Stránka 1 z 2

OII 1.9 tdi vs 2.0 tdi

Napsal: 28 úno 2011, 16:09
od Mehero
Uvazujem nad kupou novej OII len by som chcel vediet ktory z tychto motorov je lepsi....osobne by som sa priklonil k vyssiemu vykonu cize k 2.0 tdi ale ze su viac poruchove... Uvazujem nad rocnikom 2006 - 2007 ,pripadne mi viete poradit aky kod motora by som mal hladat... A na 1.9 tdi ako sa da dostat iba chipom? Dalej ma zaujima poruchovost...

Napsal: 28 úno 2011, 16:36
od marhan
BMM

Napsal: 28 úno 2011, 18:50
od Mehero
cize sa mám zamerat radsej na 2.0 tdi

Napsal: 28 úno 2011, 19:02
od stanousek.1
ká osobně bych sel do 1,9 ..... rekl bych ze se ta nekazí....ale to je jen muj nazor

Napsal: 28 úno 2011, 19:07
od Rider.23
Šel bych taky do 1.9TDi, ona má stejně v praxi výkon o něco větší, než těch 77kW a nejede to vůbec špatně, něco sem s tím najezdil a v pohodě a má je dost lidí v mém okolí a nikdo si moc nestěžuje... Některé typy motoru 2.0TDi taky nejsou úplně marný (BKD) a jede to velmi dobře, ale asi bych do toho nešel... Ale jak se říká- sto lidí, sto názorů (chutí)...

Napsal: 28 úno 2011, 20:14
od Huml
vyvaroval bych se DPF, tzn. BMM asi ne, ale je to taky asi o tom jak kdo jezdí, na hrkačky po městě to rozhodně není

Napsal: 28 úno 2011, 20:15
od Tomas.cz
Bral bych BKD, jede krásně už v sérii.

Napsal: 28 úno 2011, 20:24
od Mehero
no tých 77 kw sa mi zda dost malo keďže teraz mám AHF zo sprintami 764 a chipom s výkonom cca 145 koní, preto by ma zaujímalo kam by som sa vedel dostat s výkonom u 1.9 tdi pd ale iba chipom. Aky je najslabsi článok na tomto aute?

Napsal: 28 úno 2011, 20:49
od Tomas.cz
U tý 77kw tak 150ps záleží na autu a na ladiči.

Napsal: 04 bře 2011, 16:09
od Mehero
este jedna otazka co mi viete povedat na Toyotu avensis 2.D-4D 96 Kw ake su to motory? spolahlive alebo nie? a celkovo o aute ked mate niekto skusenosti...Dakujem

Napsal: 05 bře 2011, 06:59
od Mehero
takže nikto nemá žiadne skusenosti s tymto motorom, redakcie roznych casopisov a novin si Ho celkom chvalia len by ma zaujímal ešte názor nejakeho majitela tohto auta, pripadne servisaka... Ceny nahradnych dielov sú podstatně drahsie alebo je to viac menej jedno.. Hlavne ten motor je už Cr čo by malo byť spolahlivejsie ako Pd, čo vy nato? Napište vaše názory vďaka...

Napsal: 05 bře 2011, 07:31
od micar
o vyšší spolehlivosti CR proti PD bych dost pochyboval.aspon podle toho co vidím na francouzech.jinak k tomu 2.0TDI-měl jsem Oll BKD ve 40tkm prasklá hlava,v 50tkm turbo,v 70 zase hlava-končila záruka a šla.jinak jezdila pěkně,nebrala olej.ted mám zase 2.0TDI ale 8V tam zase od začátku neřešitelný probléms cukáním při 1500ot,pravděpod v režimu vypal dpf

Napsal: 05 bře 2011, 08:34
od Rider.23
micar píše:o vyšší spolehlivosti CR proti PD bych dost pochyboval.aspon podle toho co vidím na francouzech.jinak k tomu 2.0TDI-měl jsem Oll BKD ve 40tkm prasklá hlava,v 50tkm turbo,v 70 zase hlava-končila záruka a šla.jinak jezdila pěkně,nebrala olej.ted mám zase 2.0TDI ale 8V tam zase od začátku neřešitelný probléms cukáním při 1500ot,pravděpod v režimu vypal dpf
Nemůžeš přece srovnávat žabožroutí CR s japonským, francouzi se serou sami o sobě snad už z výroby, hlavně ty hdi s dpf.... :roll: No a rozhodně se nedá ani srovnávat CR s PD, protože jedinej, kdo dělá měřítko pro PD je VW zatímco CR dělaj všichni ostatní a jsou značky, které mají dobrý motory a značky který mají horší motory s CR...

