Stránka 1 z 1

OI ALH uprava - prosim o radu

Napsal: 01 dub 2011, 11:55
od vl@do
mam OI ALH,sprinty 764,jednohmota, velky FMIC,chip

chcel by som ist niekam na 170-180koni

potrebujem radu ci menit sprinty764 za PP764, a k tomu chcem este menit turbo + chip....

rozmyslam nad vymenou turba:
http://www.turbosport.cz/318-tsa180.html
v popise je napisane ze nieje treba ziadne upravy a pasuje za vymenu mojho serioveho turba...ma niekto skusenosti s tymto druhom turba ci skor by som mal urobit prestavbu na klasicke VB? kde treba uz menit fiterbox,vahu,tubus, sacie potrubie... su to dalsie naklada a potrebujem radu aky to ma vysledny efekt ked vymenim len toto turbo a soft, pripadne ked vymenim aj sprinty764 za PP764....

Napsal: 04 dub 2011, 08:23
od vl@do
nikto nevie poradit?

Napsal: 04 dub 2011, 10:21
od TDIfun
VB turbo, PP764, FMIC, sani 96PD airbox atd.

Napsal: 04 dub 2011, 12:56
od vl@do
dakujem TDIfun toto vsetko viem co si mi napisal....ale pytal som sa na nieco ine....
chcel som vediet ci niekto ma skusenosti s tym turbom co som tam vkladal link...

Napsal: 04 dub 2011, 13:27
od vilozx6
vl@do píše:dakujem TDIfun toto vsetko viem co si mi napisal....ale pytal som sa na nieco ine....
chcel som vediet ci niekto ma skusenosti s tym turbom co som tam vkladal link...
Ja mám VB turbo z Turbosportu,zatiaľ fakčí v pohode.A trysky musíš meniť.So 764 urobíš max 170PS to je ich strop,no nemusí sa to podariť dosiahnuť strop.Bolo to tu už veľa krát riešené,takže poštuduj forum. ;)

Napsal: 04 dub 2011, 13:43
od vl@do
a nepytam sa VB turbo..... mne je uplne jasne ze ked dam PP+filterbox z ASZ,sacie parohy z ASZ,FMIC, VB + chip ze dosiahnem 180koni...

pytal som sa ci ma niekto skusenosti s tymto turbom
http://www.turbosport.cz/318-tsa180.html
pri tomto turbe co davam odkaz sa pise ze netreba nic menit a este ked som tam volal mi tiez potvrdili ze vsetky rozmery sedia...cize netreba ziadne redukcie a nic ine menit....tym sa usetri na mnohych veciach a usetrym sa mnohym problem...toto bola moja otazka ci ma niekto skusenosti s tymto turbom a upravou s nim....aky je rozdiel medzi nim a klasickym VB turbom pri uprave....
dakujem

Napsal: 04 dub 2011, 13:50
od subz3ro_tdi
vl@do píše:aky je rozdiel medzi nim a klasickym VB turbom pri uprave....
v dielenskom spracovani.... vyrobna linka vs. sustruh a pripravky (v lepsom pripade CNC)
ak sa teda jedna o VB preskladane v GT1749V obale

Napsal: 04 dub 2011, 13:56
od vilozx6
vl@do píše:a nepytam sa VB turbo..... mne je uplne jasne ze ked dam PP+filterbox z ASZ,sacie parohy z ASZ,FMIC, VB + chip ze dosiahnem 180koni...

pytal som sa ci ma niekto skusenosti s tymto turbom
http://www.turbosport.cz/318-tsa180.html
pri tomto turbe co davam odkaz sa pise ze netreba nic menit a este ked som tam volal mi tiez potvrdili ze vsetky rozmery sedia...cize netreba ziadne redukcie a nic ine menit....tym sa usetri na mnohych veciach a usetrym sa mnohym problem...toto bola moja otazka ci ma niekto skusenosti s tymto turbom a upravou s nim....aky je rozdiel medzi nim a klasickym VB turbom pri uprave....
dakujem
rozdiel nie je žiadny -zvonku ak si mal na mysli výtlak ,vstup atď.ostatné ti dopisal subz3ro_tdi,črevá sú iné v pôvodnom obale (crazy)