Octavia II 2.0 Tdi 103 Kw nejde nastartovat

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Matrix.23
Přispěvovatel
Příspěvky: 50
Registrován: 19 čer 2008, 00:01
Odpovědi: 0

Octavia II 2.0 Tdi 103 Kw nejde nastartovat

Příspěvek od Matrix.23 »

Ahoj. Kamarad normalne prijel domu a po trech dnech uz auto nejde nastartovat, toci ale je upne hluchy a bez zavad. Je to nejaky casty problem oct II???
Uživatelský avatar
omega001
Přispěvovatel
Příspěvky: 364
Registrován: 24 zář 2010, 11:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostravsko!!!

Příspěvek od omega001 »

Ze by immo ???
Dokud neumíš létat,musíš se v tom naučit chodit.
Mercedes Star + Vag KKL + origo Hex-can + Lexia
Sičak
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 04 dub 2011, 12:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Rožňava

Příspěvek od Sičak »

Aky je kod motora BKP?
Uživatelský avatar
cippis
Přispěvovatel
Příspěvky: 615
Registrován: 23 led 2006, 21:02
Odpovědi: 0
Bydliště: okolo Prahy

Příspěvek od cippis »

jestli to má PPD, tak je to asi vstřik
Superb 2,0 Tdi DSG Style, A6 3,0 TDI Q S-line, M. Pajero I. 2,5 Td do lesa
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od ThrashTheTrash »

Moje zkušenost...kamoš má taky 2.0TDI,ale nevím jaky je kod motora:Prostě dojel,dal to do garáže a druhej den hluchý...točilo to prostě a nechytlo to!Čerpadlo natlačilo naftu,všecko ok,ale nechtělo to chytnout!Bylo to v záruce,mrknul jsem do paměti ale všechno čistý!Odtahly to do servisu ŠKODA a tam mu řekli,že to je běžná věc těchto motorů,že se musí točit až to chytí :-D,takže mu motali starterem asi tak dlouho až to chytlo,ale já fakt točil asi 10 vteřin a nic prostě,ale prej tam nic neměnili,tak nevím!Technik říkal,že to se musí protočit ,že padá nafta,ale být tam já,tak ho asi jebnu trubkou :-)

Jinak immo čistý,nic nesvítilo na přístrojovce,všechno v normálu po diagnostické stránce!KOmplet sem udělal test všech komponentů a nic to nenašlo,paměti čistý!
Sičak
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 04 dub 2011, 12:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Rožňava

Příspěvek od Sičak »

mal som podobny problem s passatom 103kw ale nebolo to v padany nafty ale bol to jeden zo vstrekovacoch siemens sa tam montoval taktiez auto neslo nastartovat a pamet zavad bola prazdna.
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od ThrashTheTrash »

Sičak píše:mal som podobny problem s passatom 103kw ale nebolo to v padany nafty ale bol to jeden zo vstrekovacoch siemens sa tam montoval taktiez auto neslo nastartovat a pamet zavad bola prazdna.
Jak se to dá poznat na diagnostice když to nic na sebe neřekne?TO se dívat při startu na dávku paliva na jednotlivých vstřikovačích?
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Přesně tohle se mi stalo po montáži vstřikovačů...Nemohl jsem to nastartovat, bylo mi líto baterky, startéru apod...Ale chce to být prase, škodovka je hold udělaná na prásácké zacházení...Vzít si do auta piva a točit, točit./start.vozík/..po vykouření několika cigaret a piv auto začne slibovat a pak zařve, vyvalí se mrak dýmu a běží...Takhle se chovají nejsofistikovanější vozy řízené mikroprocesory...T 111 je proti 2,0 TDI geniální výrobek s ůctou k el. instalaci.... :D
Hold není nad lano...
nepropadat panice...
Matrix.23
Přispěvovatel
Příspěvky: 50
Registrován: 19 čer 2008, 00:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Matrix.23 »

