Stránka 1 z 2
OI - měněny destičky - problem !!
Napsal: 28 úno 2011, 17:16
od messam
zdravím , prosim vás , měnil jsem destičky pouze na předku , po namontování nových ,pedál se propadá až dolů , ne hned ale do 5sekund , po našlapání trochu brzdí . Kde muže být problém prosim?
Re: OI - měněny destičky - problem !!
Napsal: 28 úno 2011, 17:21
od slovacek.milos
messam píše:zdravím , prosim vás , měnil jsem destičky pouze na předku , po namontování nových ,pedál se propadá až dolů , ne hned ale do 5sekund , po našlapání trochu brzdí . Kde muže být problém prosim?
no konečně se o tomto problému hovoří

miloš
Napsal: 28 úno 2011, 17:30
od messam
abych doplnil... zdá se mi že je to pořád jakoby zabržděné..
Napsal: 28 úno 2011, 19:03
od Rohol
No podle mě si nové destičky musí sednout na kotouč. Chvilku to potrvá...
Napsal: 28 úno 2011, 19:05
od slovacek.milos
Rohol píše:No podle mě si nové destičky musí sednout na kotouč. Chvilku to potrvá...
myslíš že když se ti pedál po staru propadne na podlahu tak si desky sedají

miloš
Napsal: 28 úno 2011, 19:15
od blonn
NĚCO PODOBNÝHO JSME ŘEŠILI TADYK
http://www.dieselpower.cz/forum/viewtop ... va+++brzda
A pak někdo psal,že rozjezd na snehu/šotolině-brzda a pořát dokola a pak to zmizne.Což je pravda z vlastní skušenosti.Jestli to neradil Miloš,nevim.
Napsal: 28 úno 2011, 20:14
od Mamlas
Měl jsem úplně to stejný problém, po výměně desek pedál pomalu klesal až nazem. Určitě to není hlavním brzdovým válcem. Někdo mě tehdy radil že když jsou ty desky hodně sjety a vracíš prasátko zpátky, tak abych povolil odvzdušňovák jinak se ta kapalina vrací přes hydraulickou jednotku ABS kde se údajně přetočí nějaká gumička tím jak jde kapalina opačným směrem. Určitě ti pomůže normálně se rozjet a prudčejic zabrzdit a to cca 15x zopakuj a ucítíš že se to zlepšuje. Taky jsem měl blbej pocit se rozjet s autem u kterýho jde pedál na zem, ale i když to šlo až na zem tak to vždycky celkem solidně zastavilo a po 5km trase brzda plyn se to začalo zlepšovat.
Napsal: 28 úno 2011, 20:23
od slovacek.milos
Mamlas píše:Měl jsem úplně to stejný problém, po výměně desek pedál pomalu klesal až nazem. Určitě to není hlavním brzdovým válcem. Někdo mě tehdy radil že když jsou ty desky hodně sjety a vracíš prasátko zpátky, tak abych povolil odvzdušňovák jinak se ta kapalina vrací přes hydraulickou jednotku ABS kde se údajně přetočí nějaká gumička tím jak jde kapalina opačným směrem. Určitě ti pomůže normálně se rozjet a prudčejic zabrzdit a to cca 15x zopakuj a ucítíš že se to zlepšuje. Taky jsem měl blbej pocit se rozjet s autem u kterýho jde pedál na zem, ale i když to šlo až na zem tak to vždycky celkem solidně zastavilo a po 5km trase brzda plyn se to začalo zlepšovat.
mamlas a kdo ti to poradil,
o těch gumičkách že se převrátí to vypustí tak internetový teoretik, žádná gumička se nepřevrátí,
já jen hledám proč ten efekt vznikne proč se ten pedál propadá,
řešení o kterím jsi napsal znám už možná deset let, nejhorší výmrd co jsem zanamenal tak jsem zaškrtil hadičky a zatlačil pes odvzdušnováky,
nastartuju a pedál šel pomalu k podlaze to byly síla na mé vědění,
zatím jsem tento efekt logicky ani nijak nepokořil jen jezdit a nářez

miloš
Napsal: 28 úno 2011, 20:51
od Petráš
Dá se taky brzdit levou nohou při jízdě ale některý auta při brždění odstavují motor. Každopádně to je zajímavá podívaná ale funguje to.
Já to Milošovi taky nevěřil něž jsem to vyzkoušel

Napsal: 28 úno 2011, 20:57
od slovacek.milos
Petráš píše:Dá se taky brzdit levou nohou při jízdě ale některý auta při brždění odstavují motor. Každopádně to je zajímavá podívaná ale funguje to.
Já to Milošovi taky nevěřil něž jsem to vyzkoušel

