Stránka 1 z 2

turbo a podložky

Napsal: 20 bře 2011, 15:44
od wintrej
čaute s čoho vyrábate podložky do turba na vymezdenie vole lopatiek a aké hrubé 0,1mm? dal som tam 0,4mm a záťah turba sa mi posunul o 500ot smerom hore takže je to tupé do 2300ot sa nič nedeje.
Musí ty byť žiaruvzdorný kov? či stači obyčajný. Dík

Napsal: 20 bře 2011, 16:35
od OťasTDi
0,4mm je moc....dej od 0,1 do max 0,2....ideální je z nerezové tyčoviny rovnou nechat vysoustružit delší válečky,jinak co tak čtu,tak si to lidi vytínají z těsnění pod hlavou (z jednoho listu)

Napsal: 20 bře 2011, 16:46
od gabo00000
0,1 je uz celkom dost...ja som pouzil dierkovace a list zo sparomierky 0,1...a to som rozmyslal ze dam 0,05 ale uz to viac krat rozoberat nechcem...radsej nech to ma tupsi nabeh...

Napsal: 20 bře 2011, 16:54
od TDI tech
Davam 0.3mm ciernu ocel a no problem. Nerez nieje vhodny material nakolko ma velku teplotnu roztaznost. Pricinu oneskoreneho nabehu turba o 500ot. by som hladal skor v netesnosti podtlakovych hadic, prip. actuatora a neda sa vylucit ani opotrebene supatko v N75. A este jedna podstatna vec neposkladali ste zle turbo??? U 9 lopatkoveho sa ta regulacna objimka da otocit zrkadlovo a lopatky sa nedaju zatiahnut nadoraz po cervika.

Napsal: 20 bře 2011, 18:42
od gabo00000
TDI tech píše:Davam 0.3mm ciernu ocel a no problem. Nerez nieje vhodny material nakolko ma velku teplotnu roztaznost. Pricinu oneskoreneho nabehu turba o 500ot. by som hladal skor v netesnosti podtlakovych hadic, prip. actuatora a neda sa vylucit ani opotrebene supatko v N75. A este jedna podstatna vec neposkladali ste zle turbo??? U 9 lopatkoveho sa ta regulacna objimka da otocit zrkadlovo a lopatky sa nedaju zatiahnut nadoraz po cervika.
mas ich aj vo svojom aute?

Napsal: 20 bře 2011, 18:59
od Smoke
víc lidí potvrdilo že 0.2mm už je poznat v nástupu turba, je blbost dávat víc. jinak já to mám z vymezovacího plechu diferenciálu, je tam několik 0.1

Napsal: 20 bře 2011, 19:57
od TDI tech
gabo00000 píše:
TDI tech píše:Davam 0.3mm ciernu ocel a no problem. Nerez nieje vhodny material nakolko ma velku teplotnu roztaznost. Pricinu oneskoreneho nabehu turba o 500ot. by som hladal skor v netesnosti podtlakovych hadic, prip. actuatora a neda sa vylucit ani opotrebene supatko v N75. A este jedna podstatna vec neposkladali ste zle turbo??? U 9 lopatkoveho sa ta regulacna objimka da otocit zrkadlovo a lopatky sa nedaju zatiahnut nadoraz po cervika.
mas ich aj vo svojom aute?
ano ;)

Napsal: 21 bře 2011, 10:00
od beton
no ja mam akurat tiez vycistene, podlozene o 0,1mm.
slabsi nabeh citit celkom dost.
aj podla logov, pred cistenim a po vidno ze turbo natlaci poziadavany tlak pred cistenim okolo 1700-1800 otacok, po je to az niekde okolo 2000.
http://leteckaposta.cz/284394810

vymenena aj hadicka do turba.
zeby este ten ventil robil zradu?

dohadujem uz ale male doladenie softu, dufam ze sa to spravi :-)

Napsal: 21 bře 2011, 10:09
od Smoke
tak tady to bude asi tím že byly zatuhlé a zavřené, tudíš lepší náběh ale nefunkčí regulace, překročení tlaku a nouzák...

Napsal: 21 bře 2011, 10:20
od beton
no zatuhle boli len vo vrchnej uvrati, dolu na ten hraniciny srob sa pritiahla regulacia pekne, tam to slo aj rukou bez banky lahulinko. smerom ked sa vracala naspat hore-do otvorenia lopatiek, tam to pridrhalo vo vrchnej stvrtine riadne.

Napsal: 21 bře 2011, 12:34
od wintrej
ja som mal zatuhlé lopatky fest najazdil som 100tis km na nom od novoty.S toho mi vyplýva že každy rok turbo von a vyčistiť ho.Horšie je to že sa mi aj stretli lopatky s vrtulkou turba a vetulka je očesana trochu a regulácia pokryvená.Dal som tam tie podložky 0,4 dočasne ale nabeh turba je až od 2300 a poriadny záťah je až pri 3200ot. Takže čosi na tej vzdialenosti bude.DO buducna to nechcem riešiť podložkami dohodol som si že sa ta vrtulka vymení a aj regulácia sa dá nová.Proste ten nástup pri 1750 ot tam moc chýba.Plyn mám na podlahe a idem ako slimák než sa dostanem na 2500ot. Neviete ako sa mohli stretnúť tie lopatky s vrtuľkou ? My ti akosi nejde do hlavy.

Napsal: 21 bře 2011, 12:36
od wintrej
TDI tech píše:Davam 0.3mm ciernu ocel a no problem. Nerez nieje vhodny material nakolko ma velku teplotnu roztaznost. Pricinu oneskoreneho nabehu turba o 500ot. by som hladal skor v netesnosti podtlakovych hadic, prip. actuatora a neda sa vylucit ani opotrebene supatko v N75. A este jedna podstatna vec neposkladali ste zle turbo??? U 9 lopatkoveho sa ta regulacna objimka da otocit zrkadlovo a lopatky sa nedaju zatiahnut nadoraz po cervika.
neboj všetko som si označil a poskladal ako bolo na to si dávam pozor.

Napsal: 21 bře 2011, 13:07
od Smoke
davam 0.1 a zatím si nikdo nestěžoval na horší nástup ani nevrátil že by se stalo znovu

Napsal: 21 bře 2011, 15:44
od Sráč
Smoke píše:davam 0.1 a zatím si nikdo nestěžoval na horší nástup ani nevrátil že by se stalo znovu

Já 0,1 a bez problému

Napsal: 21 bře 2011, 18:11
od mibfox
Ahoj,
ja mam na polu 0,15 a naprosta pohoda. Auto uz 3 mesice lita jako fik a pred podlozkama po vycisteni turba byl nouzak hned po 14 dnech.

Pouzito nerez zaruvzdorna ocel, od nejakeho clena zde z fora ze slovenska. Tusim sem platil 7 euro.

Z auta mame doma zase vsichni velku radost, je to radost predjizdet ostatni.