Felicie přebijí

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
e36power
Aktivista
Příspěvky: 1445
Odpovědi: 0
Registrován: 02 srp 2008, 22:57

Felicie přebijí

Příspěvek od e36power »

Ahoj.

Dal jsem novej regulátor a furt ukazuje 15 - 16v.
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4288
Odpovědi: 0
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

máš prošlehlou diodu (LOL)
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
Uživatelský avatar
e36power
Aktivista
Příspěvky: 1445
Odpovědi: 0
Registrován: 02 srp 2008, 22:57

Příspěvek od e36power »

Dík dám altík
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33589
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Jarda S. píše:máš prošlehlou diodu (LOL)

a nevíš jak je prošlehlá já to taky už měl, kontrolaka nesvítila a 17V na baterce, diody jsem měřil OK co tomu bylo nevím, opravář altiků mi dal druhý miloš
bobG3
Aktivista
Příspěvky: 1319
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:40
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od bobG3 »

Záleží taky čím to měříte, jinak diody se dají vyměnit.
G3 Variant synchro
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4288
Odpovědi: 0
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

bobG3 píše:Záleží taky čím to měříte, jinak diody se dají vyměnit.
samozřejmě ale málokde je seženeš (noteeth) a když už tak měnit všechny ;)
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
Uživatelský avatar
e36power
Aktivista
Příspěvky: 1445
Odpovědi: 0
Registrován: 02 srp 2008, 22:57

Příspěvek od e36power »

ještě jde o to jestli má cenu to měnit.
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5718
Odpovědi: 1
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

Jarda S. píše:
bobG3 píše:Záleží taky čím to měříte, jinak diody se dají vyměnit.
samozřejmě ale málokde je seženeš (noteeth) a když už tak měnit všechny ;)
sa ti to neoplatí sa s tym piplat nový diódový mostík stojí 20Eur a myslím že ma silnejšie diódy
bobG3
Aktivista
Příspěvky: 1319
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:40
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od bobG3 »

Jarda S. píše:
bobG3 píše:Záleží taky čím to měříte, jinak diody se dají vyměnit.
samozřejmě ale málokde je seženeš (noteeth) a když už tak měnit všechny ;)
Měnit všechny není důvod, stačí je změřit a vyměnit tu špatnou. 8) Dělal jsem to na různých alternátorech, někde to jde líp, někde hůř. Sehnat se dají chce to jen vědět kde. Opravdový průšvih je zničená ŘJ alternátoru - třeba u Astry - stojí kolem 15000.
Problémy s diodami a ŘJ alternátoru nastanou často po startování Carstartem zejména při úplně vybitém aku.
G3 Variant synchro
m_toy
Přispěvovatel
Příspěvky: 670
Odpovědi: 0
Registrován: 21 led 2009, 21:14
Bydliště: Kroměříž

Příspěvek od m_toy »

bobG3 píše:
Jarda S. píše:
bobG3 píše:Záleží taky čím to měříte, jinak diody se dají vyměnit.
samozřejmě ale málokde je seženeš (noteeth) a když už tak měnit všechny ;)
Měnit všechny není důvod, stačí je změřit a vyměnit tu špatnou. 8) Dělal jsem to na různých alternátorech, někde to jde líp, někde hůř. Sehnat se dají chce to jen vědět kde. Opravdový průšvih je zničená ŘJ alternátoru - třeba u Astry - stojí kolem 15000.
Problémy s diodami a ŘJ alternátoru nastanou často po startování Carstartem zejména při úplně vybitém aku.
Taky je sem tam měním, ale třeba u felicie je to zabitej čas. Ty diody už v tom chladiči po vylisování nedrží a odvod tepla není jak by měl být. Navíc je to pěkná drbačka. Vzhledem k ceně celého bloku to už u felicie nedělám.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Kdysi bývalo , že dobíjení šlo natvrdo, když nebylo ukostřené relé...Ale tady je to asi nemožné..
nepropadat panice...
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33589
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

altík v náhradě se dá koupit za litr, pokud je aku v pořádku


tím chci říct že i nový stojí kolikrát za hovno

tak ten čína náhrada jede OK miloš
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33589
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="jericho-3"]Kdysi bývalo , že dobíjení šlo natvrdo, když nebylo ukostřené relé...Ale tady je to asi nemožné..[/quote

mi šlo kdysi dobíjení natvrdo u erka š 110R, supěla baterka tak jsem ohl opěrák av tom momentu mi baterka vybouchla do obličeje, nic jsem neviděl ale bylo po dešti a vzpoměl jsem si že byla za autem kaluž umyl jsem si ksicht a jel k doktorovi, dobře to dopadlo ;)
Uživatelský avatar
e36power
Aktivista
Příspěvky: 1445
Odpovědi: 0
Registrován: 02 srp 2008, 22:57

Příspěvek od e36power »

slovacek.milos píše:
jericho-3 píše:Kdysi bývalo , že dobíjení šlo natvrdo, když nebylo ukostřené relé...Ale tady je to asi nemožné..[/quote

mi šlo kdysi dobíjení natvrdo u erka š 110R, supěla baterka tak jsem ohl opěrák av tom momentu mi baterka vybouchla do obličeje, nic jsem neviděl ale bylo po dešti a vzpoměl jsem si že byla za autem kaluž umyl jsem si ksicht a jel k doktorovi, dobře to dopadlo ;)
Docela krutý. Mě někdo vyprávěl že v ČSAD někdo u Liaz-ky chtěl vyměnit aku, strčil ksicht k tomu kaslíku kde jsou baterky a kličem prošlusoval kontakty. Řekl bych že vylezl z hlavou jako Freddy Krueger
automec
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Odpovědi: 0
Registrován: 19 úno 2011, 09:50
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od automec »

může to být jen regulátor,ja na 2 šroubky...99% závad alternátorů na Feldách. Pak jako další odejde jednotka:-( pokud přebíjí alt.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“