Octavia II 2.0 Tdi 103 Kw nejde nastartovat
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Octavia II 2.0 Tdi 103 Kw nejde nastartovat
Ahoj. Kamarad normalne prijel domu a po trech dnech uz auto nejde nastartovat, toci ale je upne hluchy a bez zavad. Je to nejaky casty problem oct II???
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2381
- Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Moje zkušenost...kamoš má taky 2.0TDI,ale nevím jaky je kod motora:Prostě dojel,dal to do garáže a druhej den hluchý...točilo to prostě a nechytlo to!Čerpadlo natlačilo naftu,všecko ok,ale nechtělo to chytnout!Bylo to v záruce,mrknul jsem do paměti ale všechno čistý!Odtahly to do servisu ŠKODA a tam mu řekli,že to je běžná věc těchto motorů,že se musí točit až to chytí
,takže mu motali starterem asi tak dlouho až to chytlo,ale já fakt točil asi 10 vteřin a nic prostě,ale prej tam nic neměnili,tak nevím!Technik říkal,že to se musí protočit ,že padá nafta,ale být tam já,tak ho asi jebnu trubkou 
Jinak immo čistý,nic nesvítilo na přístrojovce,všechno v normálu po diagnostické stránce!KOmplet sem udělal test všech komponentů a nic to nenašlo,paměti čistý!


Jinak immo čistý,nic nesvítilo na přístrojovce,všechno v normálu po diagnostické stránce!KOmplet sem udělal test všech komponentů a nic to nenašlo,paměti čistý!
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2381
- Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Jak se to dá poznat na diagnostice když to nic na sebe neřekne?TO se dívat při startu na dávku paliva na jednotlivých vstřikovačích?Sičak píše:mal som podobny problem s passatom 103kw ale nebolo to v padany nafty ale bol to jeden zo vstrekovacoch siemens sa tam montoval taktiez auto neslo nastartovat a pamet zavad bola prazdna.
Přesně tohle se mi stalo po montáži vstřikovačů...Nemohl jsem to nastartovat, bylo mi líto baterky, startéru apod...Ale chce to být prase, škodovka je hold udělaná na prásácké zacházení...Vzít si do auta piva a točit, točit./start.vozík/..po vykouření několika cigaret a piv auto začne slibovat a pak zařve, vyvalí se mrak dýmu a běží...Takhle se chovají nejsofistikovanější vozy řízené mikroprocesory...T 111 je proti 2,0 TDI geniální výrobek s ůctou k el. instalaci....
Hold není nad lano...

Hold není nad lano...
nepropadat panice...
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 517
- Registrován: 17 pro 2008, 21:29
- Bydliště: karlovarsko
- Kontaktovat uživatele:
Mě udělala Octa BKD dvakrát to samý. Pátral jsem kde se dalo, diagnostika čistá. Přesně jak jste psali - točit, točit až se chytne. Celý problém mi vysvětlil jeden mechanik následovně:
Příčinou jsou 2 poruchy, které nastaly zároveň. První je chyba v utěsnění jednoho vstřiku v hlavě válců a druhá je nefunkční zpětný ventil v tělese palivového filtru.
Celá porucha pak nastane právě tehdy, když se motor zastaví s válcem se špatně těsnícím vstřikem v kompresi (pravděpodobnost tak 25%) a zároveň má zpětný ventil zrovna chuť netěsnit. Pak se stlačený vzduch z válce - 0.5l natlakováno na 16BARů dostane do palivového okruhu mezi vstřiky a tandemovým čerpadlem (to je to hliníkové z boku bloku motoru), vytlačí všechnu naftu z tohoto čerpadla a ve finále zavzdušní částečně i palivový filtr.
Tzv. odvzdušněni pomocí otočení klíčem do polohy I (pustí malé podávací čerpadlo v nádrži na 3 sekundy) s tím nemá šanci nic dělat. Odvzdušní se to pak až při dlouhém startování, kdy tohle čerpadlo jede trvale.
Příčinou jsou 2 poruchy, které nastaly zároveň. První je chyba v utěsnění jednoho vstřiku v hlavě válců a druhá je nefunkční zpětný ventil v tělese palivového filtru.
Celá porucha pak nastane právě tehdy, když se motor zastaví s válcem se špatně těsnícím vstřikem v kompresi (pravděpodobnost tak 25%) a zároveň má zpětný ventil zrovna chuť netěsnit. Pak se stlačený vzduch z válce - 0.5l natlakováno na 16BARů dostane do palivového okruhu mezi vstřiky a tandemovým čerpadlem (to je to hliníkové z boku bloku motoru), vytlačí všechnu naftu z tohoto čerpadla a ve finále zavzdušní částečně i palivový filtr.
Tzv. odvzdušněni pomocí otočení klíčem do polohy I (pustí malé podávací čerpadlo v nádrži na 3 sekundy) s tím nemá šanci nic dělat. Odvzdušní se to pak až při dlouhém startování, kdy tohle čerpadlo jede trvale.
...ze všeho nejhorší jsou trpaslíci...
!ODCIZENA! VIN TMBGE61ZX62137699
Octavia II Combi 2.0 TDI Elegance-2005/MR2006, BKD chip 125kW, dovoz SRN-při 84.000 !ODCIZENA!
Felicia Combi 1.3 MPI, 2000, odkoupená služební-při 93.000
!ODCIZENA! VIN TMBGE61ZX62137699
Octavia II Combi 2.0 TDI Elegance-2005/MR2006, BKD chip 125kW, dovoz SRN-při 84.000 !ODCIZENA!
Felicia Combi 1.3 MPI, 2000, odkoupená služební-při 93.000
Bolo to tak ze sa odpajal kazdy vstrekovac a sa skusalo startovat a ked to startlo tak ten vstrekovac bol KO.cudne diagnostika si nic nevsimla zn.SiemensThrashTheTrash píše:Jak se to dá poznat na diagnostice když to nic na sebe neřekne?TO se dívat při startu na dávku paliva na jednotlivých vstřikovačích?Sičak píše:mal som podobny problem s passatom 103kw ale nebolo to v padany nafty ale bol to jeden zo vstrekovacoch siemens sa tam montoval taktiez auto neslo nastartovat a pamet zavad bola prazdna.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2381
- Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2381
- Registrován: 28 kvě 2007, 20:44