Tak jsem to utocil a bezi ale ze zacatku to bezelo jako mockopumpa. Takze asi vstrikovac???
holy
Přispěvovatel
Příspěvky: 517
Registrován: 17 pro 2008, 21:29
Odpovědi: 0
Bydliště: karlovarsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od holy »

Mě udělala Octa BKD dvakrát to samý. Pátral jsem kde se dalo, diagnostika čistá. Přesně jak jste psali - točit, točit až se chytne. Celý problém mi vysvětlil jeden mechanik následovně:
Příčinou jsou 2 poruchy, které nastaly zároveň. První je chyba v utěsnění jednoho vstřiku v hlavě válců a druhá je nefunkční zpětný ventil v tělese palivového filtru.
Celá porucha pak nastane právě tehdy, když se motor zastaví s válcem se špatně těsnícím vstřikem v kompresi (pravděpodobnost tak 25%) a zároveň má zpětný ventil zrovna chuť netěsnit. Pak se stlačený vzduch z válce - 0.5l natlakováno na 16BARů dostane do palivového okruhu mezi vstřiky a tandemovým čerpadlem (to je to hliníkové z boku bloku motoru), vytlačí všechnu naftu z tohoto čerpadla a ve finále zavzdušní částečně i palivový filtr.
Tzv. odvzdušněni pomocí otočení klíčem do polohy I (pustí malé podávací čerpadlo v nádrži na 3 sekundy) s tím nemá šanci nic dělat. Odvzdušní se to pak až při dlouhém startování, kdy tohle čerpadlo jede trvale.
...ze všeho nejhorší jsou trpaslíci...
!ODCIZENA! VIN TMBGE61ZX62137699
Octavia II Combi 2.0 TDI Elegance-2005/MR2006, BKD chip 125kW, dovoz SRN-při 84.000 !ODCIZENA!
Felicia Combi 1.3 MPI, 2000, odkoupená služební-při 93.000
Sičak
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 04 dub 2011, 12:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Rožňava

Příspěvek od Sičak »

ThrashTheTrash píše:
Sičak píše:mal som podobny problem s passatom 103kw ale nebolo to v padany nafty ale bol to jeden zo vstrekovacoch siemens sa tam montoval taktiez auto neslo nastartovat a pamet zavad bola prazdna.
Jak se to dá poznat na diagnostice když to nic na sebe neřekne?TO se dívat při startu na dávku paliva na jednotlivých vstřikovačích?
Bolo to tak ze sa odpajal kazdy vstrekovac a sa skusalo startovat a ked to startlo tak ten vstrekovac bol KO.cudne diagnostika si nic nevsimla zn.Siemens
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od ThrashTheTrash »

Tak hned jsi jdu koupit 2.0TDI a budu čekat kdy se to zastaví :)
holy
Přispěvovatel
Příspěvky: 517
Registrován: 17 pro 2008, 21:29
Odpovědi: 0
Bydliště: karlovarsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od holy »

Kup si jakejkoliv motor - a může se ti zastavit
...ze všeho nejhorší jsou trpaslíci...
!ODCIZENA! VIN TMBGE61ZX62137699
Octavia II Combi 2.0 TDI Elegance-2005/MR2006, BKD chip 125kW, dovoz SRN-při 84.000 !ODCIZENA!
Felicia Combi 1.3 MPI, 2000, odkoupená služební-při 93.000
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

já bych to tak nedramatizoval, aspoň komu se to stane, ví, že je nejvyšší čas přetěsnit vstřiky a vyměnit šrouby, než zkurví hlavu, v podstatě by měl být rád, že ho to takto dopředu upozornilo ;)
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od ThrashTheTrash »

Huml píše:já bych to tak nedramatizoval, aspoň komu se to stane, ví, že je nejvyšší čas přetěsnit vstřiky a vyměnit šrouby, než zkurví hlavu, v podstatě by měl být rád, že ho to takto dopředu upozornilo ;)
Svatá pravda :)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“