Stránka 1 z 2
moje namerane hodnoty,pozrite prosim???dnes ine
Napsal: 08 bře 2011, 16:37
od scharan2000
Rano za studena:
Adresa 01: Motor (03G 906 021 CS)
08:58:17 Skupina 001
819 /min Otácky
8.2 mg/str Množ.vstrik.pal.
8.7°KW Stabilizace volnobehu
21.6°C Teplota
08:57:58 Skupina 004
840 /min Otácky
5.9 °BTDC Casování
7.6°KW Stabilizace volnobehu
0.0°KW Stabilizace volnobehu
08:57:37 Skupina 005
840 /min Otácky
18.9 mg/str Množ.vstrik.pal.
48.0 bez jednotek
19.8°C Teplota
08:56:31 Skupina 013
-1.76 mg/str Množ.vstrik.pal.
-0.54 mg/str Množ.vstrik.pal.
2.54 mg/str Množ.vstrik.pal.
-0.21 mg/str Množ.vstrik.pal.
08:58:59 Skupina 018
0.0 bez jednotek
0.0 bez jednotek
0.0 bez jednotek
0.0 bez jednotek
teraz po 40km za tepla:
16:02:02 Skupina 001
819 /min Otácky
6.0 mg/str Množ.vstrik.pal.
8.2°KW Stabilizace volnobehu
80.1°C Teplota
16:04:27 Skupina 004
840 /min Otácky
1.9 °ATDC Casování
8.2°KW Stabilizace volnobehu
0.0°KW Stabilizace volnobehu
16:02:36 Skupina 005
819 /min Otácky
13.5 mg/str Množ.vstrik.pal.
48.0 bez jednotek
79.2°C Teplota
16:03:11 Skupina 013
-0.89 mg/str Množ.vstrik.pal.
-0.66 mg/str Množ.vstrik.pal.
1.74 mg/str Množ.vstrik.pal.
-0.14 mg/str Množ.vstrik.pal.
16:03:27 Skupina 018
0.0 bez jednotek
0.0 bez jednotek
0.0 bez jednotek
0.0 bez jednotek
a co je toto??
16:03:46 Skupina 023
-25.0 bez jednotek
-32.0 bez jednotek
-84.0 bez jednotek
-33.0 bez jednotek
Napsal: 08 bře 2011, 18:35
od scharan2000
nikto nic nenapise,ake su to hodnoty?zle-dobre??
Napsal: 08 bře 2011, 18:50
od Rider.23
scharan2000 píše:nikto nic nenapise,ake su to hodnoty?zle-dobre??
No a co ti dělá? jakej je to přesně motor- ten v popisu? Vyčtu z toho, že PD... Shrnu to takto- vstřiky nic moc, spíš už pomalu na hranici tolerance, hlavně ten na třetím válcu- neškube to náhodou za jízdy??? Nebo nejvibruje to nějak víc na volnoběh? Taky bych řekl, že máš dost nízkej vonoběh, mělo by tam být 903ot., 819 mi přijde dost málo... Rozvody máš přesně nastavené (aspoň teda poměr klika-vačka), nejspíš nedávno měněné, nebo aspoň zkontrolované a nastavené... Taky máš docela vysokou vstřikovanou dávku na volnoběh- 6.0MG/r, je to taky ještě v toleranci, nicméně u dobře nastaveného motoru tam bývá cca 4Mg/R...
Napsal: 08 bře 2011, 19:30
od scharan2000
taketo nieco som chcel pocut.tie vstreky fakt nechapem este pred dvoma tyzdnami to bolo ok vsetky mali okolo 0,4+- a teraz toto.nemoze to byt v tesneniach?a hej rozvody menene pred 1000KM a ta davka paliva sa da nejak upravit? A ano na volnobehu to sem tam zatrasie.
Napsal: 08 bře 2011, 19:40
od Rider.23
scharan2000 píše:taketo nieco som chcel pocut.tie vstreky fakt nechapem este pred dvoma tyzdnami to bolo ok vsetky mali okolo 0,4+- a teraz toto.nemoze to byt v tesneniach?a hej rozvody menene pred 1000KM a ta davka paliva sa da nejak upravit? A ano na volnobehu to sem tam zatrasie.
No vidíš, tak sem to zdiagnostikoval dobře

...
K těm vstřikům- v extrémním případě si mohl natankovat špatnou naftu... Může to být podfukující gumička na vstřiku a nebo taky někdy pomůže jenom napružit kontakty ke vstřikům... Nevím jak u PD, dělám spíš do rotaček, tam se to dá upravit přes vag přes login a pak v přizpůsobení, u rotačky je to kanál 01... jak je to ale u PD bych kecal

...
Škube ti to za jízdy nebo jen na volnoběh to zakopává? Těch 1.7 ještě není takej extrém, ikdyž je to taky dost a už by se to mohlo i projevit, ale za studena těch 2,5 je už mimo toleranci...
Napsal: 08 bře 2011, 19:49
od scharan2000
zhrnul si to vyborne.a robi to len na volnobehu aj to nie vzdy.ved uvidim co sa stym bude diat.len dufam,ze nebudem musiet zohanat vstreky.A ak niekto vie ako zmensit tu davku paliva nech napise prosim.
Napsal: 08 bře 2011, 19:56
od Rider.23
scharan2000 píše:zhrnul si to vyborne.a robi to len na volnobehu aj to nie vzdy.ved uvidim co sa stym bude diat.len dufam,ze nebudem musiet zohanat vstreky.A ak niekto vie ako zmensit tu davku paliva nech napise prosim.
Nejjednodušší je začít kvalitní naftou a třeba VIFem do toho, pak taky napružit ty kontakty na vstřikách, to je zadarmo a výsledek uvidíš ve vagu celkem hned...

Napsal: 08 bře 2011, 20:31
od scharan2000
tankujem na 90%na shell a vif sem tam nalejem ked nezabudnem.Necham sa prekvapit co to spravi.Moze nejak poskodit piest alebo valec ked je taka vysoka hodnota?
Napsal: 09 bře 2011, 00:52
od Miki40
podivej se zde, na teto adrese najdes predepsane hodnoty pro VW motory
http://www.dieselschrauber.de/Solldaten_Main.html
a co se tyce toho kanalu 23 jsem nasel na dieselschrauber.de
MWB 023 -100 bist +100 (ab -60 oder +60 zu beachten.
(Bei Werten > -60 Vermutung Kraftstoffversorgungsproblem)
(Bei Werten > +60 Schlechter Kraftstoff, oder klemmende PD
V tvem pripade pokud mas v kanale 013 hodnotu na tretim valci -84.0 a podle toho jak je tady popsano-problem se zasobovanim ci dodavkou paliva.
Napsal: 09 bře 2011, 15:41
od scharan2000
dnes namerane hodnoty,uz normalne preco???
15:15:10 Skupina 001
819 /min Otácky
5.5 mg/str Množ.vstrik.pal.
7.6°KW Stabilizace volnobehu
55.8°C Teplota
15:14:29 Skupina 013
-0.14 mg/str Množ.vstrik.pal.
-0.05 mg/str Množ.vstrik.pal.
-0.07 mg/str Množ.vstrik.pal.
0.28 mg/str Množ.vstrik.pal.
Napsal: 09 bře 2011, 16:04
od Rider.23
scharan2000 píše:dnes namerane hodnoty,uz normalne preco???
15:15:10 Skupina 001
819 /min Otácky
5.5 mg/str Množ.vstrik.pal.
7.6°KW Stabilizace volnobehu
55.8°C Teplota
15:14:29 Skupina 013
-0.14 mg/str Množ.vstrik.pal.
-0.05 mg/str Množ.vstrik.pal.
-0.07 mg/str Množ.vstrik.pal.
0.28 mg/str Množ.vstrik.pal.
Nebrals jinou naftu?
Napsal: 09 bře 2011, 16:08
od scharan2000
vcera som potom na vecer tankoval do plna,ale stale na shell akurat ze predtym v inom meste.Ze by boli az take rozdiely v nafte??Dnes som to odmeral len preto,ze sa mi zdalo ze ide lepsie.
Napsal: 09 bře 2011, 16:59
od Rider.23
scharan2000 píše:vcera som potom na vecer tankoval do plna,ale stale na shell akurat ze predtym v inom meste.Ze by boli az take rozdiely v nafte??Dnes som to odmeral len preto,ze sa mi zdalo ze ide lepsie.
Hochu, by ses divil, u nás v ČR není ani Shell záruka kvality, třeba tady u nás je jedna čerpací stanice, ketrá pouze používá logo Shell, ale palivo bere nějaký standartní a ne přímo s aditivem Shellu... Prostě jen platí Schellu za to, že prodávaj palivo, pod jejich jménem, myslím, že je to častá praxe, vím i o OMV... Nebo si prostě mohl narazit na zbytek z nádrže, některé pumpy prděj na pravidelné čištění a to co je na dně těch nádrží, to se jen žeko popisuje, jakej je to humus...
Napsal: 09 bře 2011, 17:59
od Thomy
Já tankuju u nás v ČSAD, jezděj na to všechny autobusy v okolí, včetně novejch medvědů, takže se toho nebojim

Napsal: 09 bře 2011, 18:03
od Rider.23
Thomy píše:Já tankuju u nás v ČSAD, jezděj na to všechny autobusy v okolí, včetně novejch medvědů, takže se toho nebojim

Když jsem ještě bydlel ve Znojmě, tak sem jezdil tankovat na jednu malou čerpačku, která patří velkému dopravci na Znojmesku a kam jezdí tankovat i jeho kamiony a autobusy, takže se dá taky předpokládat, že do těch nových CR motorů nebude lít sračky

... A taky nikdy žádný problem s nějakým cukáním nebo třeba zamrzlou naftou

...