
4motion off
Moderátoři: šulda, Moderátoři
4motion off
zdar,mam otazku,jestli by slo nejak jednoduse odpojit,prerusit haldex,treba nejaka pojistka nebo neco?diky 

GIV 4x4 (AJM 85kw)=vymena za ASZ>KAT-EGR-MAF off,
hybrid_firad+80%_FMIC_Sachs Race_vyfuk D70_
brake 312mm+DSPF_18'' OZ_HP-Sporting+H&R
2xxhp 5xxNm
hybrid_firad+80%_FMIC_Sachs Race_vyfuk D70_
brake 312mm+DSPF_18'' OZ_HP-Sporting+H&R
2xxhp 5xxNm
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 20
- Registrován: 08 úno 2011, 17:34
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 121
- Registrován: 13 zář 2010, 21:30
- Bydliště: Chomutov
nechci to odpojit kvuli spotrebe nebo ze konci zima,zajima me jaky by to jelo jenom na predek a zmerit vykon,to by slo ne?Kakamil 4x4 píše:A proč to někdo chce odpojit, ptám se?
GIV 4x4 (AJM 85kw)=vymena za ASZ>KAT-EGR-MAF off,
hybrid_firad+80%_FMIC_Sachs Race_vyfuk D70_
brake 312mm+DSPF_18'' OZ_HP-Sporting+H&R
2xxhp 5xxNm
hybrid_firad+80%_FMIC_Sachs Race_vyfuk D70_
brake 312mm+DSPF_18'' OZ_HP-Sporting+H&R
2xxhp 5xxNm
Peete píše:to neni zrovna nejstastnejsi reseniluke.bean píše:vypojit vzadu u diffu konektor ,je jakoby zezadu,pokud to nemáš nějak extra nízký,tak stačí zalehnout
a jaky podle tebe by bylo lepsi reseni?

GIV 4x4 (AJM 85kw)=vymena za ASZ>KAT-EGR-MAF off,
hybrid_firad+80%_FMIC_Sachs Race_vyfuk D70_
brake 312mm+DSPF_18'' OZ_HP-Sporting+H&R
2xxhp 5xxNm
hybrid_firad+80%_FMIC_Sachs Race_vyfuk D70_
brake 312mm+DSPF_18'' OZ_HP-Sporting+H&R
2xxhp 5xxNm
pojistka bo kdžy to odpojíš dole,tak to po měsíci vše zoxidované a jednotka KO...jináč pokud to děláš kvůli spotřebě taksh.w píše:Peete píše:to neni zrovna nejstastnejsi reseniluke.bean píše:vypojit vzadu u diffu konektor ,je jakoby zezadu,pokud to nemáš nějak extra nízký,tak stačí zalehnout
a jaky podle tebe by bylo lepsi reseni?

Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
psal sem ze mi nejde o spotrebu ale o to jak by to jelo bez zadku a chci zmerit vykon,takze to je otazka par hodin a ne mesicuváha píše:pojistka bo kdžy to odpojíš dole,tak to po měsíci vše zoxidované a jednotka KO...jináč pokud to děláš kvůli spotřebě taksh.w píše:Peete píše: to neni zrovna nejstastnejsi reseni
a jaky podle tebe by bylo lepsi reseni?ušetříš asi tak 0,2litru

GIV 4x4 (AJM 85kw)=vymena za ASZ>KAT-EGR-MAF off,
hybrid_firad+80%_FMIC_Sachs Race_vyfuk D70_
brake 312mm+DSPF_18'' OZ_HP-Sporting+H&R
2xxhp 5xxNm
hybrid_firad+80%_FMIC_Sachs Race_vyfuk D70_
brake 312mm+DSPF_18'' OZ_HP-Sporting+H&R
2xxhp 5xxNm
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 121
- Registrován: 13 zář 2010, 21:30
- Bydliště: Chomutov
Bude to obyč dvoukolka, nedotáčivá stejně jako se zapnutou čtyřkolou. Haldex ti nijak jízdní vlastnosti nemění, tudíž když bude off, nic nepoznáš.
A pokud ti jde o změření výkonu, klucí z Dieselpoweru (a nejen oni) mají válcovou zkušebnu i pro vozy 4x4!
A pokud ti jde o změření výkonu, klucí z Dieselpoweru (a nejen oni) mají válcovou zkušebnu i pro vozy 4x4!
VW Sharan 1.9TDI 4motion (AUY 85kW) is dead
, now Seat Alhambra 1.9TDI 4motion a Nissan Primera 2.0TD 
Honda NT 650V Deauville


Honda NT 650V Deauville
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 121
- Registrován: 13 zář 2010, 21:30
- Bydliště: Chomutov
To máš možná pravdu, u Oktávy. Ale třeba Sharan nebo jiné vozy mají nápravy stejný jak 2WD nebo 4WD. Rozdíl je jen ve váze a pasivních odporech, tudiž nic moc pro jízdní vlastnosti.
VW Sharan 1.9TDI 4motion (AUY 85kW) is dead
, now Seat Alhambra 1.9TDI 4motion a Nissan Primera 2.0TD 
Honda NT 650V Deauville


Honda NT 650V Deauville