ALE čip Diesel technik co udělaj sprint764 oprava typu moto

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
vancar
Přispěvovatel
Příspěvky: 90
Registrován: 19 úno 2009, 18:10
Odpovědi: 0
Bydliště: pelhřimov

ALE čip Diesel technik co udělaj sprint764 oprava typu moto

Příspěvek od vancar »

Zdravim nikde jsem nevyčetl že by měl někdo soft a pak dal teprve trysky tak se chci zeptat jestli má někdo zkušenost nebo ví jak to bude fungovat... tím nemyslím jestli to bude mít max výkon (to bych to nechal upravit po tryskach v DP..)spíš jestli to pocítim a jestli to nebude zlobit ... ptám se hlavně z důvodu že se mi nechtěj utrácet korunky za sw když už tam je ..děkuji

( je mi jasny že nejlepší je dát prvně trysky a pak sw od dieselpower,ale už jsem koupil auto se sw a chci dat trysky) jen info pro rejpaly .-)
Naposledy upravil(a) vancar dne 23 bře 2011, 17:46, celkem upraveno 1 x.
bordelvgarazi
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 08 úno 2011, 17:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od bordelvgarazi »

Mladá má O1 a má tam nalejvárnu a 764. Funguje to bezvadně :)
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

bude to hulit a budeš mít asi problém s regulací turba, záleží na čipu
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Uživatelský avatar
vancar
Přispěvovatel
Příspěvky: 90
Registrován: 19 úno 2009, 18:10
Odpovědi: 0
Bydliště: pelhřimov

Příspěvek od vancar »

Tak jsem zjistil že mám typ motoru ALE ne ALH bude to mít i tak vliv na tu regulaci turba ????? pls někdo kdo tomu rozumí písněte :?: :?:
Golf III Variant ALE , CHip,KAT+EGR off,Podvozek,205/40R17 G IV Look Hella
T4 Caravelle 2.5 dti 75kw zatim základ
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14450
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

To je obtokový turbo ne?
LibangVW
Aktivista
Příspěvky: 1087
Registrován: 11 čer 2008, 18:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Velké Meziříčí

Příspěvek od LibangVW »

jj obtok tam by problem byt nemel ale bude to hulit ;)
Uživatelský avatar
Tampajs
Přispěvovatel
Příspěvky: 426
Registrován: 24 úno 2010, 22:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlatníky u Prahy

Příspěvek od Tampajs »

ALH a obtokový turbo? Nějaká novinka? (hm)
Superb Combi 2.0 TDIDSG
Škoda 120 rv.82
LibangVW
Aktivista
Příspěvky: 1087
Registrován: 11 čer 2008, 18:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Velké Meziříčí

Příspěvek od LibangVW »

pise ALE ne ALH ;)
Uživatelský avatar
Tampajs
Přispěvovatel
Příspěvky: 426
Registrován: 24 úno 2010, 22:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlatníky u Prahy

Příspěvek od Tampajs »

LibangVW píše:pise ALE ne ALH ;)
AHA sorry sem mimo (LOL)
Superb Combi 2.0 TDIDSG
Škoda 120 rv.82
Uživatelský avatar
vancar
Přispěvovatel
Příspěvky: 90
Registrován: 19 úno 2009, 18:10
Odpovědi: 0
Bydliště: pelhřimov

Příspěvek od vancar »

Saze mi nevadi když to nebude zlobit....-) tak to asi risknu.. dík za info
Golf III Variant ALE , CHip,KAT+EGR off,Podvozek,205/40R17 G IV Look Hella
T4 Caravelle 2.5 dti 75kw zatim základ
Uživatelský avatar
vancar
Přispěvovatel
Příspěvky: 90
Registrován: 19 úno 2009, 18:10
Odpovědi: 0
Bydliště: pelhřimov

Příspěvek od vancar »

Jo ještě jestli máte někdo zkušenost jakou to bude mít cca spotřebu když né zkušenost aspoň odhad znalce :D slušná jízda / cihla furt Děkuji
Golf III Variant ALE , CHip,KAT+EGR off,Podvozek,205/40R17 G IV Look Hella
T4 Caravelle 2.5 dti 75kw zatim základ
Uživatelský avatar
schonus
Přispěvovatel
Příspěvky: 369
Registrován: 25 led 2006, 09:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Pilsner
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od schonus »

Mam jsem zkusenosti s nekolika fazemi:

0. SW origo
1. SW
2. S764 + SW - hulilo to, vetsi spotreba, nekultivovanost
3. S764 + SW2
4. R520 ST2 + Vstrikovace AHF(190Bar) + SW2 - hulilo, vetsi spotreba, oproti fazi 2 3x horsi. Na druhou stranu kroutaku odspodu nehorazne.
5. R520 ST2 + Vstrikovace ASV(220Bar) + SW2 - hulilo, vetsi spotreba, oproti fazi 2 3x horsi. Kroutaku odspodu, kourova mlha az ve vyssich otackach, vyssi vykon.
6. R520 ST2 + Vstrikovace ASV(220Bar) + SW3
rapidne snizena spotreba, pokles Nm, znatelne lepsi kultivovanost, prubeh vykonu v celem rozsahu bez kopancu a kourove clony.
STOledo 1M, AHF - poladeno
woody.7
Přispěvovatel
Příspěvky: 132
Registrován: 28 říj 2010, 21:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od woody.7 »

Mám taky jen nalejvárnu a se sprint 764 to jede pěkně. Spotřeba se vrátila po tryskách o cca 0.5l nahoru a zakouří si jen při cihle. Jinak bez dýmu a pěkný nárust krouťáku.
Golf Variant AGR 4x4, GT 1749VA, 120 kW. Prodáno.
Seat Cordoba Vario GT, GT 1749VA, 125 kw. Sešrotováno
Audi A4 Avant Quattro 81KW, GT 1749 VA. Naše rezerva
Caddy 2.0 TDI 4x4 125 kw. Rodinné
Seidl
Přispěvovatel
Příspěvky: 421
Registrován: 02 úno 2006, 06:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysoké M.

Příspěvek od Seidl »

Zrovna jsem to řešil na B5 81kw. Dal jsem trysky 764 a čip co byl dělaný na 81kw. Bohužel to už neudržela spojka, která měla najeto 370 000km. Dali jsme novou a je klid. Auto hulí jenom při plném plynu.
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3700
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

schonus píše:Mam jsem zkusenosti s nekolika fazemi:

0. SW origo
1. SW
2. S764 + SW - hulilo to, vetsi spotreba, nekultivovanost
3. S764 + SW2
4. R520 ST2 + Vstrikovace AHF(190Bar) + SW2 - hulilo, vetsi spotreba, oproti fazi 2 3x horsi. Na druhou stranu kroutaku odspodu nehorazne.
5. R520 ST2 + Vstrikovace ASV(220Bar) + SW2 - hulilo, vetsi spotreba, oproti fazi 2 3x horsi. Kroutaku odspodu, kourova mlha az ve vyssich otackach, vyssi vykon.
6. R520 ST2 + Vstrikovace ASV(220Bar) + SW3
rapidne snizena spotreba, pokles Nm, znatelne lepsi kultivovanost, prubeh vykonu v celem rozsahu bez kopancu a kourove clony.
To SW3 dělal kdo a jakou máš prosímtě spotřebu?
Oct asv 2000, DieselPower
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“