Stránka 1 z 2
C8 2,0 HDI nafta jde do vody
Napsal: 11 dub 2011, 09:18
od filous
Mám Citroen C8 2,0 HDI 88 kW r.v. 2007 typ motoru RHK a mám problém s kterým si nikdo neví rady. Do chladícího systému se dostává nafta. Expanzní nádobka je za chvíli plná nafty. Stává se to až po ohřátí motoru na provozní teplotu. Motor jde normálně, nekouří, auto jede dobře, bez poklesu výkonu. Předehřev nafty je elektrický. Poradíte někdo?
Napsal: 11 dub 2011, 19:14
od AndrejKv
vymenik 100%. Pac logicky - kde jinde, ze ??
Napsal: 11 dub 2011, 19:27
od Petráš
AndrejKv píše:vymenik 100%. Pac logicky - kde jinde, ze ??
Píše, Předehřev elektrický

Tak jakej vyměník?
Napsal: 11 dub 2011, 19:39
od AndrejKv
predpokladam, ze je celkem mozne ze krome elektrickeho je tam i tepelny vymenik. Nebo nekoho napada nejaka jina moznost ?
Napsal: 12 dub 2011, 10:48
od dodoxd
nema nahodou nezavisle kurenie???
Napsal: 12 dub 2011, 14:50
od filous
Auto má originál přídavné topení, ne však nezávislé. Přídavné topení je odpojené. Tím to bohužel není. Předehřev je opravdu pouze elektrický. Dle schema chladícího okruhu se nafta s vodou nikde nepotkává.
Napsal: 12 dub 2011, 19:39
od dodoxd
tak napriklad som sa stretol ze predohrev nafty na c5 je aj pod autom
Napsal: 12 dub 2011, 19:41
od omega001
dodoxd píše:tak napriklad som sa stretol ze predohrev nafty na c5 je aj pod autom
Taktak,berlingo take,je v jednom miste udelany had nad vyfukem
Napsal: 12 dub 2011, 20:00
od dodoxd
presne tak je to aj na C5 len berlingo to ma tusim pod lankami brzdy strana spolujazca,c5 ma lanko brzdy v predu takze celkom dobry pristup
Napsal: 13 dub 2011, 06:25
od PavelTDi
Vykašlal bych se na schema a šel bych po vedení nafty . . . To schema nemusí odpovídat tvýmu autu . . .
Napsal: 13 dub 2011, 10:45
od filous
Pod autem žádnej předehřev není. Už jsme šli po vedení nafty od nádrže po motor a zpět.
Napsal: 13 dub 2011, 10:57
od PavelTDi
A netlakuje náhodou do vody ?
Napsal: 13 dub 2011, 11:28
od dodoxd
no myslel som na to ale naftu???
Napsal: 13 dub 2011, 12:07
od PavelTDi
Když netěsní vstřikovač v hlavě , taky kolem něj jde nafta . . . ale to už motor vynechává . . .
Napsal: 13 dub 2011, 13:00
od filous
Motor jde dobře a nekouří. Žádný vstřik neťuká.