Citron Jumper 2,2 Hdi Pomoc!!! rok 2008 120 t. km.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Roman 101
Aktivista
Příspěvky: 1541
Registrován: 05 pro 2008, 19:13
Odpovědi: 0

Citron Jumper 2,2 Hdi Pomoc!!! rok 2008 120 t. km.

Příspěvek od Roman 101 »

Prosím vás odborníky o radu!
Na zmiňovaném vozidle je problém s vymazáním závad v řídící jednotce motoru /visteon/ .
Mám k dispozici Texu a ta je na to asi krátká!
V motoru se uložily závady - EGR ventil
- Ventilátor nízké otáčky
- Relé ventilátoru
- Paměť EEPRON
- ECU předehřátí
- průtokoměr
Závady nejdou vymazat!!!
Ani neproběhne pokus o vymazání!!!
Něco se stalo v řídící jednotce prostě nereaguje.
Bloky měřených hodnot se jeví jako v pořádku.
Test akčních členů při spuštění ventilátoru cvaká jen klima kompresor!
Na test nízké rychlosti ventilátoru jde pal čerpadlo (wallbash)
Na autě za 120 000 km odešlo snad už vše. Od volnoběžky alternátoru až po ABS vadné vedení k zadnímu pravému čidlu. Poslední pecka auto nešlo nastartovat a baterka 12.5 V a ani tuk, nakonec byla špatná kostra
mezi převodovkou a karosérie. Ten pletený kabel tam dal debil!!! Po posílení kostry / ještě jeden pořádný kabel / start na brnk! A to ještě odešel startér v 91 000 km. Takže zase nový (LOL) Teď vytekly přední tlumiče a jeden nový stojí okolo 5000 kč . Tohle auto je sebevražda :rip:

Ale ať se vrátím k problému nesetkal se někdo proč nejdou ventilátory a proč je tam závada / Paměť EEPRON ECU předehřátí /.
Na nosníku u levého předního kola jsem našel zelený kabel. Jinak vše ok.
Po výměně je vše stejné! Nemá někdo schéma elektroinstalace? Baterka odpojena přes noc a nic (wallbash) Motor běží normálně ale svítí kontrolka a nevím si už rady! Po opravě toho kostřícího kabelu auto jezdilo asi měsíc a až pak se rožla kontrolka poruchy motoru. Přikládám foto dík za radu :roll: Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
omega001
Přispěvovatel
Příspěvky: 364
Registrován: 24 zář 2010, 11:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostravsko!!!

Příspěvek od omega001 »

Nic ve zlem,asi te nepotesim,ale je to pravdepodobne popis mrtvolky RJ. Zkus jeste odpojit baterku,vypit kafe a zase ji zapojit.... Mozna... ale moc tomu never...
Dokud neumíš létat,musíš se v tom naučit chodit.
Mercedes Star + Vag KKL + origo Hex-can + Lexia
Roman 101
Aktivista
Příspěvky: 1541
Registrován: 05 pro 2008, 19:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od Roman 101 »

omega001 píše:Nic ve zlem,asi te nepotesim,ale je to pravdepodobne popis mrtvolky RJ. Zkus jeste odpojit baterku,vypit kafe a zase ji zapojit.... Mozna... ale moc tomu never...

na celou noc byla odpojena a nic je to furt stejné!!!
Je divné že auto jede normálně
Uživatelský avatar
omega001
Přispěvovatel
Příspěvky: 364
Registrován: 24 zář 2010, 11:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostravsko!!!

