Ideální předvstřik pro PD

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
milan8902
Přispěvovatel
Příspěvky: 140
Registrován: 20 dub 2009, 16:58
Odpovědi: 0

Ideální předvstřik pro PD

Příspěvek od milan8902 »

Ahoj,
mám 1,9 TDI PD ARL 110 kW. Chtěl bych se s vámi poradit, jaké máte zkušenosti s nastavováním předvstřiku. Já mám totiš nastavenou vačku na hodnotu +6°. Je to hodně...já vím...někde někdo psal, že 6 stupňů je krajní hodnota. Jaký máte zkušenosti vy? Je opravdu ideální když je nastavna vačka na "nulu"? Jinak spotřeba se mi zdá dobrá, i startování ujde...Milan
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Žádný předstřik tím nenastavuješ, ten si řídí jednotka. +-6° je jen u některých jednotek u jiných je +-3°.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
milan8902
Přispěvovatel
Příspěvky: 140
Registrován: 20 dub 2009, 16:58
Odpovědi: 0

Příspěvek od milan8902 »

ty stupně jsou úhel vačky ku klice,ne?;-) a u kterých jednotek může být +6°?Neměl by někdo nějakej přehled podle řídících jednotek?
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

když ji máš +6° tak ji máš dozadu, takže vlasně máš "nejmenší předvstřik", ale tady každopádně nejde o předvstřik, ale o nastavení vačky vůči klice a správně by tam měla být nula
milan8902
Přispěvovatel
Příspěvky: 140
Registrován: 20 dub 2009, 16:58
Odpovědi: 0

Příspěvek od milan8902 »

takže když to teď jezdí celkem dobře...tak do toho raději nerejpat, nebo to přece jenom posunout víc k nule?
milan8902
Přispěvovatel
Příspěvky: 140
Registrován: 20 dub 2009, 16:58
Odpovědi: 0

Příspěvek od milan8902 »

tak jsem to přesunul přesně na nulu...ale zdá se mi to že to víc kouří:-(...tak nevím jestli to může mít vliv na kouřivost
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14432
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Má to nějaký chip? Sériový motor by kouřit neměl.
milan8902
Přispěvovatel
Příspěvky: 140
Registrován: 20 dub 2009, 16:58
Odpovědi: 0

Příspěvek od milan8902 »

jj by m volesko;-)
Janosik93
Přispěvovatel
Příspěvky: 684
Registrován: 10 úno 2009, 06:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Spišská Nová Ves, Slovensko

Příspěvek od Janosik93 »

zabehni za nim, nech to doladi, isto ti pomôže.... poznam ho a je to super chlap ..
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Mě by zajímalo, když jsou 2 identické motory /např. AVB/a jeden má šrouby na vačce, např. ve středu podélných děr a druhý nadoraz /a není to o zub/ a mají nové řemeny a předvstřik na 0, čím to je..?
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

jericho-3 píše:Mě by zajímalo, když jsou 2 identické motory /např. AVB/a jeden má šrouby na vačce, např. ve středu podélných děr a druhý nadoraz /a není to o zub/ a mají nové řemeny a předvstřik na 0, čím to je..?
Pokud bys to u toho se šrouby nadoraz hodil o zub, tak to máš uprostřed... Ta oválná díra má velký rozsah.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
feras
Přispěvovatel
Příspěvky: 58
Registrován: 24 pro 2006, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Liptovský Mikuláš

Příspěvek od feras »

na audi A4 96kW som menil rozvod pred pol rokom, tato hodnotu som nastavil na 0 a skace do do -1,1 ale trasie motorom tak sporadicky na neutraly ma to daco s touto hodnotou?som si nepozrel aka tam bola pred rozobratim lebo som cital ze niektore auta nemaju nulu...daju sa skontrlovat dake hodnoty na vstrekovacoch lebo ked zatrasie ten motor mam taky pocit akoby vypadol motor na par stotin sekundy, a co ma zaraza je ze este aj vypise chybu synchronizacie vacky a kluky...
aj fordy su auta......
ked NEVLADZES, NEROB!!!
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Vždy si dávám pozor a je mi jasné, že šrouby musí být"uprostřed",a to je od té doby, co s tím výrobci začali...Alle přivezl jsem auto a ten to měl u kraje a tak jsem schválně spočítal zuby a bylo to stejné...A stalo se mi, , že jsem sledoval obtisknuté šrouby s továrny, a po výměně řemenu a následné kontrole byly šrouby o dost jinde...Asi rozdíl v řemenech není až tak malý... :)
nepropadat panice...
milan8902
Přispěvovatel
Příspěvky: 140
Registrován: 20 dub 2009, 16:58
Odpovědi: 0

Příspěvek od milan8902 »

Tak se zvýšila spotřeba tak o litr...vracím to zpět...bohůžel to mám k m voleskovi daleko
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“