Rozdiel medzdi 2.5TDI V6 AFB a AKN?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- lubomt
- Aktivista
- Příspěvky: 3473
- Registrován: 23 led 2006, 21:48
- Bydliště: Martin - Slovensko
Odpovědi: 0
Rozdiel medzdi 2.5TDI V6 AFB a AKN?
Kto mi povedat rozdiel v tychto dvoch motoroch? Oba su 110kW,akurat AKN je novsi...
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
- frantacech
- Aktivista
- Příspěvky: 4289
- Registrován: 23 led 2006, 14:15
- Bydliště: Ostrava, CZ
Odpovědi: 0
Re: Rozdiel medzdi 2.5TDI V6 AFB a AKN?
Sam jsi si odpovedel... Ale drobny rozdil je vyplyvajici z toho ze je novejsi.. AKN uz ma dole na vane TOG cidlo oleje, AFB ne. TOG cidlo znamena novejsi budiky.Nechtej to co ma budiky s rucickovyma hodinama. Je tam uplne jiny svazek, pokud by jsi chtel neco delat , tak je to trosku jinak zapojene.lubomt píše:Kto mi povedat rozdiel v tychto dvoch motoroch? Oba su 110kW,akurat AKN je novsi...
Jinak ty motory jsou asi opravdu stejne vcetne problemu s vackama. To vyresili az po roce 2001 pry.

- lubomt
- Aktivista
- Příspěvky: 3473
- Registrován: 23 led 2006, 21:48
- Bydliště: Martin - Slovensko
Odpovědi: 0
ten snimac na olej.vani mam aj ja a to mam 11/99. Na AKN je vraj vylepsene mazanie a chladenie,takisto by ma zaujimalo,ci je tam ine cerpadlo na naftu ako na AFB. Neviete niekto?
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
cerpadlo ma jinou elektroniku (takze ze jine))))lubomt píše:ten snimac na olej.vani mam aj ja a to mam 11/99. Na AKN je vraj vylepsene mazanie a chladenie,takisto by ma zaujimalo,ci je tam ine cerpadlo na naftu ako na AFB. Neviete niekto?
AKN je uplne stejne jako AFB viz frantacech. I teploty jsou stejne taktez mazani i chlazeni
typ AKE to je rok zhruba 2001 az 2003 zde je vylepsono mazani a chlazeni ale problemy s vackama jsou stale dale lepsi striky (od tohoto typu 132kw verze)
rok 2003 a vejs vse podobne jako AKE ale vacky maji na sobe specialni povrch takze se nevydiraji.
Na vsech typech je jine cerpadlo nelze kombinovat AKN a AKE atd.. dale se cerpadlo lisi AKN tiptronik a AKN manual
Zde bych chtel rici ze lze tyto motory kombinovat to jest si do motoru 1999 dat vacky z 2004 )))) ale chce to vzdy zkouknout
avatar
- lubomt
- Aktivista
- Příspěvky: 3473
- Registrován: 23 led 2006, 21:48
- Bydliště: Martin - Slovensko
Odpovědi: 0
aha... A mozem pouzit trysky zo 132kW do AKN? Lebo chcem dat tento motor miesto AFB a tam som dal tieto vstreky a vykon siel dolu. Ked sme s kamosom rozmyslali preco,tak nas napadlo,ze AFB trysky 110Kw maju vraj vacsie diery na naftu ako 132Kw,ale problem je v tom,ze cerpadlo AFB nedokaze dat vyssi tlak nafty,pod akym pracuju prave 132kW trysky. Takze mam tym padom chudobnu zmes...
Myslis,ze to AKN cerpadlo by to zvladlo?
Inac tie vacky je rozumny napad,i ked... Mne povedali uz pri 90.000km,ze by ich bolo dobre vymenit a teraz mam 280.000 a stale v pohode,auto chodi ako ked som ho kupil... Ale po cipe som tam dal uz radsej 132kW turbo,lebo sme ho tak nacipovali,ze to povodne vydrzalo tyzden.
Cerpadlo z manualu a Tiptronicu je zhodne,akurat ina elektronika,no ta sa da vymenit. mam to vyskusane,sam na takom jazdim.

Inac tie vacky je rozumny napad,i ked... Mne povedali uz pri 90.000km,ze by ich bolo dobre vymenit a teraz mam 280.000 a stale v pohode,auto chodi ako ked som ho kupil... Ale po cipe som tam dal uz radsej 132kW turbo,lebo sme ho tak nacipovali,ze to povodne vydrzalo tyzden.
Cerpadlo z manualu a Tiptronicu je zhodne,akurat ina elektronika,no ta sa da vymenit. mam to vyskusane,sam na takom jazdim.
