Stránka 1 z 2

VW Passat 2.0TDI PD

Napsal: 28 úno 2011, 21:37
od Pavel7
Zdravim chlapy, chci se zeptat na passat rok 2006 2.0TDI 103kw 16V motor BKP... jaké jsou tam problémy? je to poruchový motor? popř.čemu se vyvarovat a nebo jak bych se neměl k tomu chovat a co chip motoru? Mám možnost to koupit, je to manuální řazení. Má poctivých 106tis km...ale je tam i chip. Předem díky za odpovědi :)

Napsal: 28 úno 2011, 21:47
od codll
zacal bych asi nejdrive kde to budes parkovat dost vyhledavane auto

Napsal: 28 úno 2011, 22:01
od Huml
asi bych si nejdřív zjistil podle VINu jestli je tam pohon vyvažováků řetězem nebo už ozubenými koly, jinak největší bolestí jsou asi Siemens vstřikovače, jeho umřití těžko ovlivníš, jinak je to bez DPF což je asi plus

Napsal: 28 úno 2011, 22:10
od Pavel7
Tak auto parkuji doma v garáži :)

Humel: Když bude pohon vyvažováků řetězem,tak to znamená pro mě co?(průser)??
Jinak to má ještě webasto a prý to funguje když jen běží motor,může te mi to trošku vysvětlit princip,abych poznal opravdu zda to funguje. To se samo nezapne? Jinak to nemá tempomat,dá se to dodělat jak na passatu B 5,5? (páčka blinkru)...moc o těchto autech nevím,tak se nezlobte za takové otázky :D

Napsal: 28 úno 2011, 23:34
od Huml
no jestli je tam řetěz, tak počítej, že tě čeká výměna na ozubený kola, jen materiál stojí okolo 30000,-, to Webasto pokud je origo by mělo jet jako nezávislý, pokud ne a vyhazuje chybu přehřátí, bývá nejčastěji ko čerpadlo vody, mám pocit, že B6 nemá tempomat jak O2 v páčce blinkrů, ale jako zvlášť páčku, ale podle mě by měl jít dodělat i tento

Napsal: 28 úno 2011, 23:52
od Jirka.
Tempomat to má zvlášt, myslim že se musí měnit kvůli tomu i podvolantovka. Vyhledávané auto to možná je, ale spíš že ti z něj vyberou navigaci, celé se téměř se nekrade, rozhodně mín než jakákoliv oktávka nebo starý passaty, protože má imo v komfortu a téměř nikdo s tim neumí odjet :) BKP má siemens vstřikovače které nejsou úplně nejspolehlivější, nicméně už je někdo repasuje za cekem slušnou cenu, takže už to není takový strašák, aspon to nemá DPF. Vyvažováky jsou taky problém, od m.r.2007 jsou hnané ozubenýma kolama což je lepší, poznáš to podle toho že ve vinku je sedmička wvwzzz3cz7

Napsal: 01 bře 2011, 07:17
od sliva1
mel jsem passata BKP, 2007, odesel mi tam vstrik na 180000km (hm) zlobila i ta el. rucni brzda...ale jinak to bylo pekny svezeni :-) ale pod 6l jsem se nedostal (crazy)

Napsal: 01 bře 2011, 08:12
od dinko181
Pri tých 2,0 je takmer isté, že pokiaľ tam máš siemensy vstreky, tak ti niektorý po čase odíde, alebo aj ďalšie. Ja mám najazdených 200000km a zatiaľ mi pred polrokom odišiel jeden. Cena cez inzerát 470 € za kus. Často aj odchádza palivové čerpadlo, ale to nieje až taká položka. S tou ručnou brzdou som zatiaľ problém nemal. Na spotrebu nepozerám, ale pod 6,0 to nebude...Inak spokojnosť...

Napsal: 01 bře 2011, 09:37
od Jirka.
Ručka je téměř vždy problém tlačítka(nové 600kč, už prý lepší a neodejde)
čerpadlo do nádrže je to samé co u 1.9 nebo 2.0TDI 8v, takže to si prostě nevybereš, ale dá se sehnat nové pod 2000CZK, vstřiky repasuje jeden místní člen za cca 3000kč kus. Spíš je problém u těch vstřiků že když ti nějaký odejde tak jednotka zabrání nastartování, což v praxi znamená odtah. Kdyžto s boschem dojedeš na tři válce.

Napsal: 01 bře 2011, 12:38
od Ashley
Neviete aky typ vstrekovacov ma 2.0 AZV (2003)?

Napsal: 01 bře 2011, 20:49
od Pavel7
Tak díky za informace, aspoň jsem o něco znalejší :) JInak se právě bojím toho,že je to chipnute,zda to nebude robit nějakou paseku.

Jirka: Kde se dá sehnat ten spínač na ruč.brzdu za 600? Tam ten je už trochu vydřítý,tak to vypadá škaredě.

Napsal: 01 bře 2011, 21:12
od Huml
Ashley píše:Neviete aky typ vstrekovacov ma 2.0 AZV (2003)?
Bosch

Napsal: 01 bře 2011, 21:16
od marhan
Pavel7 píše:Tak díky za informace, aspoň jsem o něco znalejší :) JInak se právě bojím toho,že je to chipnute,zda to nebude robit nějakou paseku.

Jirka: Kde se dá sehnat ten spínač na ruč.brzdu za 600? Tam ten je už trochu vydřítý,tak to vypadá škaredě.
Koupis to ve VW servisu. Ze zacatku mely passaty (3C) dost veci pogumovanych a docela na to trpely.. Uz jsem menil prepinac svetel, madla u dveri atd.. Novejsi uz pak mely jen plast..

Napsal: 03 bře 2011, 21:19
od dinko181
Jirka. píše:Ručka je téměř vždy problém tlačítka(nové 600kč, už prý lepší a neodejde)
čerpadlo do nádrže je to samé co u 1.9 nebo 2.0TDI 8v, takže to si prostě nevybereš, ale dá se sehnat nové pod 2000CZK, vstřiky repasuje jeden místní člen za cca 3000kč kus. Spíš je problém u těch vstřiků že když ti nějaký odejde tak jednotka zabrání nastartování, což v praxi znamená odtah. Kdyžto s boschem dojedeš na tři válce.
Presne tak, auto zhasne a koniec (wallbash)

Napsal: 03 bře 2011, 23:39
od Pavel7
Huml píše:no jestli je tam řetěz, tak počítej, že tě čeká výměna na ozubený kola, jen materiál stojí okolo 30000,-, to Webasto pokud je origo by mělo jet jako nezávislý, pokud ne a vyhazuje chybu přehřátí, bývá nejčastěji ko čerpadlo vody, mám pocit, že B6 nemá tempomat jak O2 v páčce blinkrů, ale jako zvlášť páčku, ale podle mě by měl jít dodělat i tento
Takže se nedá vyvarovat nějak tomu,aby došlo k poškození? A při kolika km se to stává,že to odende do věčných lovišť?? Je to trochu nějak vysledované? Jinak dík za info ;)