Stránka 1 z 1
rover 200 2.0 SDi s turbom 77kw
Napsal: 28 úno 2011, 21:33
od PyroSoul
OK TAK po dlhej studii som prisiel na nasledujuce. mam v roveri motor s oznacenim 20t2n. je to turbodiesel 2.0 SDi 77kw. chcem sa opytat ci je tento motor vhodny na MERO ktore sa chystam vyrabat {rozhodol som sa ze nebudem robit prestavbu} je nejaka moznos ze mero poskodi motor? prosim napiste mi pre a proti ohladne mera {luto mi je do plne funkcneho motora so spotrebou 6 l v meste a 4 na dialnici liat olej a doje.at ho} chcem to robit len kvoli drahej nafte kedze nasledujuce obdobie budem robit dlhe trasy {400 km kazdy vikend} a maturujuci student si taky spas nemoze dovolit. prosim o odpoved hlavne milosa slovacka. dakujem a zelam pekny vecer
Napsal: 01 bře 2011, 00:46
od djpeto
predpokladam ze milos ti odpise neboj sa a nalej

sorry, nedalo mi to nenapisat

dik
Napsal: 01 bře 2011, 08:30
od PyroSoul
dakujem za reakciu kamarat, na co si mam davat bacha?
prosim
Napsal: 08 bře 2011, 19:08
od PyroSoul
prosim nejakeho odbornika o fundovanu odpoved. nejde tu o teoriu strachu, skor o to ci mi to nedokasle motor. prvu 400km trasu mam za sebou a kombinovana spotreba je 5,4l/100km. a tieto trasy musim absolvovat kazdy tyzden a pre chalana co ma pred maturou to neni jednoduche financovat preto si chcem robit mero, prosim o co najrychlejsiu odpoved
Napsal: 08 bře 2011, 20:02
od redidlos6006
Nečekej mnoho reakcí, na takovou otázku je tady hodně odpovědí. Pokazit se to musí, nic tu není na věky. Pokud neumíš číst, tak k maturitě nechoď (ušetříš si zklamání). Sám si myslím, že Miloš bude reagovat podobně.
Jak si chceš vyložit jeho nulovou reakci? Rád se budu mýlit.
Napsal: 16 zář 2012, 06:54
od Met
redidlos6006 píše:Nečekej mnoho reakcí, na takovou otázku je tady hodně odpovědí. Pokazit se to musí, nic tu není na věky. Pokud neumíš číst, tak k maturitě nechoď (ušetříš si zklamání). Sám si myslím, že Miloš bude reagovat podobně.
Jak si chceš vyložit jeho nulovou reakci? Rád se budu mýlit.
Sice neporadím s olejem, ale pro ostatní kteří o Roveru přemýšlí...
Motor Rover 2,0SDi je litinový (pro neznalé nemá naprosto nic společného s VW-jen shoda názvu a Rover má turbo).
Na jakoukoliv běžnou i nekvalitní naftu najede bez obav milion km. Starší modely 220SDi, 420SDi, ale i 620SDi mají čistě mechanické čerpadla na kterých je prostě bowden a ty by měli bez obav fungovat i na směsy.
Novější ročníky už mají elektronické čerpadlo (hlavně 620SDi a novější modely Rover 25, 45) které už docela často lidi žádají.
Jinak na motory Rover 2,0SDi za dvanáct let praxe s díly se prodává jen 1. el. vstřik (pouze do prvního vede 10cm konektor), turbohadice a lidem z města servočerpadla, jinak pokud alespoň občas lidi vymění olej v motoru, tak se tam snad kromě uhnilé trubky chladiče oleje nekazí vůbec nic.
..
Napsal: 17 zář 2012, 16:49
od redy.montego
můžu se zeptat kterej rover ma motor 1.9sdi?
sdi tdi dci hdi crdti ?
Napsal: 17 zář 2012, 19:25
od imakebiodiesel
mam dci renault ktory podla niektorych stoji za to co ma na kapote
bio si vyrabam sam doma v garazi zatial asi 55000 km najazdene
bez problemov (klop-klop)
jazdim na zmes 20 litrov bio+20litrov nafta
oleja mam hafo teraz uvazujem o nejakom generatore na naftu=bio
pokial vyrabas mero doma dolezite je hlavne kontrolovat vodu v oleji na vstupe procesu ktora najviac ovplyvni vyslednu kvalitu vyrobku
co sa tyka mydiel v bio a dalej pokial to ma ist do |CR| susenie
posuvam to dalej chlapikovy ktory ma hdi zatial ties no problem
dalej to davam do oktavky tdi ciste mero lepsia spotreba
tichsi motor
ak by som mal nove auto zo salonu
tak to nalejem do akehokolvek diesla
zase ale ludia maju rozne skusenosti
takze relevantne info prakticky nedostanes
..
Napsal: 20 zář 2012, 18:00
od redy.montego