1.8T při akceleraci škube
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 307
- Registrován: 07 úno 2009, 22:30
- Bydliště: Mladá Boleslav
Odpovědi: 0
1.8T při akceleraci škube
Mám problém se svou 1.8T 110kW. Po chipu při akceleraci docela cuká, tak by mě zajímalo, co mám nalogovat, abych zjistil příčinu?
Čím to může bejt? Svíčky, regulace truba, atd..? Občas se mi stane, že když je to studená, tak po nastartování sama chcípne asi do dvou vteřin. Ukazuje to na něco? Ještě mám o něco větší spotřebu (cca o 2 litry) a moc to nejde za plynem podle mě.
Díky mockrát za nějaký rady
Čím to může bejt? Svíčky, regulace truba, atd..? Občas se mi stane, že když je to studená, tak po nastartování sama chcípne asi do dvou vteřin. Ukazuje to na něco? Ještě mám o něco větší spotřebu (cca o 2 litry) a moc to nejde za plynem podle mě.
Díky mockrát za nějaký rady
VW Passat B7 2.0TDI CR DSG 2015 stock.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33653
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
Re: 1.8T při akceleraci škube
klidně to může být i palivový filtr, nahlaš tlak paliva nejlépe celý průbeh při jízdě, dá se napíchnout T kusem a vyvíst tlakoměr pod stěračLummar píše:Mám problém se svou 1.8T 110kW. Po chipu při akceleraci docela cuká, tak by mě zajímalo, co mám nalogovat, abych zjistil příčinu?
Čím to může bejt? Svíčky, regulace truba, atd..? Občas se mi stane, že když je to studená, tak po nastartování sama chcípne asi do dvou vteřin. Ukazuje to na něco? Ještě mám o něco větší spotřebu (cca o 2 litry) a moc to nejde za plynem podle mě.
Díky mockrát za nějaký rady
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 307
- Registrován: 07 úno 2009, 22:30
- Bydliště: Mladá Boleslav
Odpovědi: 0
Re: 1.8T při akceleraci škube
Ok, já to nechám vyměnit pro jistotu. To auto jsem tak koupil, takže se na něj chystám. Zítra budu dávat nové iridiové svíčky a v nejbližší době chci udělat právě palivový, vzduchový a olejový filtr + olej, atd.. Spíš mám strach z lambda sondy, nebo váhy vzduchu.. Ikdyž váhu jsem měl vyndanou, že jí vyčistim a byla chirurgicky čistá, tak nevím...slovacek.milos píše:klidně to může být i palivový filtr, nahlaš tlak paliva nejlépe celý průbeh při jízdě, dá se napíchnout T kusem a vyvíst tlakoměr pod stěračLummar píše:Mám problém se svou 1.8T 110kW. Po chipu při akceleraci docela cuká, tak by mě zajímalo, co mám nalogovat, abych zjistil příčinu?
Čím to může bejt? Svíčky, regulace truba, atd..? Občas se mi stane, že když je to studená, tak po nastartování sama chcípne asi do dvou vteřin. Ukazuje to na něco? Ještě mám o něco větší spotřebu (cca o 2 litry) a moc to nejde za plynem podle mě.
Díky mockrát za nějaký rady
VW Passat B7 2.0TDI CR DSG 2015 stock.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33653
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33653
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 307
- Registrován: 07 úno 2009, 22:30
- Bydliště: Mladá Boleslav
Odpovědi: 0
Ještě bych měl zmínit, že je dělaná úprava jednotky motoru a myslím, že to začalo dělat právě po tý úpravě, protože jsem to předtím nijak nepociťoval. Jak se dá zjistit 100%, že je to tou ŘJ? Jaký mám nalogovat kanály?
Graf po úpravě vypadá takhle, ale takový je prej graf každé 1.8T.

Graf po úpravě vypadá takhle, ale takový je prej graf každé 1.8T.

VW Passat B7 2.0TDI CR DSG 2015 stock.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 307
- Registrován: 07 úno 2009, 22:30
- Bydliště: Mladá Boleslav
Odpovědi: 0
To stačí prohodit kus za kus bez jakýkoliv úpravy? Ok, zkusím to... Zatím jsem tam dal jiný dvouelektrodový svíčky Bosch a změna žádná, jenom bych řekl, že motor jde líp (byly tam nějaký brisky). Zítra zkusim vyměnit ten palivovej filtr a když nic, tak se vyzkouší ta jednotka.
VW Passat B7 2.0TDI CR DSG 2015 stock.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 307
- Registrován: 07 úno 2009, 22:30
- Bydliště: Mladá Boleslav
Odpovědi: 0
To ja uz jsem se prave informoval, ale budu tam muset jet a oni to zmeri na brzde. Kdyz se zadny cukani neprokaze, tak to budu muset zaplatit. Nejdriv si zkusim nekde sehnat orig. jednotku motoru a prehodit to. Kdyz to bude delat i s originalem, tak musim resit neco v tom palivovym systemu asi no..
Nebo nemuzou to delat nejaky prodreny podtlakovy hadicky?
Nebo nemuzou to delat nejaky prodreny podtlakovy hadicky?
VW Passat B7 2.0TDI CR DSG 2015 stock.