ALE čip Diesel technik co udělaj sprint764 oprava typu moto
Moderátoři: šulda, Moderátoři
ALE čip Diesel technik co udělaj sprint764 oprava typu moto
Zdravim nikde jsem nevyčetl že by měl někdo soft a pak dal teprve trysky tak se chci zeptat jestli má někdo zkušenost nebo ví jak to bude fungovat... tím nemyslím jestli to bude mít max výkon (to bych to nechal upravit po tryskach v DP..)spíš jestli to pocítim a jestli to nebude zlobit ... ptám se hlavně z důvodu že se mi nechtěj utrácet korunky za sw když už tam je ..děkuji
( je mi jasny že nejlepší je dát prvně trysky a pak sw od dieselpower,ale už jsem koupil auto se sw a chci dat trysky) jen info pro rejpaly .-)
( je mi jasny že nejlepší je dát prvně trysky a pak sw od dieselpower,ale už jsem koupil auto se sw a chci dat trysky) jen info pro rejpaly .-)
Naposledy upravil(a) vancar dne 23 bře 2011, 17:46, celkem upraveno 1 x.
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 20
- Registrován: 08 úno 2011, 17:34
bude to hulit a budeš mít asi problém s regulací turba, záleží na čipu
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


- schonus
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 369
- Registrován: 25 led 2006, 09:14
- Bydliště: Pilsner
- Kontaktovat uživatele:
Mam jsem zkusenosti s nekolika fazemi:
0. SW origo
1. SW
2. S764 + SW - hulilo to, vetsi spotreba, nekultivovanost
3. S764 + SW2
4. R520 ST2 + Vstrikovace AHF(190Bar) + SW2 - hulilo, vetsi spotreba, oproti fazi 2 3x horsi. Na druhou stranu kroutaku odspodu nehorazne.
5. R520 ST2 + Vstrikovace ASV(220Bar) + SW2 - hulilo, vetsi spotreba, oproti fazi 2 3x horsi. Kroutaku odspodu, kourova mlha az ve vyssich otackach, vyssi vykon.
6. R520 ST2 + Vstrikovace ASV(220Bar) + SW3
rapidne snizena spotreba, pokles Nm, znatelne lepsi kultivovanost, prubeh vykonu v celem rozsahu bez kopancu a kourove clony.
0. SW origo
1. SW
2. S764 + SW - hulilo to, vetsi spotreba, nekultivovanost
3. S764 + SW2
4. R520 ST2 + Vstrikovace AHF(190Bar) + SW2 - hulilo, vetsi spotreba, oproti fazi 2 3x horsi. Na druhou stranu kroutaku odspodu nehorazne.
5. R520 ST2 + Vstrikovace ASV(220Bar) + SW2 - hulilo, vetsi spotreba, oproti fazi 2 3x horsi. Kroutaku odspodu, kourova mlha az ve vyssich otackach, vyssi vykon.
6. R520 ST2 + Vstrikovace ASV(220Bar) + SW3
rapidne snizena spotreba, pokles Nm, znatelne lepsi kultivovanost, prubeh vykonu v celem rozsahu bez kopancu a kourove clony.
STOledo 1M, AHF - poladeno
Mám taky jen nalejvárnu a se sprint 764 to jede pěkně. Spotřeba se vrátila po tryskách o cca 0.5l nahoru a zakouří si jen při cihle. Jinak bez dýmu a pěkný nárust krouťáku.
Golf Variant AGR 4x4, GT 1749VA, 120 kW. Prodáno.
Seat Cordoba Vario GT, GT 1749VA, 125 kw. Sešrotováno
Audi A4 Avant Quattro 81KW, GT 1749 VA. Naše rezerva
Caddy 2.0 TDI 4x4 125 kw. Rodinné
Seat Cordoba Vario GT, GT 1749VA, 125 kw. Sešrotováno
Audi A4 Avant Quattro 81KW, GT 1749 VA. Naše rezerva
Caddy 2.0 TDI 4x4 125 kw. Rodinné
To SW3 dělal kdo a jakou máš prosímtě spotřebu?schonus píše:Mam jsem zkusenosti s nekolika fazemi:
0. SW origo
1. SW
2. S764 + SW - hulilo to, vetsi spotreba, nekultivovanost
3. S764 + SW2
4. R520 ST2 + Vstrikovace AHF(190Bar) + SW2 - hulilo, vetsi spotreba, oproti fazi 2 3x horsi. Na druhou stranu kroutaku odspodu nehorazne.
5. R520 ST2 + Vstrikovace ASV(220Bar) + SW2 - hulilo, vetsi spotreba, oproti fazi 2 3x horsi. Kroutaku odspodu, kourova mlha az ve vyssich otackach, vyssi vykon.
6. R520 ST2 + Vstrikovace ASV(220Bar) + SW3
rapidne snizena spotreba, pokles Nm, znatelne lepsi kultivovanost, prubeh vykonu v celem rozsahu bez kopancu a kourove clony.
Oct asv 2000, DieselPower