Zdravím, potřeboval bych poradit, mam fiestu 1.8 D z r 93 a jezdim uz tak rok na olej, jel sem tak 100 a motor se najednou vypl a nechce chytnout, nevite jestli odeslo cerpadlo nebo je to jen neco mensiho ?jestli s tim mate nekdo nakou zkusenost
Pocekaj, mrknem do krystalovej gule...
Mrkni na remen, ci si nezadrel vstrekovacku. Ak mas Lucas, je to mozne.
Mrkni napajanie elektroventilu na vstrekovacke. Mno a napoky skontroluj ci tlaci do trysiek.
dik za odpoved, jinac kdyz sem to tahnul na lane a zaradil rychlost tak to normalne hrcelo aj brzdy zacaly brzdit, ale na plyn to nereagovalo....jak to tak ctu tak to bude asi nad me sily, ja tak max posteluju naky srobuek .-)
od kud jsi? Vem 17 klíč a povol matičku co je nahoře na tý kovový trubce co vede do vstřiku. At ti někdo zastartuje. Pokud je v haji čerpadlo tak to nebude nic dělat. Pokud je čerpadlo dobrý tak z tý trubky začne vystřikovat nafta. Pak budeš chytřejší . Jinak mně se stalo u čerpadla Lucas že to jen jakoby poskočiolo a konec. Jako když vypneš klíček a čerpadlo bylo na pravdě boží. Ještě je možnost že přestal jít proud na elektromagnetický ventil a to pak je stejný jako když vypneš klíček, ale taková závada se moc nevyskytuje pokud nemáš někde porušenej kabel a nebo špatnou izolaci. To by pak mohla být i vypálená pojistka. Zjisti hlavně co máš za čerpadlo
Escort 1,6 D, Escort Combi 1,8 TD 66 Kw, BMW 525 TDS 104 KW,v současnosti Ford Galaxy 1,9 TDi 81 Kw, Galaxy 1,9 PD 85 Kw
No hele kdyz se mi to stalo, tak to taky nebylo divoky.
Auto skublo a motor chcipnul, tak jsem dojel ke krajnici (bylo to na dalnici) a zkouseli sme to roztahnout na lane (pac mi blbnul starter) a zadny pazvuky to nedelalo, jen to proste nechytilo. Vymenili se pak rozvody a jezdilo se dal:)
Podobně mi odešel Lucas na AXku, normálně jsem jel a najednou to zdechlo a už jsem nenatočil. Ukroutila se mi v něm hřídel a Lukáš byl v háji. Zkusil bych, jak bylo uvedeno výše - povolit buď šroub na čerpadle, nebo trubku od vstřiku a ať někdo zatočí. Když nebude lítat nafta, tak je čerpadlo KO.
jezdil sem jenom na olej, ale nijak sem se s tim nesral, vyfrit pres hadru a uz sem jel, prave ten den sem nemel ani na naftu takze to jelo na cisty ,
remeny jsou v pohode, az pride bratr tak to skusim povolit, zrejme je to lucas, moc to nepoznam, ale na tom kole jak jde remen je jeden sroub uprostred a 3 kolem nej, jinac dik za rady .-)
Jj, byl to AX 1,4D s Lucasem a jezdil jsem na rostliňák. Měl jsem s ním najeto na olej cca 30.000 km, ale hned po 10ti tis. jsem měnil čerpadlo, protože to původní začalo ukrutně téct. To druhý vydrželo cca 20.tis. km a pak odešlo. Bylo to ale tím, že jsem měl v nádrži skoro čistej olej a ráno bylo už přímrazí a několikrát mi chytnul a pak zdechnul...a já blbec mu pak při rozjezdu trochu naložil, zařadil jsem za dvě a při roztahování dvojku lukáš umřel.
dvorky1 píše:od kud jsi? Vem 17 klíč a povol matičku co je nahoře na tý kovový trubce co vede do vstřiku. At ti někdo zastartuje. Pokud je v haji čerpadlo tak to nebude nic dělat. Pokud je čerpadlo dobrý tak z tý trubky začne vystřikovat nafta. Pak budeš chytřejší . Jinak mně se stalo u čerpadla Lucas že to jen jakoby poskočiolo a konec. Jako když vypneš klíček a čerpadlo bylo na pravdě boží. Ještě je možnost že přestal jít proud na elektromagnetický ventil a to pak je stejný jako když vypneš klíček, ale taková závada se moc nevyskytuje pokud nemáš někde porušenej kabel a nebo špatnou izolaci. To by pak mohla být i vypálená pojistka. Zjisti hlavně co máš za čerpadlo
ostrava, tak sem to odzkousel, bohuzel ani kapka z te trubky , takze je to asi jasne ze ? jinak nemohl bych to nejak spravit? asi jsem celkem naivni, ale nove cerpadlo je celkem palka a starsi sem snad na netu nikde nevidel
dvorky1 píše:tak co už to máš opravený??. Mám teď z peugeota 1,9 D od Bosche a to by tam taky pasovalo. Za litřík bych ho nechal. Za litřík peněz pro jistotu
cest nevim ci ti dosla soukroma, ale zda se mi ze sem to blbe poslal, jestlit o ejste mas tak bych to vzal, kdyz tak se ozvi