Stránka 1 z 3
audi 2,5 tdi
Napsal: 23 bře 2011, 11:26
od juras0
potreboval bych poradit na audi a6 2,5tdi r.v 02. byl špatnej ridici vstrik tak jsme daly novej ale furt se motor trepe na volnobech,prej se musi vstrik sparovat s ridici jednotkou nesetkal se stim nekdo?
Napsal: 23 bře 2011, 11:47
od Fandy
Řídící vstřik se vymění a finito,nic se nepáruje

Napsal: 23 bře 2011, 11:58
od juras0
to me prave rekli v servise ze to musim sparovat jinak se to bude trepat furt tak nevim kde je zakopanej pes

Napsal: 23 bře 2011, 12:09
od roman1648
Tak ti to měli spárovat, chytráci...to není Renault nebo Ford, nic párovat nemusíš
U tohoto motoru bych chybu hledal jinde
Co ostatní vstřiky? Vačky? Tlaky? Čerpadlo?
Je to pokladnička...
Napsal: 23 bře 2011, 12:12
od A6TDI
totok vypadá na řídící jednotku čerpadla - pokud se nepletu
Napsal: 23 bře 2011, 12:18
od juras0
otom mi povidej ze je to pokladnicka doma je cca 6mesicu a uz 40tis v prdely a furt to nejede jak ma.
Napsal: 23 bře 2011, 12:41
od juras0
jeste se zeptam je to 132kw mam vstriky ze 110 muzu je tam dat na zkousku?jsou stejny?
Napsal: 23 bře 2011, 12:43
od roman1648
jiný otevírací tlaky myslím
vyhoď ty původní a nech je zkontrolovat
Napsal: 23 bře 2011, 12:51
od juras0
jj to mam v planu.a kdyby se nastavil tlak na to co ma bejt tak tam byt muzou?jestly jde teda nastavovat.
Napsal: 23 bře 2011, 17:40
od avatar
132 je jinej oteviraci tlak a jine trisky
takze ti to pojede ale bude to hulit musis si pak nechat udelat chip. ALe pak to bude litat )))
Napsal: 23 bře 2011, 17:55
od juras0
chip tam je,jde mi oto jestly je tam muzu dat abych zkusil jestly se bude trepat furt ten motor,abych vyloucil vstriky.a kdybych dal jiny spicky a nastavil tlak tak jsou tim padem stejny potom?
Napsal: 29 bře 2011, 11:04
od Ceco
S odidenym riadiacim vstrekom jazdim uz 2 roky, a ziadne trepanie na volnobehu nepocitujem. Ako su na tom silentbloky motora?
Napsal: 29 bře 2011, 11:24
od juras0
silembloky jako nove.
Napsal: 30 bře 2011, 07:42
od wintrej
roman1648 píše:Tak ti to měli spárovat, chytráci...to není Renault nebo Ford, nic párovat nemusíš
U tohoto motoru bych chybu hledal jinde
Co ostatní vstřiky? Vačky? Tlaky? Čerpadlo?
Je to pokladnička...
Proti 3,0 tdi je to to slabý odvar pokladničky.. Zlatá 2.5 ka. Až ti preskočí retaz odíde tesnenie pod hlavami a začnú odchádzať vstreky plus ostatné veci ako turbo a čerpadlo pojdebe sa dpf a klapky v sacom potrubí potom budeš čučať.
Napsal: 30 bře 2011, 20:35
od chosepm
pokud se ti na volnoběh pajtluje a po lehkým zvýšení otáček se zklidní, tak sázim na setrvák.