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 478
- Registrován: 14 zář 2006, 17:41
- Bydliště: okr. Klatovy
Odpovědi: 0
Ty mas odsouseno, ze kdyz vymenis vsriky z AFB za AKE-tak se Ti vykon snizi? To by znamenalo, ze trysky AFB jsou o neco vetsi nez AKE?lubomt píše:aha... A mozem pouzit trysky zo 132kW do AKN? Lebo chcem dat tento motor miesto AFB a tam som dal tieto vstreky a vykon siel dolu. Ked sme s kamosom rozmyslali preco,tak nas napadlo,ze AFB trysky 110Kw maju vraj vacsie diery na naftu ako 132Kw,ale problem je v tom,ze cerpadlo AFB nedokaze dat vyssi tlak nafty,pod akym pracuju prave 132kW trysky. Takze mam tym padom chudobnu zmes...Myslis,ze to AKN cerpadlo by to zvladlo?
Inac tie vacky je rozumny napad,i ked... Mne povedali uz pri 90.000km,ze by ich bolo dobre vymenit a teraz mam 280.000 a stale v pohode,auto chodi ako ked som ho kupil... Ale po cipe som tam dal uz radsej 132kW turbo,lebo sme ho tak nacipovali,ze to povodne vydrzalo tyzden.
Cerpadlo z manualu a Tiptronicu je zhodne,akurat ina elektronika,no ta sa da vymenit. mam to vyskusane,sam na takom jazdim.
A4 2.5TDI V6 Avant Quattro 2002 132kW 8E B6, manual 6-ti; all origo
takze kdys das silnejsi striky tak to lip pojede ale bude to hulit tim padem na musis jit na ciplubomt píše:aha... A mozem pouzit trysky zo 132kW do AKN? Lebo chcem dat tento motor miesto AFB a tam som dal tieto vstreky a vykon siel dolu. Ked sme s kamosom rozmyslali preco,tak nas napadlo,ze AFB trysky 110Kw maju vraj vacsie diery na naftu ako 132Kw,ale problem je v tom,ze cerpadlo AFB nedokaze dat vyssi tlak nafty,pod akym pracuju prave 132kW trysky. Takze mam tym padom chudobnu zmes...Myslis,ze to AKN cerpadlo by to zvladlo?
Inac tie vacky je rozumny napad,i ked... Mne povedali uz pri 90.000km,ze by ich bolo dobre vymenit a teraz mam 280.000 a stale v pohode,auto chodi ako ked som ho kupil... Ale po cipe som tam dal uz radsej 132kW turbo,lebo sme ho tak nacipovali,ze to povodne vydrzalo tyzden.
Cerpadlo z manualu a Tiptronicu je zhodne,akurat ina elektronika,no ta sa da vymenit. mam to vyskusane,sam na takom jazdim.
nemuzes vymenit striky a kdys to pojede hure vymenit cerpadlo cerpadlo ti nebude komunikovat s RJ. (i kdys ma stejnej konektor tak proste nebude)
musel bys menit striky cerpadlo RJ jednotku a prizpusobyt budiky.
Pak by to slo
Ja sem menil motor AKN 10/99 za AKE 12/01 vzhledem k tomu ze to byl motor z tiptroniku sem mel jine cerpadlo a nemel sem AKE rj jednotku. Motor AKE ma jinej el. svazek takze sem nechal striky AKE cerpadlo sem nechal AKN rj take AKN a sel sem k reeschovi na cip protoze to brutalne hulilo cerne (ale jelo to dobre)))). Po cipu je to naprosto uzasne auto)))
Hlavne nezapomen ze vse je to elektronika nemuzes dat cerpadlo AKN do auta ktere ma RJ AFB musis vymenit i RJ.
Samozrejme je mozne ze by se to rozjelo i s RJ AFB ale to nevim musel bys to vyzkouset pokud mas tu moznost.
- lubomt
- Aktivista
- Příspěvky: 3473
- Registrován: 23 led 2006, 21:48
- Bydliště: Martin - Slovensko
Odpovědi: 0
Ano,je to tak,vykon siel dolu,co ma slusne nasr....Trysky som daval uplne nove,este som si aj overoval,trysky co tam mam sa davaju aj na Superb 114kW a aj Audi 132kW, zaujimave,ze? R.J. mam samo cipnutubokaco píše:Ty mas odsouseno, ze kdyz vymenis vsriky z AFB za AKE-tak se Ti vykon snizi? To by znamenalo, ze trysky AFB jsou o neco vetsi nez AKE?lubomt píše:aha... A mozem pouzit trysky zo 132kW do AKN? Lebo chcem dat tento motor miesto AFB a tam som dal tieto vstreky a vykon siel dolu. Ked sme s kamosom rozmyslali preco,tak nas napadlo,ze AFB trysky 110Kw maju vraj vacsie diery na naftu ako 132Kw,ale problem je v tom,ze cerpadlo AFB nedokaze dat vyssi tlak nafty,pod akym pracuju prave 132kW trysky. Takze mam tym padom chudobnu zmes...Myslis,ze to AKN cerpadlo by to zvladlo?
