Stránka 1 z 1

ford focus 1.8 TDCi

Napsal: 21 úno 2011, 11:25
od Michal81
zdarec,

brácha má ford focus, a v pátek se mu zbláznilo auto.

normálně jel, a zničeho nic mu vyletěly otáčky na maximum, auto strašně řvalo, a když vypnul klíček, a vytáhnul, motor pořád běžel,..

zajímavé co?

nemáte někdo tip, co se mohlo stát?

Napsal: 21 úno 2011, 11:33
od Okura
olej z turba, turbo ko

ale bacha olej je nestlačitelná kapalina, když ho tam bude moc, potáhne to ojnice, a pak už to jde do šrotu......

Napsal: 21 úno 2011, 13:25
od Michal81
Okura píše:olej z turba, turbo ko

ale bacha olej je nestlačitelná kapalina, když ho tam bude moc, potáhne to ojnice, a pak už to jde do šrotu......
hmm,.. taky jsem tipoval turbo,.. doufejme že to ty ojnice nepoškodilo, ale na plný otáčky to jelo asi 5 minut,.. blbí co?

Napsal: 21 úno 2011, 16:24
od GeorgeB
Pokud to běželo tak dlouho,tak to jelo určitě na olej z turba. Takže určitě dát opravit turbo a zjistit jaké vznikly škody na motoru.

Napsal: 21 úno 2011, 23:43
od Kakamil 4x4
Nech si změřit tlaky jednotlivých válců, ať máš jistotu. Je to 3 měsíce zpět co kamarádovi na A6 2.5 TDI umřelo turbo a stačilo cca 30 vteřin (!) než to zjistitl a já pro něj dojel. Result: všechny ojnice nakopaný a tlaky mezi 20 až 25 (wallbash)

Napsal: 22 úno 2011, 08:21
od Michal81
hmm,... díky za info. ve středu to jde do servisu. ale brácha už do toho zasranýho fokuse vrazil už 60T!!

vstřikování, setrvák spojka, a kdo ví co ještě,.,a teď tohle,.. žduchnout ze skály

Napsal: 22 úno 2011, 10:35
od Kakamil 4x4
Jestli je to tak, tak se na něm už moc věcí nevysype :D Teď už si jen ohlídat rozvody (taky umí "překvapit") a je to v klidu.
Já osobně ale tenhle motor rád nemám...je to takovej dinosaurus a ještě ne příliš povedenej.
Je to asi rok, co ho bratránek prodal a novému majiteli po 14 dnech odešlo vstř.čerpadlo (= 25000kč) (wallbash)

Napsal: 22 úno 2011, 10:42
od roman1648
Jestli to jelo 5minut na plnej ceres na olej, bude asi motor bez oleje už - příště přes kvalt zkusit udusit
Turbo určo K.O. ( počítej min.6-8000 repase )pokud se to i přidřelo nebo ohnuly ojnice, je to špatný... :x

Napsal: 22 úno 2011, 12:44
od Okura
bohužel je to problém všech CommonRailu, nejen u Fordu.
Všichni si myslí že budou jen jezdit za 4 litry a ušetří na naftě, ale opak je pravdou, a až zjistí co bude stát oprava tak to ihned prodávaj....

hold benzín je benzín, diesel je diesel :)

Napsal: 22 úno 2011, 19:09
od jericho-3
Jo,jo, člověk nemá dát na reklamu a tyhle moderní výdobytky mají cenu pouze nové....

Napsal: 22 úno 2011, 19:32
od milan_e46
Okura píše:bohužel je to problém všech CommonRailu, nejen u Fordu.
Všichni si myslí že budou jen jezdit za 4 litry a ušetří na naftě, ale opak je pravdou, a až zjistí co bude stát oprava tak to ihned prodávaj....

hold benzín je benzín, diesel je diesel :)
pravda pravdoucííí , ikdyž teda ja sam jsem ted přestoupil na diesel , e46 330d ... 330i bych asi neuživil ale zase žadny starosti s benzinakem ... :)

Napsal: 22 úno 2011, 19:41
od Kakamil 4x4
Ojetej diesel je risk, to je bez debat. Těch rizikových faktorů je hodně. Ale...Nm jsou Nm, kdo to jednou pozná.... (rofl)