Rozdiel medzdi 2.5TDI V6 AFB a AKN?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
lubomt
Aktivista
Příspěvky: 3473
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:48
Bydliště: Martin - Slovensko

Rozdiel medzdi 2.5TDI V6 AFB a AKN?

Příspěvek od lubomt »

Kto mi povedat rozdiel v tychto dvoch motoroch? Oba su 110kW,akurat AKN je novsi...
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
Uživatelský avatar
frantacech
Aktivista
Příspěvky: 4289
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:15
Bydliště: Ostrava, CZ

Re: Rozdiel medzdi 2.5TDI V6 AFB a AKN?

Příspěvek od frantacech »

lubomt píše:Kto mi povedat rozdiel v tychto dvoch motoroch? Oba su 110kW,akurat AKN je novsi...
Sam jsi si odpovedel... Ale drobny rozdil je vyplyvajici z toho ze je novejsi.. AKN uz ma dole na vane TOG cidlo oleje, AFB ne. TOG cidlo znamena novejsi budiky.Nechtej to co ma budiky s rucickovyma hodinama. Je tam uplne jiny svazek, pokud by jsi chtel neco delat , tak je to trosku jinak zapojene.

Jinak ty motory jsou asi opravdu stejne vcetne problemu s vackama. To vyresili az po roce 2001 pry.
ObrázekRUN With The BULLS And HUNT With The BEARS....
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2006, 22:40

Příspěvek od pafka »

Vačky se odírají i na Superbu, je fakt že ne v tak hodně.
Uživatelský avatar
lubomt
Aktivista
Příspěvky: 3473
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:48
Bydliště: Martin - Slovensko

Příspěvek od lubomt »

ten snimac na olej.vani mam aj ja a to mam 11/99. Na AKN je vraj vylepsene mazanie a chladenie,takisto by ma zaujimalo,ci je tam ine cerpadlo na naftu ako na AFB. Neviete niekto?
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

lubomt píše:ten snimac na olej.vani mam aj ja a to mam 11/99. Na AKN je vraj vylepsene mazanie a chladenie,takisto by ma zaujimalo,ci je tam ine cerpadlo na naftu ako na AFB. Neviete niekto?
cerpadlo ma jinou elektroniku (takze ze jine))))

AKN je uplne stejne jako AFB viz frantacech. I teploty jsou stejne taktez mazani i chlazeni

typ AKE to je rok zhruba 2001 az 2003 zde je vylepsono mazani a chlazeni ale problemy s vackama jsou stale dale lepsi striky (od tohoto typu 132kw verze)

rok 2003 a vejs vse podobne jako AKE ale vacky maji na sobe specialni povrch takze se nevydiraji.

Na vsech typech je jine cerpadlo nelze kombinovat AKN a AKE atd.. dale se cerpadlo lisi AKN tiptronik a AKN manual

Zde bych chtel rici ze lze tyto motory kombinovat to jest si do motoru 1999 dat vacky z 2004 )))) ale chce to vzdy zkouknout

avatar
Uživatelský avatar
lubomt
Aktivista
Příspěvky: 3473
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:48
Bydliště: Martin - Slovensko

Příspěvek od lubomt »

aha... A mozem pouzit trysky zo 132kW do AKN? Lebo chcem dat tento motor miesto AFB a tam som dal tieto vstreky a vykon siel dolu. Ked sme s kamosom rozmyslali preco,tak nas napadlo,ze AFB trysky 110Kw maju vraj vacsie diery na naftu ako 132Kw,ale problem je v tom,ze cerpadlo AFB nedokaze dat vyssi tlak nafty,pod akym pracuju prave 132kW trysky. Takze mam tym padom chudobnu zmes... (hm) Myslis,ze to AKN cerpadlo by to zvladlo?
Inac tie vacky je rozumny napad,i ked... Mne povedali uz pri 90.000km,ze by ich bolo dobre vymenit a teraz mam 280.000 a stale v pohode,auto chodi ako ked som ho kupil... Ale po cipe som tam dal uz radsej 132kW turbo,lebo sme ho tak nacipovali,ze to povodne vydrzalo tyzden.
Cerpadlo z manualu a Tiptronicu je zhodne,akurat ina elektronika,no ta sa da vymenit. mam to vyskusane,sam na takom jazdim.
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
bokaco
Přispěvovatel
Příspěvky: 478
Odpovědi: 0
Registrován: 14 zář 2006, 17:41
Bydliště: okr. Klatovy