Inac tie vacky je rozumny napad,i ked... Mne povedali uz pri 90.000km,ze by ich bolo dobre vymenit a teraz mam 280.000 a stale v pohode,auto chodi ako ked som ho kupil... Ale po cipe som tam dal uz radsej 132kW turbo,lebo sme ho tak nacipovali,ze to povodne vydrzalo tyzden.
Cerpadlo z manualu a Tiptronicu je zhodne,akurat ina elektronika,no ta sa da vymenit. mam to vyskusane,sam na takom jazdim.
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
- lubomt
- Aktivista
- Příspěvky: 3473
- Registrován: 23 led 2006, 21:48
- Bydliště: Martin - Slovensko
Odpovědi: 0
Motor AKN mam komplet,akurat neviem,to ma este asi 110kW turbo,to vymenim za moje 132kW,budiky mam k tomu patriace a takisto aj r.j.motora,takze ak dokaze tlacit to AKN cerpadlo viac,dam vstreky 132kW,tie co mam,pisal som vyssie. Toto akurat neviem...ci nechat povodne (chodilo to velmi slusne,vypraskal som na rozbeh 110kW manual porednokolku s tym istym cipom,potom mu to slo rovnako/ alebo vymenit za tie ,,silnejsie,,avatar píše:takze kdys das silnejsi striky tak to lip pojede ale bude to hulit tim padem na musis jit na ciplubomt píše:aha... A mozem pouzit trysky zo 132kW do AKN? Lebo chcem dat tento motor miesto AFB a tam som dal tieto vstreky a vykon siel dolu. Ked sme s kamosom rozmyslali preco,tak nas napadlo,ze AFB trysky 110Kw maju vraj vacsie diery na naftu ako 132Kw,ale problem je v tom,ze cerpadlo AFB nedokaze dat vyssi tlak nafty,pod akym pracuju prave 132kW trysky. Takze mam tym padom chudobnu zmes...Myslis,ze to AKN cerpadlo by to zvladlo?
Inac tie vacky je rozumny napad,i ked... Mne povedali uz pri 90.000km,ze by ich bolo dobre vymenit a teraz mam 280.000 a stale v pohode,auto chodi ako ked som ho kupil... Ale po cipe som tam dal uz radsej 132kW turbo,lebo sme ho tak nacipovali,ze to povodne vydrzalo tyzden.
Cerpadlo z manualu a Tiptronicu je zhodne,akurat ina elektronika,no ta sa da vymenit. mam to vyskusane,sam na takom jazdim.
nemuzes vymenit striky a kdys to pojede hure vymenit cerpadlo cerpadlo ti nebude komunikovat s RJ. (i kdys ma stejnej konektor tak proste nebude)
musel bys menit striky cerpadlo RJ jednotku a prizpusobyt budiky.
Pak by to slo
Ja sem menil motor AKN 10/99 za AKE 12/01 vzhledem k tomu ze to byl motor z tiptroniku sem mel jine cerpadlo a nemel sem AKE rj jednotku. Motor AKE ma jinej el. svazek takze sem nechal striky AKE cerpadlo sem nechal AKN rj take AKN a sel sem k reeschovi na cip protoze to brutalne hulilo cerne (ale jelo to dobre)))). Po cipu je to naprosto uzasne auto)))
Hlavne nezapomen ze vse je to elektronika nemuzes dat cerpadlo AKN do auta ktere ma RJ AFB musis vymenit i RJ.
Samozrejme je mozne ze by se to rozjelo i s RJ AFB ale to nevim musel bys to vyzkouset pokud mas tu moznost.
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
- lubomt
- Aktivista
- Příspěvky: 3473
- Registrován: 23 led 2006, 21:48
- Bydliště: Martin - Slovensko
Odpovědi: 0
oprava,bolo to 2x
Naposledy upravil(a) lubomt dne 09 led 2007, 13:04, celkem upraveno 1 x.
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
- lubomt
- Aktivista
- Příspěvky: 3473
- Registrován: 23 led 2006, 21:48
- Bydliště: Martin - Slovensko
Odpovědi: 0
OD AVATAR: takze sem nechal striky AKE cerpadlo sem nechal AKN rj take AKN a sel sem k reeschovi na cip protoze to brutalne hulilo cerne (ale jelo to dobre)))). Po cipu je to naprosto uzasne auto)))
Hups,toto som si nevsimol... Takze funguje to,super,diky za adpoved...
Hups,toto som si nevsimol... Takze funguje to,super,diky za adpoved...
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR