Ucpání děr v EGR ventilu

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14435
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Ucpání děr v EGR ventilu

Příspěvek od Tomas.cz »

Když v EGR ventilu, který má funkční jen chcípací klapku úplně zacpu díry egr na spojení s atmosférou to by nemělo ničemu vadit ne?
Jde mi o to, když ventil mírně pouští olej aby se olej třeba v komoře nehromadil a pak nestekl zpět do sání, nevíte někdo?

Obrázek
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5024
Odpovědi: 0
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Tam je to těsněný tou membránou.Ta až by byla prasklá,poteče olej ven.Jestli je EGR off a byl funkční,dobrý,je to zbytečný zadělávat.Ale jestli nemáš nic jiného na práci,můžeš je zaslepit.Ale nikdy už EGR nebude chodit.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Jakub Mareček
Přispěvovatel
Příspěvky: 89
Odpovědi: 0
Registrován: 02 zář 2010, 11:11
Bydliště: Chrastava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jakub Mareček »

ahoj mam takovej problem mam egf off ale prosakuje mi olej a to docela hodne už jsem to nekolikrát přeslepoval a pokaždé jsem vytáhnul promáčklej plech a jakoby tam byl moooc velkej tlak a tu ucpávku ničil (wallbash)
Octavia 2 1.9 77KW TDI 4x4 hybrid turbo TSB 180 Fratelli bosio 1043 kat off egr off odladěno na 138kw a 420 Nm
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5024
Odpovědi: 0
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

0,5 pozink,těsnění na obou stranách a musí to udržet.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Jakub Mareček
Přispěvovatel
Příspěvky: 89
Odpovědi: 0
Registrován: 02 zář 2010, 11:11
Bydliště: Chrastava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jakub Mareček »

to jsem si myslel taky a ono to normálné protlačí ˇůlek a pak to chcije
Octavia 2 1.9 77KW TDI 4x4 hybrid turbo TSB 180 Fratelli bosio 1043 kat off egr off odladěno na 138kw a 420 Nm
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Odpovědi: 0
Registrován: 09 pro 2008, 18:15

Příspěvek od Fulltank »

mi nerikej, ze ti to protlaci dulek do 0,5 pozink :shock: :shock:
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
automec
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Odpovědi: 0
Registrován: 19 úno 2011, 09:50
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od automec »

myslím že lepší je nerez,několikrát jsem videl normál plech "prožraný"
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33583
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Fulltank píše:mi nerikej, ze ti to protlaci dulek do 0,5 pozink :shock: :shock:
do některého čínského blatníku když zatlačíš palcem uděláš důlek, do mě drbl napodzim autobus a LP blatník jsem doslovně vyválel bez počkození laku flaškou od piva

tak ty plechy dneska fachčí ;) miloš
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Odpovědi: 0
Registrován: 04 pro 2007, 15:36

Příspěvek od rudy5 »

už to tu niekto riešil vybral z vnútra ventil narezal tam závit a dal šrobik tam závit a bolo pozri to tu niekde
BMW 330 ix
Uživatelský avatar
Carlos TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 119
Odpovědi: 0
Registrován: 19 bře 2009, 20:20
Bydliště: Plzeňsko

Příspěvek od Carlos TDI »

To sem dělal já, linkuj http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... c&start=45

Teď mám i kat off a dost mi odfukuje turbo po ubrání plynu jako blow-off...asi jak má turbo lehce větší otáčky a dřív dosáhne plnícího požadavku, tak to pak pěkně odfoukne (rofl)
GIV 81kW AHF EGR+KAToff+TOURAN 77KW BKC, Pérák 250/11,J250/590,J350/360, J250/559+Pav40,J175/356,J50/550,CZ475+Pav41Obrázek
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“