Stránka 1 z 1

Ovzdušnění A6 3.0 tdi comon rail

Napsal: 15 bře 2011, 12:04
od malejarousek
Nevíte jak odvzdušnit? Měnil jsem naft filtr a u ž nechce chytit , díky

Napsal: 15 bře 2011, 13:22
od alfik
Ja teda neviem,ale co chces na CR odvzdusnovat? Nato je tam ceradlo...
Nezabudli ste skor na nieco?

Napsal: 15 bře 2011, 13:56
od malejarousek
prostě se jen vyměnil filtr a už to nejde natočit , závady žádný a když povolim trubku do vstřiků tak jde nafta z bublinama

Napsal: 15 bře 2011, 15:37
od cippis
nabít baterku a toooooočit

Napsal: 15 bře 2011, 15:47
od malejarousek
cippis píše:nabít baterku a toooooočit
jj přesně tvoje rada zafungovala :) , jsou to sráče ...

Napsal: 15 bře 2011, 16:40
od jericho-3
Zlatá slova, nevím, co to má koncern za úchylku, ale v 80. letech zapomněl, že jsou také jednoduché pumpičky, které šetří nervy,baterie a startery...Ale plýtvání energií a materiálem je dnešní trend... :(

Napsal: 15 bře 2011, 16:50
od slovacek.milos
malejarousek píše:
cippis píše:nabít baterku a toooooočit
jj přesně tvoje rada zafungovala :) , jsou to sráče ...
a už jedeš jo?

Napsal: 15 bře 2011, 17:58
od malejarousek
už to maká , fakt to potřebuje pořádný točky a tak po 40 sekundách to čaplo , chudák starter ale jede to

Napsal: 15 bře 2011, 18:42
od slovacek.milos
malejarousek píše:už to maká , fakt to potřebuje pořádný točky a tak po 40 sekundách to čaplo , chudák starter ale jede to
já to kolikrát ještě natáhnu z filtru a pak na čarpadlo připojím,
já chtěl je říct k těm točkám pokud je to systém s čerpadlem v nádrži tak to čerpadlo za pět sekund řj motoru vypne, tak můžeš točit jak chceš,

ale jen raději 4 vteřiny,

já to tak dělám ale sám nevím jestli to tak stopro je
tak jestli o tom někdo něco víte dík miloš ;)

Napsal: 15 bře 2011, 18:48
od malejarousek
v autorizovaných mají prej program kterej to čerpadlo pustí a prožene to , nevim co je na tom pravdy , v každým případě jestli to tak je tak je smutný že bez jejich diag už nevyměníš ani filtr , Atal byl na to krátkej :(

Napsal: 15 bře 2011, 18:53
od slovacek.milos
malejarousek píše:v autorizovaných mají prej program kterej to čerpadlo pustí a prožene to , nevim co je na tom pravdy , v každým případě jestli to tak je tak je smutný že bez jejich diag už nevyměníš ani filtr , Atal byl na to krátkej :(
jo to pustíš kontrola akčních členů a čteš jeho tlak,

Napsal: 15 bře 2011, 21:33
od omas1977
malejarousek píše:v autorizovaných mají prej program kterej to čerpadlo pustí a prožene to , nevim co je na tom pravdy , v každým případě jestli to tak je tak je smutný že bez jejich diag už nevyměníš ani filtr , Atal byl na to krátkej :(
tak,tak, VAS5051B riadené funkcie odvzdušnenie palivového systému, dnes som tak menil filter na Tuaregu 3,0l CR typ BKS malý gejzír z odzvzdušňováku a motor chytá po pár otáčkach, ale dá sa pomôcť aj tak že privedieš cez poistku napetie na palivové čerpadlo z baterky.

Napsal: 15 bře 2011, 22:18
od MirekX
já nevim jak to mají osobáky, ale u CR na traktorech a bagrech jak povolím trubku, tak ji mám vzít a zahodit, tam už to není prdel když začne týct tak je to průšvih, u osobáků to bude podle mě to samý

Napsal: 17 bře 2011, 22:04
od Biimbo
já vždycky otočil klíček aby čerpadlo běželo a až dobzučelo tak vypnul. Takhle 10x za sebou a pak startoval. Vždycky to pak chytlo po pár vteřinách startování

Napsal: 17 bře 2011, 22:12
od e36power
Menil jsem ted na CR 1,6 čerpadlo a muselo se to VASem odvzdusnit 3x po 60s