nafta

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

G-4
Přispěvovatel
Příspěvky: 399
Registrován: 15 říj 2010, 19:39
Odpovědi: 0

nafta

Příspěvek od G-4 »

zdarec chci se zeptat co rikate na redeni bionafty s naftou da se na to jzdit nebo jen na bionaftu chci to na oktavu 1,9tdi
vw golf iv tdi 81kw-puky TT-powerbox, kat off,egr off,3cm dolu, R17
seat ibiza tdi pd 96kw
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

oboje v pohodě i v PD. dlouhodobě ;)
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
G-4
Přispěvovatel
Příspěvky: 399
Registrován: 15 říj 2010, 19:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od G-4 »

co ja slysel tak pd by to emla vadit jak vidim tak asi ne :D
vw golf iv tdi 81kw-puky TT-powerbox, kat off,egr off,3cm dolu, R17
seat ibiza tdi pd 96kw
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10343
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Je ale třeba zohlednit chování motoru, protože každý motor snáší BIO paliva jinak.

Někdo tvrdí, že to jede a žere bez problémů, někdo říká něco jiného.

Moje zkušenost s MEŘO je spíš negativní. Sice je o šest až sedm korun levnější než nafta, ale motor má skoro o litr vyšší spotřebu a nejede to. Kopec, který normálně jedu pětkou, musím teď za čtyři. Takže konkrétně u mého motoru to žádná hitparáda není.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
G-4
Přispěvovatel
Příspěvky: 399
Registrován: 15 říj 2010, 19:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od G-4 »

to jo bionafta ma mensi vykon aj tu a vetsi spotrebu jak tu pises ale zas kdyz treba dam priklad naredis 10l bio a 20 nafty plus prisada do nafty si myslim ze to budu ok
vw golf iv tdi 81kw-puky TT-powerbox, kat off,egr off,3cm dolu, R17
seat ibiza tdi pd 96kw
dape206rc
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 02 pro 2009, 18:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od dape206rc »

este pripocitaj castejsiu udrzbu filtrov, oleja a cenovo si tam ako pri nafte.
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

pokud jí koupíš u pumpy, tak ano. to ztrácí smysl. Spotřeba lehce vyšší, výkon stejný. Bez katu "vůně" hranolek :D
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Registrován: 17 srp 2008, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od misa.89 »

v žádném případě nedávát do commonrailůůů!!!!!!!!!!
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33641
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

misa.89 píše:v žádném případě nedávát do commonrailůůů!!!!!!!!!!
cr se ti vysere i na normální naftu ;)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33641
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

G-4 píše:to jo bionafta ma mensi vykon aj tu a vetsi spotrebu jak tu pises ale zas kdyz treba dam priklad naredis 10l bio a 20 nafty plus prisada do nafty si myslim ze to budu ok
ideální sems najdeš třeba zde http://dieselpower.cz/forum/posting.php ... e&p=449317 ;) miloš
kozelpub
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Registrován: 17 led 2010, 13:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od kozelpub »

ja sa vam divim... ja by som ten bio bordel od ekoteroristov nedaval ani omylom...
uz normal nafta z debilnou biozlozkou po case robi problem tym ze BIO sracka sa rozklada a seria aj tu normal naftu, ale ;) radsej peso ako za par korun na pochybnej nafte
VW golf IV, 1.9 TDI, 74 kw zatial vsetko povodne :(
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5072
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

slovacek.milos píše:
G-4 píše:to jo bionafta ma mensi vykon aj tu a vetsi spotrebu jak tu pises ale zas kdyz treba dam priklad naredis 10l bio a 20 nafty plus prisada do nafty si myslim ze to budu ok
ideální sems najdeš třeba zde http://dieselpower.cz/forum/posting.php ... e&p=449317 ;) miloš
Já bych ještě přidal trochu nastrouhané citrónové kůry pro výraznější aróma.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
pepiknet
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Registrován: 07 kvě 2008, 10:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od pepiknet »

Záleží jestli myslíš 100% bionaftu nebo směsnou naftu (30% bio - 70% nafta),na to druhý v pohodě bez ředění,jinak tu bionaftu bych ředil půl na půl,ale to je na tobě já mám směsnou za 15kč/l a neředím,neřeším a jezdím jinak si počti v jiné sekci http://dieselpower.cz/forum/viewforum.p ... bc773fe20e
SEAT Toledo II,1.9 TDI AHF 81kw,EGR off
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33641
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

kozelpub píše:ja sa vam divim... ja by som ten bio bordel od ekoteroristov nedaval ani omylom...
uz normal nafta z debilnou biozlozkou po case robi problem tym ze BIO sracka sa rozklada a seria aj tu normal naftu, ale ;) radsej peso ako za par korun na pochybnej nafte
svatá pravda bio to rozloží celé auto všechno zrezne ucpe se prožere to hadičky, motor zleníví a je KO ;)
Uživatelský avatar
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2166
Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od 1pavel »

na meřo najezdil dost dlouhodobě MirekX a bez problému , dokonce i na brzdě byl výkon skoro stejný jako na naftu co jsem slyšel , zeptej se ho
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“