Napsal: 05 bře 2011, 08:45
od Rider.23
Mehero píše:este jedna otazka co mi viete povedat na Toyotu avensis 2.D-4D 96 Kw ake su to motory? spolahlive alebo nie? a celkovo o aute ked mate niekto skusenosti...Dakujem
Toto auto měl můj kamarád a kolega, měl ho skoro dva roky a najel s ním asi 50t km... Při prodeji měl vůz najeto 190t km. Na motoru a příslušenství vše původní, nesáhl vůbec na nic, jen olej, filtry a nafta... Jediný, co je u tohodle průser, je výměna žárovek v hlavních světlometech... Je to porod i pro mechanika, na silnici to prakticky není možný vyměnit a ještě se čast ta čočka poškodí a musí se koupit nový (teď nevím, jestli vnitřek světla, nebo celé světlo), který už není náchylný na poškození (je to vlastně výrobní vada těch avensisů)... Jinak s autem sem sám jel několikrát do Německa, takže sem v něm taky pár tisíc km najel... V autě je ticho, je to krásně odhlučněný, jízdní projev sice takový nemastný (není tak výrazný turboefekt jak u TDi), ale o to lineárnější, jede se s tím příjemně... Spotřeba kombinace cca 6l, jinak dálky do německa sem jezdil tak za 5,4 při 140km/h... Myslím, že je to slušná alternativa, spotřební díly asi nebudou nijak drahý (desky kupoval na předek a Feroda stály 850Kč), ale třeba když sem na starší model avensisa poptával rozvody, s prácí to vycházelo na cca 15t kč, což je cca jednou tolik co na VW, navíc to nedělá každej jak na VW a v Toyotě za to chtěj cca 20t Kč... Nevím, jak to maj řešený ty novější, ale asi to bude stejný... To je asi vše, co ti k tomuto autu mohu říct...

Napsal: 05 bře 2011, 09:22
od jericho-3
Tohle dilema mezi 1,9 a 2,0 řeší známý,který má 1,9 PD 77kw s chipem /Passat/ po opravě motoru, po které najel přes 100000 km /auto mu servisuji já, tak to vím/ a mění pouze olej a měl jedinou závadu, kdy na dálnici ztratil spodní kryt motoru...Auto je z roku 2002, které mu dovezl známý dovozce a po prodeji se v hospodě přiznal kolik utočil...Má tak 400000 km...A chce si omladit tento svůj pracovní nástroj...Sám dovozce si přivezl 2,0 TDI Passata a po zamachrování se zděsil, když vyhodil 50000 za trysky...2,0 TDI je novější, složitější, choulostivější , sofistikovanější, prostě dražší...Jelikož 1,9 PD je vlastně již vyběhlý model, budou i potřebné díly levnější, snáze dostupné a jsou s ním větší zkušenosti a jsou vychytány případné mouchy...Proto známému s 1,9 PD říkám, vykoukneš ze závětří tohoto spolehlivého vozu , a může se ti stát, že koupě dovezeného 2,0 TDI tě finačně smete ...v podobě finanční vichřice..Protože půjde opět do ojetého vozu...se stočeným tachometrem a zase budeme dělat motor..,ale tentokráte to bude jistě finančně náročnější...A jelikož firma VW nabízí odborářům nárůst platu 2,5% a oni chtějí 7% , budou díly i dražší...Ono je rozdíl kupovat něco 8krát nebo 16krát , nehledě na to, že nové vifikundace nového vozu, např. elektrická ruční brzda apod. majitele při opravě vždy potěší...Kšeft je kšeft, ale vůbec se netěším , pokud si můj známý tento strj koupí...Ale třeba se mýlím... :)