Příspěvek od bokaco »

lubomt píše:aha... A mozem pouzit trysky zo 132kW do AKN? Lebo chcem dat tento motor miesto AFB a tam som dal tieto vstreky a vykon siel dolu. Ked sme s kamosom rozmyslali preco,tak nas napadlo,ze AFB trysky 110Kw maju vraj vacsie diery na naftu ako 132Kw,ale problem je v tom,ze cerpadlo AFB nedokaze dat vyssi tlak nafty,pod akym pracuju prave 132kW trysky. Takze mam tym padom chudobnu zmes... (hm) Myslis,ze to AKN cerpadlo by to zvladlo?
Inac tie vacky je rozumny napad,i ked... Mne povedali uz pri 90.000km,ze by ich bolo dobre vymenit a teraz mam 280.000 a stale v pohode,auto chodi ako ked som ho kupil... Ale po cipe som tam dal uz radsej 132kW turbo,lebo sme ho tak nacipovali,ze to povodne vydrzalo tyzden.
Cerpadlo z manualu a Tiptronicu je zhodne,akurat ina elektronika,no ta sa da vymenit. mam to vyskusane,sam na takom jazdim.
Ty mas odsouseno, ze kdyz vymenis vsriky z AFB za AKE-tak se Ti vykon snizi? To by znamenalo, ze trysky AFB jsou o neco vetsi nez AKE?
A4 2.5TDI V6 Avant Quattro 2002 132kW 8E B6, manual 6-ti; all origo
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

lubomt píše:aha... A mozem pouzit trysky zo 132kW do AKN? Lebo chcem dat tento motor miesto AFB a tam som dal tieto vstreky a vykon siel dolu. Ked sme s kamosom rozmyslali preco,tak nas napadlo,ze AFB trysky 110Kw maju vraj vacsie diery na naftu ako 132Kw,ale problem je v tom,ze cerpadlo AFB nedokaze dat vyssi tlak nafty,pod akym pracuju prave 132kW trysky. Takze mam tym padom chudobnu zmes... (hm) Myslis,ze to AKN cerpadlo by to zvladlo?
Inac tie vacky je rozumny napad,i ked... Mne povedali uz pri 90.000km,ze by ich bolo dobre vymenit a teraz mam 280.000 a stale v pohode,auto chodi ako ked som ho kupil... Ale po cipe som tam dal uz radsej 132kW turbo,lebo sme ho tak nacipovali,ze to povodne vydrzalo tyzden.
Cerpadlo z manualu a Tiptronicu je zhodne,akurat ina elektronika,no ta sa da vymenit. mam to vyskusane,sam na takom jazdim.
takze kdys das silnejsi striky tak to lip pojede ale bude to hulit tim padem na musis jit na cip

nemuzes vymenit striky a kdys to pojede hure vymenit cerpadlo cerpadlo ti nebude komunikovat s RJ. (i kdys ma stejnej konektor tak proste nebude)

musel bys menit striky cerpadlo RJ jednotku a prizpusobyt budiky.
Pak by to slo

Ja sem menil motor AKN 10/99 za AKE 12/01 vzhledem k tomu ze to byl motor z tiptroniku sem mel jine cerpadlo a nemel sem AKE rj jednotku. Motor AKE ma jinej el. svazek takze sem nechal striky AKE cerpadlo sem nechal AKN rj take AKN a sel sem k reeschovi na cip protoze to brutalne hulilo cerne (ale jelo to dobre)))). Po cipu je to naprosto uzasne auto)))

Hlavne nezapomen ze vse je to elektronika nemuzes dat cerpadlo AKN do auta ktere ma RJ AFB musis vymenit i RJ.

Samozrejme je mozne ze by se to rozjelo i s RJ AFB ale to nevim musel bys to vyzkouset pokud mas tu moznost.
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

nic
Uživatelský avatar
lubomt
Aktivista
Příspěvky: 3473
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:48
Bydliště: Martin - Slovensko

Příspěvek od lubomt »

bokaco píše:
lubomt píše:aha... A mozem pouzit trysky zo 132kW do AKN? Lebo chcem dat tento motor miesto AFB a tam som dal tieto vstreky a vykon siel dolu. Ked sme s kamosom rozmyslali preco,tak nas napadlo,ze AFB trysky 110Kw maju vraj vacsie diery na naftu ako 132Kw,ale problem je v tom,ze cerpadlo AFB nedokaze dat vyssi tlak nafty,pod akym pracuju prave 132kW trysky. Takze mam tym padom chudobnu zmes... (hm) Myslis,ze to AKN cerpadlo by to zvladlo?
Inac tie vacky je rozumny napad,i ked... Mne povedali uz pri 90.000km,ze by ich bolo dobre vymenit a teraz mam 280.000 a stale v pohode,auto chodi ako ked som ho kupil... Ale po cipe som tam dal uz radsej 132kW turbo,lebo sme ho tak nacipovali,ze to povodne vydrzalo tyzden.
Cerpadlo z manualu a Tiptronicu je zhodne,akurat ina elektronika,no ta sa da vymenit. mam to vyskusane,sam na takom jazdim.
Ty mas odsouseno, ze kdyz vymenis vsriky z AFB za AKE-tak se Ti vykon snizi? To by znamenalo, ze trysky AFB jsou o neco vetsi nez AKE?
Ano,je to tak,vykon siel dolu,co ma slusne nasr....Trysky som daval uplne nove,este som si aj overoval,trysky co tam mam sa davaju aj na Superb 114kW a aj Audi 132kW, zaujimave,ze? R.J. mam samo cipnutu
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
Uživatelský avatar
lubomt
Aktivista
Příspěvky: 3473
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:48
Bydliště: Martin - Slovensko

