Problem OII 2007,2.O TDI,motor BMM,4×4
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Problem OII 2007,2.O TDI,motor BMM,4×4
Ahoj šikulové,řešil jste už někdy na tomto motoru (najeto cca 200tis. km)problem vynechání (cuknutí,škubnutí) pouze při plně zahřátém motoru v tahu od 1500ot. do cca 1800ot dle otáčkoměru na 1.stupeň skoro cítit není,na 2.stupeň je hodně velké vynechání-škubnutí a na 3,4,5,6 stupeň žádné cuknutí a připadá mi,že se síla škubnutí zvyšuje,zhruba 3.měsíce. Na VAG vše v poho,startuje za tepla i zimy normál,filtry,rozvody atd. nové,filtr částic OFF,nový soft+čip a tento problem byl před i po výměně,jinak jede a tahá úplně super.Moc díky za vaše názory.
Ano, řešil, ale nevyřešil. To cuknutí se nedalo nasimulovat. Dělá to jen občas a nezhoršuje se to. Scout BMM 2008 najeto 18.000km ... Zkoušel jsem odpojit kardan, jestli to nedělá Haldex, ale nic.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Přesně jak píšeš,když chci tak nic a když to nečekám,tak škubne.Zatím jsem se do toho nijak neponořoval a neřešil,ale je to dost nepříjemné a mám nové oleje v převodovkách,diferáku i filtr v haldexu,ale na 100% jsem přesvědčenej,že je to někde na motoru,snímač otáček,váha nebo něco podobnýho. Jinak díky za info.dhfool píše:Ano, řešil, ale nevyřešil. To cuknutí se nedalo nasimulovat. Dělá to jen občas a nezhoršuje se to. Scout BMM 2008 najeto 18.000km ... Zkoušel jsem odpojit kardan, jestli to nedělá Haldex, ale nic.
Mě osobně to neudělalo, ale zákazník si na to stěžoval a prý to cítil jako ze zezadu, tak mě napadl haldex. Pochopitelně jsem šel i po vstřikách, a snímačích, ale na tak krátký projev závady je VAG krátký a chtělo by to spíš osciloskop, nebo metodu pokus - omyl
Závada, která se projeví jednou a někdy třikrát za týden je dost blbá.

Závada, která se projeví jednou a někdy třikrát za týden je dost blbá.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Mě se to už stává pomalu každý den,najedu denně min. 100km dálnice-město a ve městě při plném zahřátí pokaždý a za studena nikdy.Chová se to,jako když sešlápneš plyn a v největším krouťáku na vteřinu vypneš a zapneš zapalování.dhfool píše:Mě osobně to neudělalo, ale zákazník si na to stěžoval a prý to cítil jako ze zezadu, tak mě napadl haldex. Pochopitelně jsem šel i po vstřikách, a snímačích, ale na tak krátký projev závady je VAG krátký a chtělo by to spíš osciloskop, nebo metodu pokus - omyl![]()
Závada, která se projeví jednou a někdy třikrát za týden je dost blbá.
Tak zase nové poznatky,čím víc se otepluje a motor je dost ohřátý na provozní teplotu-nejlépe v provozu ve městě,tak škubnutí se projevuje i na 3.stupeň a docela dost a v momentě vynechání-škubnutí je poměrně dost slyšet jakoby odfouknutí-zasyčení do sání nebo vzduchového filtru podobné jako u benzínového přeplňovaného motoru s POP ventilem.kajakgsxr píše:Přesně jak píšeš,ale DPF OFF,soft+čip a dělalo to i předtím v originále,tak myslím,že se toto dá vyloučit. Jinak díky za odpověď.cosby píše:Pokud si pamatuji,BMM je jednovačka s DPF a myslím,že to na 90% bude souviset s DPF
Co vy na to??? Předem děkuji,Kajak.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 164
- Registrován: 03 zář 2009, 15:44
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
zkoušel někdo měnit klapu sani, při techto probleméch? Nemuže pri zahřáni v určitem natočení mrknout a tim způsobit škubaní? on ten olej v saní pod tlakem turba naleze všude. jen tak me napadá. Ted řeším to, že auto někdy chytne na sup a někdy se to zbírá jako kdyby neměl vzduch, baterka a starter ok.
tak držím palce ať ti to vyjde a vyřešíš to,nicméně u mě to turbo asi nebude,nemůžu si pomoct,připadá mi to jako někde elektrika,snímač otáček kliky nebo vačky nebo něco podobnýho,to škubnutí je jako úplný vypnutí zapalování tak na půl vteřiny a za poslední dny můžu potvrdit,že je to přesně okolo 2tis. ot. při přidání plynu jen tak lehce-taková jízda spíš na spotřebu ne při sešlápnutí na podlahu.losfazeros píše:podle mne,turbo v hajzlu,dělá mi to 1.9 a vše vyměněný,už mi i houká a šustí,během několoka dní ho budu měnit,tak uvidíme..
klapku i EGR jsem měl dva dny naložený v benzínu s naftou,teď naprosto čistý i sací potrubí na hlavě a je to úpně stejný,jako před tím a Vag nic nepíše a lognout se to nedá,nedělá to pokaždý a nasimulovat taky ne.dav55 píše:zkoušel někdo měnit klapu sani, při techto probleméch? Nemuže pri zahřáni v určitem natočení mrknout a tim způsobit škubaní? on ten olej v saní pod tlakem turba naleze všude. jen tak me napadá. Ted řeším to, že auto někdy chytne na sup a někdy se to zbírá jako kdyby neměl vzduch, baterka a starter ok.
hmm,nezní to zle,pravdu máš,zkusím sehnat jinou a uvidím co se bude dít. Jinak moc díky za tvůj názor a radu.dav55 píše:no prave ze bych to nevidel na turbo , ale na skrtici klapu, ktera mrkne a udusi moto, jako kdyby potenciometr nevedel kolik je otevřena tak ji resetne, zavře a otevre. prave v miste jizdy na spotrebu se potenciometry casto vydrou
ještě k tomu tvýmu startování,co kostřící kabel mezi motorem a karoserií?kajakgsxr píše:klapku i EGR jsem měl dva dny naložený v benzínu s naftou,teď naprosto čistý i sací potrubí na hlavě a je to úpně stejný,jako před tím a Vag nic nepíše a lognout se to nedá,nedělá to pokaždý a nasimulovat taky ne.dav55 píše:zkoušel někdo měnit klapu sani, při techto probleméch? Nemuže pri zahřáni v určitem natočení mrknout a tim způsobit škubaní? on ten olej v saní pod tlakem turba naleze všude. jen tak me napadá. Ted řeším to, že auto někdy chytne na sup a někdy se to zbírá jako kdyby neměl vzduch, baterka a starter ok.
Co je to za auto?