1.8T při akceleraci škube

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Lummar
Přispěvovatel
Příspěvky: 307
Odpovědi: 0
Registrován: 07 úno 2009, 22:30
Bydliště: Mladá Boleslav

1.8T při akceleraci škube

Příspěvek od Lummar »

Mám problém se svou 1.8T 110kW. Po chipu při akceleraci docela cuká, tak by mě zajímalo, co mám nalogovat, abych zjistil příčinu?
Čím to může bejt? Svíčky, regulace truba, atd..? Občas se mi stane, že když je to studená, tak po nastartování sama chcípne asi do dvou vteřin. Ukazuje to na něco? Ještě mám o něco větší spotřebu (cca o 2 litry) a moc to nejde za plynem podle mě.

Díky mockrát za nějaký rady
VW Passat B7 2.0TDI CR DSG 2015 stock.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33653
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Re: 1.8T při akceleraci škube

Příspěvek od slovacek.milos »

Lummar píše:Mám problém se svou 1.8T 110kW. Po chipu při akceleraci docela cuká, tak by mě zajímalo, co mám nalogovat, abych zjistil příčinu?
Čím to může bejt? Svíčky, regulace truba, atd..? Občas se mi stane, že když je to studená, tak po nastartování sama chcípne asi do dvou vteřin. Ukazuje to na něco? Ještě mám o něco větší spotřebu (cca o 2 litry) a moc to nejde za plynem podle mě.

Díky mockrát za nějaký rady
klidně to může být i palivový filtr, nahlaš tlak paliva nejlépe celý průbeh při jízdě, dá se napíchnout T kusem a vyvíst tlakoměr pod stěrač
Lummar
Přispěvovatel
Příspěvky: 307
Odpovědi: 0
Registrován: 07 úno 2009, 22:30
Bydliště: Mladá Boleslav

Re: 1.8T při akceleraci škube

Příspěvek od Lummar »

slovacek.milos píše:
Lummar píše:Mám problém se svou 1.8T 110kW. Po chipu při akceleraci docela cuká, tak by mě zajímalo, co mám nalogovat, abych zjistil příčinu?
Čím to může bejt? Svíčky, regulace truba, atd..? Občas se mi stane, že když je to studená, tak po nastartování sama chcípne asi do dvou vteřin. Ukazuje to na něco? Ještě mám o něco větší spotřebu (cca o 2 litry) a moc to nejde za plynem podle mě.

Díky mockrát za nějaký rady
klidně to může být i palivový filtr, nahlaš tlak paliva nejlépe celý průbeh při jízdě, dá se napíchnout T kusem a vyvíst tlakoměr pod stěrač
Ok, já to nechám vyměnit pro jistotu. To auto jsem tak koupil, takže se na něj chystám. Zítra budu dávat nové iridiové svíčky a v nejbližší době chci udělat právě palivový, vzduchový a olejový filtr + olej, atd.. Spíš mám strach z lambda sondy, nebo váhy vzduchu.. Ikdyž váhu jsem měl vyndanou, že jí vyčistim a byla chirurgicky čistá, tak nevím...
VW Passat B7 2.0TDI CR DSG 2015 stock.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33653
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

pokud ti vynechá válec tak to řj motoru 1.8T pozná a najdeš to v paměti závad, tak zapalování, nebo svíčka to nebude,

spíš málo paliva
Lummar
Přispěvovatel
Příspěvky: 307
Odpovědi: 0
Registrován: 07 úno 2009, 22:30
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od Lummar »

Nebo špatný palivo? Díky, už se v tom trochu orientuju, ten filtr bude asi nejdůležitější..
VW Passat B7 2.0TDI CR DSG 2015 stock.
Persan
Přispěvovatel
Příspěvky: 348
Odpovědi: 0
Registrován: 25 led 2010, 15:14

Příspěvek od Persan »

Zapalovací cívka, častej problém 1.8T, po nastartování se hádá, jede na tři, chcípá...
Seat Leon 1M Cupra R under construction...
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33653
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Persan píše:Zapalovací cívka, častej problém 1.8T, po nastartování se hádá, jede na tři, chcípá...
cívka bývá i praskla na půl ale a paměti závad je vynechává nějaký válec!
Lummar
Přispěvovatel
Příspěvky: 307
Odpovědi: 0
Registrován: 07 úno 2009, 22:30
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od Lummar »

Mě právě nikdy nejede na 3, beží krásně, jen to při akceleraci cca na 2600ot., 3500 ot. a 4200 ot. cukne. Jakoby ztratí výkon trochu a pak zase jede.
VW Passat B7 2.0TDI CR DSG 2015 stock.
Lummar
Přispěvovatel
Příspěvky: 307
Odpovědi: 0
Registrován: 07 úno 2009, 22:30
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od Lummar »

Ještě bych měl zmínit, že je dělaná úprava jednotky motoru a myslím, že to začalo dělat právě po tý úpravě, protože jsem to předtím nijak nepociťoval. Jak se dá zjistit 100%, že je to tou ŘJ? Jaký mám nalogovat kanály?
Graf po úpravě vypadá takhle, ale takový je prej graf každé 1.8T.

Obrázek
VW Passat B7 2.0TDI CR DSG 2015 stock.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Tak si půjč nesprasenou jednotku a budeš to vědět hned.. :)
nepropadat panice...
Lummar
Přispěvovatel
Příspěvky: 307
Odpovědi: 0
Registrován: 07 úno 2009, 22:30
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od Lummar »

To stačí prohodit kus za kus bez jakýkoliv úpravy? Ok, zkusím to... Zatím jsem tam dal jiný dvouelektrodový svíčky Bosch a změna žádná, jenom bych řekl, že motor jde líp (byly tam nějaký brisky). Zítra zkusim vyměnit ten palivovej filtr a když nic, tak se vyzkouší ta jednotka.
VW Passat B7 2.0TDI CR DSG 2015 stock.
Lummar
Přispěvovatel
Příspěvky: 307
Odpovědi: 0
Registrován: 07 úno 2009, 22:30
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od Lummar »

Tak jsem vymenil filtr a zmena bych rekl ze zadna :(. Nejaky jiny napady nemate? :)
VW Passat B7 2.0TDI CR DSG 2015 stock.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14441
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Jestli to hapruje po úpravě tak bych se informoval u úpravce.
Lummar
Přispěvovatel
Příspěvky: 307
Odpovědi: 0
Registrován: 07 úno 2009, 22:30
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od Lummar »

To ja uz jsem se prave informoval, ale budu tam muset jet a oni to zmeri na brzde. Kdyz se zadny cukani neprokaze, tak to budu muset zaplatit. Nejdriv si zkusim nekde sehnat orig. jednotku motoru a prehodit to. Kdyz to bude delat i s originalem, tak musim resit neco v tom palivovym systemu asi no..
Nebo nemuzou to delat nejaky prodreny podtlakovy hadicky?
VW Passat B7 2.0TDI CR DSG 2015 stock.
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Odpovědi: 0
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

kamosovi to raz robilo ked mal malo benzinu ja si myslim ze to bude but sitko v nadrzi alebo cerpadlo ked soft bude v poho
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“