Ako prerobiť ALH66KW na AHF 81KW

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Panoramix
Přispěvovatel
Příspěvky: 256
Registrován: 27 úno 2009, 22:01
Odpovědi: 0
Bydliště: SLOVAKIA

Ako prerobiť ALH66KW na AHF 81KW

Příspěvek od Panoramix »

Ahojte .Prerabka 66 kw ALH na 81 kw AHF.Stači vymeniť iba trysky alebo je treba vymeniť aj vstrekovacie čerpadlo :? :?
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

Stačej trysky a pokud necháš soft z 66 tak bude víc koníků jak 110 ;)
Uživatelský avatar
Panoramix
Přispěvovatel
Příspěvky: 256
Registrován: 27 úno 2009, 22:01
Odpovědi: 0
Bydliště: SLOVAKIA

Příspěvek od Panoramix »

Fantik píše:Stačej trysky a pokud necháš soft z 66 tak bude víc koníků jak 110 ;)
dik za odpoved

ja už som to vymenil aj to celkom dobre jazdi .Len nebol som si isý tym čerpadlom
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

Čerpadlo neni potřeba. ;)
tomas555
Přispěvovatel
Příspěvky: 114
Registrován: 29 lis 2006, 19:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od tomas555 »

ake trysky si daval?
Uživatelský avatar
Panoramix
Přispěvovatel
Příspěvky: 256
Registrován: 27 úno 2009, 22:01
Odpovědi: 0
Bydliště: SLOVAKIA

Příspěvek od Panoramix »

tomas555 píše:ake trysky si daval?
ano z AHF
Johny_RS
Přispěvovatel
Příspěvky: 724
Registrován: 09 dub 2010, 22:27
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Vymena 66kW(ALH) vstrekov za 81kW(AHF)

Příspěvek od Johny_RS »

Zdarec.
Chcem sa opýtať,rozmyšlam nad vecou.Mam doma potkany motor,mam tam vstreky 66kW ALH.V mojom aute mam ten sami motor.Rozmyšlam,že tie stare dam odskušať a predam a kupim vstreky z 81kW AHF.Čerpadlo je take iste,komponenty teda konštrukcia motora,ta ista len môže byť ina MAF.Potom jasne,že je iny soft.Chcem sa opýtať,čo to spravy,ked prehodim vstreky okrem narastu kruťaka a koni?Bude to pri akceleracii dymiť zo softom z 66KW?Vrta mi v hlave,že či nebude robiť problem soft 66KW keď tam budu vstreky z 81kW.Kdesi tu na fore som čital,že pri vymene za väčšie,treba upraviť voľnobežnu dávku paliva(adaptacia) a nastavenie EGR ventilu(tiež adaptacia).
Ak ste to niekto menil,tak budem vďačny za každe postrehy.Poprosim,bez zbytočnych OT.
Ešte raz Ď ;)
VW GOLF IV. 1,9TDI 66kW ALH :-)
Uživatelský avatar
lubomt
Aktivista
Příspěvky: 3473
Registrován: 23 led 2006, 21:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin - Slovensko

Příspěvek od lubomt »

Ked vymenis vstreky, ide to velmi dobre. Kedysi davno som to robil. Je tam cosi vyssi vykon ako 81kw. Ale netreba zabudat, ze to aj viac dymi. Okrem ineho zvacsa ma 81kw aj vacsie turbo, i ked boli take verzie motora 66kw, ze mali turbo ako 81kw.
Naposledy upravil(a) lubomt dne 19 čer 2011, 10:09, celkem upraveno 1 x.
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
Milosss
Přispěvovatel
Příspěvky: 368
Registrován: 22 říj 2009, 17:30
Odpovědi: 0

Příspěvek od Milosss »

A co by sa stalo, ak by som dal do 66kW AHU trysky z 81kW AHF? AHU nema turbo VGT, zvysili by tie trysky vykon ci nie?
Uživatelský avatar
lubomt
Aktivista
Příspěvky: 3473
Registrován: 23 led 2006, 21:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin - Slovensko

Příspěvek od lubomt »

vsak to mas vyssie popisane
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
Milosss
Přispěvovatel
Příspěvky: 368
Registrován: 22 říj 2009, 17:30
Odpovědi: 0

Příspěvek od Milosss »

Ano ale ALH ma VGT turbinu kdezto ja mam obtokove turbo. 81kW verzie mali vsetky VGT turbinu cize v tom asi rozdiel bude ak dam 81kW trysky do AHU kde je obtokove turbo.
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

Výkon se zvedne, je to logické. ;)
Milosss
Přispěvovatel
Příspěvky: 368
Registrován: 22 říj 2009, 17:30
Odpovědi: 0

Příspěvek od Milosss »

Cize klasicke cerpadlo v AHU dokaze natlacit viac nafty? Teda tlaci rovnako vela ako v AHFku, iba vstreky to obmedzuju? To iste aj ked je rozdiel medzi AHU a AHH a AHF voci AVG kde jedny plnia EURO 2 a druhe EURO 3 je to sposobene len vstrekmi, tak cerpadlo dokaze natlacit vyssi tlak ako je u EURO 3 motorv aj pre EURO 2 motory, len vstreky to obmedzuju a vracackov sa to vracia?
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

hlavně když už výměna tak do ALH jen z ASV, kvůli otevíracímu tlaku. AHF má 190, ASV 220 jako ALH..
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Johny_RS
Přispěvovatel
Příspěvky: 724
Registrován: 09 dub 2010, 22:27
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Johny_RS »

Biimbo píše:hlavně když už výměna tak do ALH jen z ASV, kvůli otevíracímu tlaku. AHF má 190, ASV 220 jako ALH..
Tak odporučaš radšej aby som zohnal vstreky z ASV nie z AHF.ASV je tiež konštrukčne rovnake,všetko je rovnake len samizda turbo je väčšie alebo ma 11 lopatiek,ale ževraj počet lopatiek nema vplyv na zregulovanie,kdesi to tu zdenek popisoval.
Popis vstrekov čo som našiel tu:
ALH - 66kw skorsie 190/300 euro2 a neskorsie 220/300 euro3
niekde som cital ze vtedy je aj IMMO2 a IMMO3
ASV - 81kw 220/300 euro3
AHF - 81kw 190/300 euro2
AFN - 81kw 190/300 euro2
V jednej téme pisali,že ked nahodiš vstreka z ASV,tak bude nižši vykon ako so vstrekmi ALH.
VW GOLF IV. 1,9TDI 66kW ALH :-)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“