Co do iveco daily 2,8 rv 2000
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
Co do iveco daily 2,8 rv 2000
Co do iveco daily 2,8 rv 2000
Mam možnost koupit
tydle dve bude to na to jezdit? ktery je lepsi ?
Fyzikálně chemické vlastnosti:
Todle je o 5 kč dražší je to něco jako LTO nebo tak?
Ukazatel Měrná jednotka Hodnota
Hustota při 15°C kg/dm3 max. 0,890
Kinematická viskozita při 40°C mm2/s od 8 do 18,5
Obsah síry a sloučenin % hm pod 0,2
Bod vzplanutí °C min. 66
Výhřevnost kJ min. 41.000
Bod tuhnutí °C -15
Destilační zkouška: začátek °C
Předestiluje při 350°C % min. 25
Obsah vody % hm max. 0,1
Obsah mechanických nečistot % hm max. 0,05
Kinematická viskozita při 40°C mm2/s 19 - 55
Obsah síry a sloučenin % hm max. 0,8
Bod vzplanutí °C min. 70
Výhřevnost kJ min. 41.000
Bod tuhnutí °C -18
Měrná hmotnost při 15°C kg/dm3 max. 0,905
Obsah vody % hm max. 1
Obsah mechanických nečistot % hm max. 0,5
Nebo mužete mi poradit na co jezdit spotřeba +- 13 l na 100 bay se to opravdu vyplatilo dik za rady
Mam možnost koupit
tydle dve bude to na to jezdit? ktery je lepsi ?
Fyzikálně chemické vlastnosti:
Todle je o 5 kč dražší je to něco jako LTO nebo tak?
Ukazatel Měrná jednotka Hodnota
Hustota při 15°C kg/dm3 max. 0,890
Kinematická viskozita při 40°C mm2/s od 8 do 18,5
Obsah síry a sloučenin % hm pod 0,2
Bod vzplanutí °C min. 66
Výhřevnost kJ min. 41.000
Bod tuhnutí °C -15
Destilační zkouška: začátek °C
Předestiluje při 350°C % min. 25
Obsah vody % hm max. 0,1
Obsah mechanických nečistot % hm max. 0,05
Kinematická viskozita při 40°C mm2/s 19 - 55
Obsah síry a sloučenin % hm max. 0,8
Bod vzplanutí °C min. 70
Výhřevnost kJ min. 41.000
Bod tuhnutí °C -18
Měrná hmotnost při 15°C kg/dm3 max. 0,905
Obsah vody % hm max. 1
Obsah mechanických nečistot % hm max. 0,5
Nebo mužete mi poradit na co jezdit spotřeba +- 13 l na 100 bay se to opravdu vyplatilo dik za rady
- e-panolin.cz
- Sběrač informací
- Příspěvky: 47
- Registrován: 29 lis 2010, 19:54
- Bydliště: Ostrava !!!
- Kontaktovat uživatele:
Ze zkušenosti ti řeknu že servisuju pivovarský dailiny a nová s CR od boshe už má druhý čerpadlo a jednu sadu vstřiků cca za 60000kč a druhá turbodaily s rotačkou už startuje jen na eter, ale zatim jede. To vše při provozu na LTO.
Teď do CR lejou naftu na půl s LTO a zatim dobrý a turbodaily sice startujou sprayem, ale taky ok.
Jinak ještě v jejich vozovym parku maj renault master CR od boshe a zatim jezdí cca 200tkm na LTO a OK.
Ty iveca maj obě proběh cca 350tkm.
Teď do CR lejou naftu na půl s LTO a zatim dobrý a turbodaily sice startujou sprayem, ale taky ok.
Jinak ještě v jejich vozovym parku maj renault master CR od boshe a zatim jezdí cca 200tkm na LTO a OK.
Ty iveca maj obě proběh cca 350tkm.
Elektronika auta a technika........
776 829390
776 829390
Mam to dobře teda takle mi to typek poslal.Petr H. píše:To spodní má moc velkou viskozitu, to je tak do vejtřasky. U toho horního se mi nějak nezdá ta destilace: Předestiluje při 350°C % min. 25 (%)?? to je dost málo, to je nějaký olej či co? Destilační zkouška: začátek °C nebo si to špatně překopíroval?
tj za 60 koupim novou ale ty km co na to najely to by se zas vyplatilo.Martin.R píše:Ze zkušenosti ti řeknu že servisuju pivovarský dailiny a nová s CR od boshe už má druhý čerpadlo a jednu sadu vstřiků cca za 60000kč a druhá turbodaily s rotačkou už startuje jen na eter, ale zatim jede. To vše při provozu na LTO.
Teď do CR lejou naftu na půl s LTO a zatim dobrý a turbodaily sice startujou sprayem, ale taky ok.
Jinak ještě v jejich vozovym parku maj renault master CR od boshe a zatim jezdí cca 200tkm na LTO a OK.
Ty iveca maj obě proběh cca 350tkm.
Renault je malej potrebuju max LT ,Daily nebo Sprinter
No uvidim co ješte kdo doporučí .
Parkrat sem do toho nalil olej bylo to v pohode ale rozdil v cena proti nafte se mě zda zanedbatelnej kdyz vemu ze kazdej kdo ma autodopravu a jezdi na naftu ti ji proda bez DPH a hodi si to do nákladu
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33585
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33585
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
nevíš kde se strká kolík na aretaci setrváku když děláš rozvody u dailiny 2.8 TDi rok,2OOO, já si to vdž očmárl ale ted ji mám skočenou,Martin.R píše:Ze zkušenosti ti řeknu že servisuju pivovarský dailiny a nová s CR od boshe už má druhý čerpadlo a jednu sadu vstřiků cca za 60000kč a druhá turbodaily s rotačkou už startuje jen na eter, ale zatim jede. To vše při provozu na LTO.
Teď do CR lejou naftu na půl s LTO a zatim dobrý a turbodaily sice startujou sprayem, ale taky ok.
Jinak ještě v jejich vozovym parku maj renault master CR od boshe a zatim jezdí cca 200tkm na LTO a OK.
Ty iveca maj obě proběh cca 350tkm.
Dej mail pošlu ti DP.slovacek.milos píše:nevíš kde se strká kolík na aretaci setrváku když děláš rozvody u dailiny 2.8 TDi rok,2OOO, já si to vdž očmárl ale ted ji mám skočenou,
Jinak daily s rotačkou je ta stará hranatá a řiká se jí turbodaily. Iveco daily jsou už CR.
Elektronika auta a technika........
776 829390
776 829390
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33585
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
před barákem mím iveco daily II, 35C r,v,2OOO,podle skel 99, motor 2,8 TDi, je tam rototačka, včera jsem z toho čerpadla odsekával imo,abych se dostal ke stop ventilu necvakal, vstřikování CR nehrozí,
hrnaté iveco I se vyrábělo od 78 až 99,daily II 99 až O6, od května 2OO6 se dělá daily III, email mám vpopisu díky miloš
hrnaté iveco I se vyrábělo od 78 až 99,daily II 99 až O6, od května 2OO6 se dělá daily III, email mám vpopisu díky miloš
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33585
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Se mi to zdálo nějaký divný. Je fakt že jsem kdysi dělal v ivecu a kolikrát tam viděl různý kousky, ale asi máš pravdu že přechod ze starý hranatý na novou byl chvíli s rotačkama, ale všeobecně platí TURBODAILY - rotačka, DAILY, DAILY CITY, DAILY CAMION - common rail.slovacek.milos píše:tak je to 2,5TD, iveco I r.v.99I, omlazené na rok 2OOO a tam se už dávali jen 2.8
náš úředník si zal přilepšil k výplatěmiloš
Bohužel mam tady příručky jen na CR motory 8140, F1A a F1C. Na rotačku nic nemam. Ale zkoušim si to vybavit jak to tam bylo a možná si vzpomenu, pro jistotu jsem volal byvalymu kolegovi tak mi zkusí něco najít (taky z hlavy nevěděl), je to přeci jen nějakejch 8let co jsem to dělal naposled a na tom pivovarskom si to vždycky taky čmárnu.
Elektronika auta a technika........
776 829390
776 829390
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33585
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Takže panove
Předvčerejškem sem skusil čistej olej za 28 nic moc cena. Iveco jelo uplně bez problemu eště se mě zdalo že motor de hladčejc tišejc. Takže na olej jezdi perfektně.
Včera na bionaftu 29.90 cena o ničem taky uplně v pohodě .
zejtra budu mit to LTO 13 cena super uvidime jak to pojede dam vědět.
iveco rostliny olej jezdí
bionafta jezdí
Předvčerejškem sem skusil čistej olej za 28 nic moc cena. Iveco jelo uplně bez problemu eště se mě zdalo že motor de hladčejc tišejc. Takže na olej jezdi perfektně.
Včera na bionaftu 29.90 cena o ničem taky uplně v pohodě .
zejtra budu mit to LTO 13 cena super uvidime jak to pojede dam vědět.
iveco rostliny olej jezdí
bionafta jezdí