Jeden z nejlepších motorů co zkousnou bez problémů jakejkoliv olej. Každých 15 tisíc kilometrů vyšroubuj trysky a šroubovákem propíchni karbon v hlavě pod tryskou. U tohodle motoru se dost usazuje, poznáš to tak že auto přestane táhnout a za jízdy to kouří trochu divně, vypadá to jako by se kouř za autem kutálel.
oldaf píše:Jeden z nejlepších motorů co zkousnou bez problémů jakejkoliv olej. Každých 15 tisíc kilometrů vyšroubuj trysky a šroubovákem propíchni karbon v hlavě pod tryskou. U tohodle motoru se dost usazuje, poznáš to tak že auto přestane táhnout a za jízdy to kouří trochu divně, vypadá to jako by se kouř za autem kutálel.
Brácha to vyřešil akuvrtačkou s desítkou vrtákem jednou provždy.
oldaf píše:Jeden z nejlepších motorů co zkousnou bez problémů jakejkoliv olej. Každých 15 tisíc kilometrů vyšroubuj trysky a šroubovákem propíchni karbon v hlavě pod tryskou. U tohodle motoru se dost usazuje, poznáš to tak že auto přestane táhnout a za jízdy to kouří trochu divně, vypadá to jako by se kouř za autem kutálel.
Brácha to vyřešil akuvrtačkou s desítkou vrtákem jednou provždy.
oldaf píše:Jeden z nejlepších motorů co zkousnou bez problémů jakejkoliv olej. Každých 15 tisíc kilometrů vyšroubuj trysky a šroubovákem propíchni karbon v hlavě pod tryskou. U tohodle motoru se dost usazuje, poznáš to tak že auto přestane táhnout a za jízdy to kouří trochu divně, vypadá to jako by se kouř za autem kutálel.
Brácha to vyřešil akuvrtačkou s desítkou vrtákem jednou provždy.