špatné studené starty poradte prosím
Moderátoři: šulda, Moderátoři
špatné studené starty poradte prosím
čau chlapy pročetl jsem to tady všechno a takovej problem co mam jsem asi nenasel když je -12 auto chytne.ale jak je od 0 vejš proste jak zhavení svítí 1 sekundu tak auto proste dyl točí ale chytne na 4 valce zadny hadaní!! zhavičky meneny Bosh palivovej filtr i ventylek menen kabel na zhavicky taky funkční kdyz odpojím teplotní cidlo tak to chytne od ty 0 hned!! ale jak je cidlo na zpatky tak to chytne špatne ja si uz nevím rady a teply to chyta na škrt mam ASV 81kw O1.díky za odpovedi.
O1 1.9 TDI ASV.-PP764,VB,IC,12mm,sání ARL,HDS,3xoff,288+256,rs paket, MVOLESSOFT.EX
VW caddy SDI pracant
O3 RS
VW caddy SDI pracant
O3 RS
To bude asi stejnej problém, jakej mám já. Nejdřív mi to startovala na prd v každym počasí. Tak se vyměnili žhavičky, srovnal předvstřik. Filtr je novej a stejně tak teplotní čidlo.
Už se to zdálo ok. Do doby, než se trochu oteplilo. Parkuju v garáži. A když byla teplota asi tak, jak říkáš, spíš k 5°C, tak to točilo dýl, než bych si představoval. Čaplo to ale na čtyři, trošku to čmoudlo. Ale nic katastrofickýho. Ale jelikož jsem puntičkář, tak jsem to řešil dál. Myslel jsem padající nafta či tak něco. Každopádně postavil jsem potom, co mi to udělalo podruhý auto ven na mráz a čaplo naprosto bez problémů.
Vydedukoval jsem si z toho, že někdy se hold sejdou okolnosti a teplota okolí tak, že auto by chtělo ke kvalitnímu startu přižhavit, ale jelikož teplota je kolem těch 5°C, tak nenažhaví. A proto to takhle "zlobí".
Nic lepšího mě nenapadá a už jsem to i přestal řešit. Hold jsem se smířil s následujícím:
6°C+ startuje na drc
0 - 5˘C startuje hůř
pod 0°C startuje zase dobře...
Ty teploty jsou samozřejmě orientační. Beru je z údaje na palubáku po zapnutí klíčku, každopádně připadá mi, že ta dedukce úplně špatná neni. Máme v garáži dvě stání za sebou. Já mám také ASV v OI. Táta stojí přede mnou s ALH. Blíž u vrat, která nejsou odizolovaná. A za stejného počasí mu to prostě chytá líp
Už se to zdálo ok. Do doby, než se trochu oteplilo. Parkuju v garáži. A když byla teplota asi tak, jak říkáš, spíš k 5°C, tak to točilo dýl, než bych si představoval. Čaplo to ale na čtyři, trošku to čmoudlo. Ale nic katastrofickýho. Ale jelikož jsem puntičkář, tak jsem to řešil dál. Myslel jsem padající nafta či tak něco. Každopádně postavil jsem potom, co mi to udělalo podruhý auto ven na mráz a čaplo naprosto bez problémů.
Vydedukoval jsem si z toho, že někdy se hold sejdou okolnosti a teplota okolí tak, že auto by chtělo ke kvalitnímu startu přižhavit, ale jelikož teplota je kolem těch 5°C, tak nenažhaví. A proto to takhle "zlobí".
Nic lepšího mě nenapadá a už jsem to i přestal řešit. Hold jsem se smířil s následujícím:
6°C+ startuje na drc
0 - 5˘C startuje hůř
pod 0°C startuje zase dobře...
Ty teploty jsou samozřejmě orientační. Beru je z údaje na palubáku po zapnutí klíčku, každopádně připadá mi, že ta dedukce úplně špatná neni. Máme v garáži dvě stání za sebou. Já mám také ASV v OI. Táta stojí přede mnou s ALH. Blíž u vrat, která nejsou odizolovaná. A za stejného počasí mu to prostě chytá líp

Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5015
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Zkuste dvakrát zapnout klíček,někdy na poprvé mi nesepne žhavení.Na žhavení mám zvlášt kontrolku a tak to vidím.Kontr. v přístrojovce jen velmi orientační.Ty ASV s Euro 3 jsou náchylný na vše.Taky jsem se stím musel naučit žít.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,770tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,770tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Já zkoušel vzít klíček dvakrát jen jednou a to jsem nepozoroval rozdíl. Ale rozhodně nemám problém jako jarda až do +20°C U mě je to čistě věc tý hranice, kdy by to mělo začít žhavit...
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
No asi ano, ale předpokládám, že ti docela znatelně vzroste spotřeba, když si motoru bude myslet, že je furt studenej... A asi úplně OK to pro něj nebude, když tam povalí permanentně více nafty atd...jarda123 píše:jo a chtel jsem se zeptat muzu jezdit bez pripojeneho teplotního cidla ??

BMW e60 525d 2993ccm 145kW FL 2007- moje nová láska
...
BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG

BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG
Hlavně bude motor furt žhavit. Tím myslím i za jízdy. Někdo mi to kdysi vysvětloval. Že žhavičky nejsou jen na nažhavení před startem, ale taky chvíli přihřívaj když už je nastartováno.
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 170
- Registrován: 28 pro 2010, 01:34
- Bydliště: Ba - SK
mir77 píše:Hlavně bude motor furt žhavit. Tím myslím i za jízdy. Někdo mi to kdysi vysvětloval. Že žhavičky nejsou jen na nažhavení před startem, ale taky chvíli přihřívaj když už je nastartováno.
presne tak jak pišeš.. mne odešlo čidlo teploty, a jazdil som dalej.. po tyždni som spozoroval, že sa mi topia kable žhavičov ktore služia na prihrev vody..žhaviče stale žhavili, lebo teplota motora bola uplne na minime aj ked bol motor už teply.. čidlo som vymenil, kable tiež a odvtedy no problemo.
inač to že kontrolka žhavenia po štarte zhasne naozaj nič neznamena. . relatko žhavičov je zopnute po štarte ešte nejaky čas.. da sa to odsledovat tak , že po studenom štarte a vypnutom radii po nejakom čase cvakne relatko pri pojistkach .. vtedy vypne..
Tak tak. Když odpojíš čidlo, tak si budeš jezdit a jezdit a když budeš mít to štěstí a ticho v autě, tak i uslyšíš, jak se ti rozprsknou hlavy žhaviček
))

Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
Tak nás pribúda do Clubu ASV štartu
ja som už rezignoval ono to štartuje ozaj ako sa mu chce,teda prví štart dnes ráno na palubnom -5 C a štart na brnk...a to žhavenie keď odpojíš to čidlo tak to dáva riadačka signál že je -20C a žhaví to naplno celka 15 sek. a to dožhavovanie počas jazdy som čítal tu na fóre že majú len PD-čká... 



Mám ten stejný problém jako mir77,líp bych to nepopsal ASV 2004 a taky si už nevim rady,zkoušel jsem čidlo,filtr+ventilek,předvsřik ok.,bat+starter ok a prostě od 0- +5°C mám prostě problém,jako by málo nafty?....ale chytne na všechny a trošku zakouří...pak už na drc.Ještě jsem si říkal jestli to nejní třeba čidlo teploty na naftu v čerpadle ale zase se mi do toho nechce vrtat.Tak nevim a startuju o něco později potom co zhasne kontrolka žhavení......kéž by tento problem u ASV někdo vyřešíl.
tak dnes jsem byl u mechanika a zvysil my davku paliva jeste nevím jak to chyta to napisu az rano ALE velky ALE
kdyz jsem s autem stal tak bralo aktualne 0.4.0.6 a ted potom zasahu my to bere 0.9-1.0 srovna se to ???

O1 1.9 TDI ASV.-PP764,VB,IC,12mm,sání ARL,HDS,3xoff,288+256,rs paket, MVOLESSOFT.EX
VW caddy SDI pracant
O3 RS
VW caddy SDI pracant
O3 RS