Příspěvek od omega001 »

a zkusit koncernovou diag? Texa by si s tím měla poradit,ale náhoda je blbec.... Asi máš páteční model
Dokud neumíš létat,musíš se v tom naučit chodit.
Mercedes Star + Vag KKL + origo Hex-can + Lexia
Beulingo
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 28 pro 2010, 11:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od Beulingo »

Zkus vycistit EGR, kdyz je polozadelanej, tak to me hazelo motor chyba na kontrolku, ale diag byla treba uplne cista. Takze bych prepokladal, ze jedna schovana blbost + odvyrobcezfusovanej SW v ridici jednotce vypise hromadu blbosti a clovek pak nevi, kde ma hledat chybu driv.
Smart 0.8cdi
Beulingo 2.0HDi
Uživatelský avatar
Package
Aktivista
Příspěvky: 1586
Registrován: 24 led 2006, 07:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Package »

egr neries..tie odchadzaju len taky buchot..ostatne zavady su pravdepodobne odhnite kable..buzirka vyzera dobre ale vo vnutry su zhnite..tak isto treba spravit kostru medzi prevodovkou a kasnou..
dalej poodpajaj konektory a pozri ci niesu zaoxidovane a zelene..hlavne ten na predposlednej snimke..
Ropák je ropák....pokiaľ klepe tak ide..
toyota.kzj
Přispěvovatel
Příspěvky: 489
Registrován: 30 dub 2007, 21:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od toyota.kzj »

Shnily ten svazek co tam mas pod tim vyndanym svetlen vem kabel po kabelu a zatahni za nej izolace se jevi ok ale shnily ve vnitrku a ty venty latory jsou tam taky vedeny ale jdou do te pojistkovky co tam mas vyfocenou,rozeber tu pojistkovkua musi byt ABSOULUNE sucha a cista,jde rozebrat docela v pohode,staci jen mala vlhkost mezy plechama a uz kravne neni tam 12volt ale jen 5volt a maly prechodak a uz zlobi.
Roman 101
Aktivista
Příspěvky: 1541
Registrován: 05 pro 2008, 19:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od Roman 101 »

Tak jsem to dneska už vzdal !!!
Kablík po kablíku jsem prošel a byl tam shnilý jenom jeden a ten jsem opravil !
AGR ventil byl měněný v 80 000 km na záruku ale závada byla furt v jednotce uložená a v servisu mu řekli že se to musí rozjezdit (wallbash) (wallbash) no citroen žádná sláva!!!
Prošel jsem všechny kostry a nic nového. Nemá někdo na dílně stejné auto a nemohl by mi stáhnout soft !!!
Dík za pomoc
txx
Přispěvovatel
Příspěvky: 261
Registrován: 04 črc 2007, 16:22
Odpovědi: 0

Příspěvek od txx »

no stím strojem si ještě užijem
mě se taky oběvuje občas při studeném motoru egr zavřen už sem ho skusi dvakrát vyměnit :?
Roman 101
Aktivista
Příspěvky: 1541
Registrován: 05 pro 2008, 19:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od Roman 101 »

to auto konstruoval debil :rip:
Uživatelský avatar
Package
Aktivista
Příspěvky: 1586
Registrován: 24 led 2006, 07:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Package »

a nie jeden ale cela kopa debilov..
Ropák je ropák....pokiaľ klepe tak ide..
stefi
Přispěvovatel
Příspěvky: 803
Registrován: 14 pro 2008, 16:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od stefi »

:D vo vecsine pripadov dnesne vozy konstruuje banda debilov,ktory su pravdepodobne pri ich vymyslani pod vplyvom travy a nevynimaje japonske a koncernove vozy tie uz tiez navrhuju vesele hlavy,dakedy clovek nadaval,na francuzov ,fiaty ale dnes napr C4 nieje konstrukcne najhorsie vozitko jednoducha konstrukcia normalne radost opravovat :D
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

tak tak neska motor vydrzi ale elektrika nie ta 2.2 je myslim ford motor tusim sa aj zadierali :D
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

ale jak pozeram tak ducato 3.0jtd je uplne inac riesene tie kostry co mas hore na foto tam napriklad vobec nema a pojistky ma uplne niekde inde aj abs ma inak :?
dodi911
Aktivista
Příspěvky: 2073
Registrován: 16 zář 2007, 18:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od dodi911 »

Podla mna budu tiez ko kable, co si meral prechod kablu, alebo odpor, niekde bude zvyseny.
Odpovědět

Zpět na „Citroën“