Příspěvek od lubomt »

avatar píše:
lubomt píše:aha... A mozem pouzit trysky zo 132kW do AKN? Lebo chcem dat tento motor miesto AFB a tam som dal tieto vstreky a vykon siel dolu. Ked sme s kamosom rozmyslali preco,tak nas napadlo,ze AFB trysky 110Kw maju vraj vacsie diery na naftu ako 132Kw,ale problem je v tom,ze cerpadlo AFB nedokaze dat vyssi tlak nafty,pod akym pracuju prave 132kW trysky. Takze mam tym padom chudobnu zmes... (hm) Myslis,ze to AKN cerpadlo by to zvladlo?
Inac tie vacky je rozumny napad,i ked... Mne povedali uz pri 90.000km,ze by ich bolo dobre vymenit a teraz mam 280.000 a stale v pohode,auto chodi ako ked som ho kupil... Ale po cipe som tam dal uz radsej 132kW turbo,lebo sme ho tak nacipovali,ze to povodne vydrzalo tyzden.
Cerpadlo z manualu a Tiptronicu je zhodne,akurat ina elektronika,no ta sa da vymenit. mam to vyskusane,sam na takom jazdim.
takze kdys das silnejsi striky tak to lip pojede ale bude to hulit tim padem na musis jit na cip

nemuzes vymenit striky a kdys to pojede hure vymenit cerpadlo cerpadlo ti nebude komunikovat s RJ. (i kdys ma stejnej konektor tak proste nebude)

musel bys menit striky cerpadlo RJ jednotku a prizpusobyt budiky.
Pak by to slo

Ja sem menil motor AKN 10/99 za AKE 12/01 vzhledem k tomu ze to byl motor z tiptroniku sem mel jine cerpadlo a nemel sem AKE rj jednotku. Motor AKE ma jinej el. svazek takze sem nechal striky AKE cerpadlo sem nechal AKN rj take AKN a sel sem k reeschovi na cip protoze to brutalne hulilo cerne (ale jelo to dobre)))). Po cipu je to naprosto uzasne auto)))

Hlavne nezapomen ze vse je to elektronika nemuzes dat cerpadlo AKN do auta ktere ma RJ AFB musis vymenit i RJ.

Samozrejme je mozne ze by se to rozjelo i s RJ AFB ale to nevim musel bys to vyzkouset pokud mas tu moznost.
Motor AKN mam komplet,akurat neviem,to ma este asi 110kW turbo,to vymenim za moje 132kW,budiky mam k tomu patriace a takisto aj r.j.motora,takze ak dokaze tlacit to AKN cerpadlo viac,dam vstreky 132kW,tie co mam,pisal som vyssie. Toto akurat neviem...ci nechat povodne (chodilo to velmi slusne,vypraskal som na rozbeh 110kW manual porednokolku s tym istym cipom,potom mu to slo rovnako/ alebo vymenit za tie ,,silnejsie,,
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
Uživatelský avatar
lubomt
Aktivista
Příspěvky: 3473
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:48
Bydliště: Martin - Slovensko

Příspěvek od lubomt »

oprava,bolo to 2x
Naposledy upravil(a) lubomt dne 09 led 2007, 13:04, celkem upraveno 1 x.
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
Uživatelský avatar
lubomt
Aktivista
Příspěvky: 3473
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:48
Bydliště: Martin - Slovensko

Příspěvek od lubomt »

OD AVATAR: takze sem nechal striky AKE cerpadlo sem nechal AKN rj take AKN a sel sem k reeschovi na cip protoze to brutalne hulilo cerne (ale jelo to dobre)))). Po cipu je to naprosto uzasne auto)))

Hups,toto som si nevsimol... Takze funguje to,super,diky za adpoved...
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
Uživatelský avatar
bubocbr
Přispěvovatel
Příspěvky: 545
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 18:32

Příspěvek od bubocbr »

Trochu mimovasu debatu neviete ci je a ak je aky rozdiel vo filtry na odvetranie motora mam s tym stale problem ked sa zohreje tlakuje a dymi po otvoreni nalievacieho vika si odfukne a chvilu je pokoj :x :x
airbone
Přispěvovatel
Příspěvky: 262
Odpovědi: 0
Registrován: 25 čer 2006, 12:46
Bydliště: Doma

Příspěvek od airbone »

Ked tu je tolko ludi s tolkymi zbytocnymi vecami, tak by som od vas potreboval jednu vecicku - budiky s CAN a maxidot na B5 V6 TDI model 00, Tiptronic. Nema niekto na predaj? Potrebujem ich kvoli displeju, na mojom vypadavaju riadky.... Samozrejme za rozumnu cenu.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“