tak každé auto má decelerací že odstaví motor a taky už nevím režim aby ti motor na ledě nechcípl, že to režim volnoběh prostě nenakrmí,
Napsal: 28 úno 2011, 21:13
od Zdeněk M
slovacek.milos píše:Mamlas píše:Měl jsem úplně to stejný problém, po výměně desek pedál pomalu klesal až nazem. Určitě to není hlavním brzdovým válcem. Někdo mě tehdy radil že když jsou ty desky hodně sjety a vracíš prasátko zpátky, tak abych povolil odvzdušňovák jinak se ta kapalina vrací přes hydraulickou jednotku ABS kde se údajně přetočí nějaká gumička tím jak jde kapalina opačným směrem. Určitě ti pomůže normálně se rozjet a prudčejic zabrzdit a to cca 15x zopakuj a ucítíš že se to zlepšuje. Taky jsem měl blbej pocit se rozjet s autem u kterýho jde pedál na zem, ale i když to šlo až na zem tak to vždycky celkem solidně zastavilo a po 5km trase brzda plyn se to začalo zlepšovat.
mamlas a kdo ti to poradil,
o těch gumičkách že se převrátí to vypustí tak internetový teoretik, žádná gumička se nepřevrátí,
já jen hledám proč ten efekt vznikne proč se ten pedál propadá,
řešení o kterím jsi napsal znám už možná deset let, nejhorší výmrd co jsem zanamenal tak jsem zaškrtil hadičky a zatlačil pes odvzdušnováky,
nastartuju a pedál šel pomalu k podlaze to byly síla na mé vědění,
zatím jsem tento efekt logicky ani nijak nepokořil jen jezdit a nářez

miloš
Miloši ani ja to nechapu, dělaj to jen Škodovky, nejvic od roku 2000, s předkem tak problm nikdy moc nebyl, nejvic je problemu ze zadkem. Prolijes litry brzovky natocis to, podržis na brzdě a pomalu jde k podlaze. Nejzajimavější ze všeho je a zahada největší je to, že když sem menil na novej Octě, ktera mela 50000km a nikdo desticky nemenil, sam sem to před vymenou projel jak to funguje, kdy pedál byl tvrdý a mohl si na nej šlapat a bejčit jak si chtel , tak k podlaze nešel.

Po vymeně desticek to zaclo dělat, nikdo v žadným servisu to neodstranil, tak to přestal řešit, po 3 mesicih přijel že to přestalo
Na předku se mi to stane tak na 1 s 10 aut, na zadku je problem vždy, pomaha to, když mas otevřenej odvzdusnovak, na předek to efekt nemá žadnej. To že to pada k podlaze po vymene desek v zadu je normalní, prostě se zavzdušní samostav ve třmenu. Na to mam recept, se kterým to vyléčím vždy s uspěchem.
Spočivá vtom, pořadně to probrzdit, až bude tlouct ABS, pote to s natočením motorem znovu odvzdušnit, takto to udelat aspon třikrat.
Napsal: 28 úno 2011, 21:30
od dhfool
Napadá mě, že to dělá jednotka ABS. Konkrétně akumulátor tlaku a ventil, který k němu má otevírat. Zřejmě se mu nelíbí zpětný tok kapaliny při zatláčení pístku, ten tam nějaký vznikne, i když máš otevřený odvzušňovák.
Tudíž asi zaškrtit hadici a přes odvzdušňovák nechat vytéct kapalinu vytlačenou pístem... Nebo po výměně spustit v akčních členech test pumpy ABS, aby se systém natlakoval...
Napsal: 28 úno 2011, 21:36
od slovacek.milos
já tě jen rozšířím dělá to koncern a ne vždy,
muj recept je víra, brutál nářez, nebo odvzdušnit přes spojku takový skok do neznáma,
ale když už víš jak přeskočit svoji latku víš jak to dopadne

miloš
Napsal: 28 úno 2011, 21:40
od Zdeněk M
dhfool píše:Napadá mě, že to dělá jednotka ABS. Konkrétně akumulátor tlaku a ventil, který k němu má otevírat. Zřejmě se mu nelíbí zpětný tok kapaliny při zatláčení pístku, ten tam nějaký vznikne, i když máš otevřený odvzušňovák.
Tudíž asi zaškrtit hadici a přes odvzdušňovák nechat vytéct kapalinu vytlačenou pístem... Nebo po výměně spustit v akčních členech test pumpy ABS, aby se systém natlakoval...
Na jednej Octě to přestalo po vymene jednotky ABS, ty 2001 maj ABS Mark 60, je ktomu udajně přiřazenej odlišný posilovač, ikdyž osobně na oko vypadaj stejně. Když se brzdí tak upravuje tlak u vseh kol , hlavně na přední a zadní nápravě, na principu EBV ale na obou napravah. Aspon tak to bylo vysvětleno na školení. Tenkrat to nedelalo tlak ani po vyvovalaní Vagem netesnil vypoustecí ventil a teklo to zpět. Ta kostka odejde vzacně. Nejvic s koncernu na to trpej T4,a to i ty co ABS nemaj,tam taky chodí pedal k podlaze a valcu tam mužes mít třeba 5 novejh.

Napsal: 28 úno 2011, 21:41
od picus16
O pár příspěvků víš píše Milouš uškrtil hadice,povolený odvzdušňováky a he pedál na podlaze
Napadá mě, že to dělá jednotka ABS. Konkrétně akumulátor tlaku a ventil, který k němu má otevírat. Zřejmě se mu nelíbí zpětný tok kapaliny při zatláčení pístku, ten tam nějaký vznikne, i když máš otevřený odvzušňovák.
Tudíž asi zaškrtit hadici a přes odvzdušňovák nechat vytéct kapalinu vytlačenou pístem... Nebo po výměně spustit v akčních členech test pumpy ABS, aby se systém natlakoval...