Prokluz spojky, výměna simerinku? O II před FL

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
šulda
Moderátor
Příspěvky: 1433
Registrován: 18 dub 2010, 15:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Jemnice

Prokluz spojky, výměna simerinku? O II před FL

Příspěvek od šulda »

Ahoj, mám dotaz na odborníky. V souvislosti s prokluzováním spojky se zjistilo že lehce propouští "simering" chci se zeptat zda by mi někdo mohl trochu ten simering osvětlit. Stačí stručně popsat kde se nachází popřípadě na něj navést abych se po něm mohl v Etce kouknout a jak náročná je jeho výměna, aby mě někdo nezačal tahat za nos ale možná se pletu což by bylo lepší. Motor BKC 192t km Děkuji :)
Naposledy upravil(a) šulda dne 13 dub 2011, 06:39, celkem upraveno 2 x.
Člověk se pořád učí.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33653
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Re: Prokluz spojky

Příspěvek od slovacek.milos »

šulda píše:Ahoj, mám dotaz na odborníky. V souvislosti s prokluzováním spojky se zjistilo že lehce propouští "simering" chci se zeptat zda by mi někdo mohl trochu ten simering osvětlit. Stačí stručně popsat kde se nachází popřípadě na něj navést abych se po něm mohl v Etce kouknout a jak náročná je jeho výměna, aby mě někdo nezačal tahat za nos ale možná se pletu což by bylo lepší. Motor BKC 192t km Děkuji :)
ten simering ti propusští světlý čistý olej nebo černý co kape mezi motrem a převodovkou :?
Uživatelský avatar
šulda
Moderátor
Příspěvky: 1433
Registrován: 18 dub 2010, 15:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Jemnice

Příspěvek od šulda »

Já to bohužel ještě neviděl ale mělo by to mít údajně co do činění s čidlem na kontrolu otáček pokud to pomůže.
Naposledy upravil(a) šulda dne 13 dub 2011, 06:37, celkem upraveno 1 x.
Člověk se pořád učí.
Pavelkot
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 27 pro 2007, 15:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Pavelkot »

jde o to kde teče, pokud je olej čistý je to převodovka, pokud černý je to motor. Každopádně musí převodovka ven...
Uživatelský avatar
šulda
Moderátor
Příspěvky: 1433
Registrován: 18 dub 2010, 15:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Jemnice

Příspěvek od šulda »

Což to chápu že černý je z motoru a čistý z převodovky která už venku je, mě jde o ten simering (jestli se to tak vůbec jmenuje) co je to a jak náročná je jeho výměna?
Člověk se pořád učí.
jirius1
Přispěvovatel
Příspěvky: 576
Registrován: 22 pro 2009, 19:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Moravskoslezský kraj

Příspěvek od jirius1 »

Nedávno jsem ho taky kupoval, když jsem měnil spojku. Je na klice z vnější strany bloku motoru za setrvákem.
Demontáž-montáž je celkem jednoduchá drží ho tuším 8šroubků M6. Je potřeba dávat pozor při montáži, abys ho nějak neskřípl-nepoškodil.
Na O1 ASZ96 stálo origo v autorizáku 1500,-Kč
Škoda Octavia1 Combi ASZ, EGR, KAT, MAF off, kit GTB1756V, FMIC 160mm+ALU60mm, HDS57,76downpipe/60.3/60.3AMA, sání90,předek323Brembo-zadek288MD,chip 227HP 464Nm TDI Fun
Uživatelský avatar
šulda
Moderátor
Příspěvky: 1433
Registrován: 18 dub 2010, 15:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Jemnice

Příspěvek od šulda »

Díky za odpověď. Právě při tý montáži je prý potřeba nějaký přípravek který zajistí jeho přesné usazení na desetiny mm. Když to totiž smontovali tak už nenastartovali s chybou která na něj odkazovala tak sháním info až tam pozítří půjdu aby mě nebalamutili.

Edit: Tak se mi zatím podle popisu nepodařilo ten díl najít :?
Člověk se pořád učí.
jirius1
Přispěvovatel
Příspěvky: 576
Registrován: 22 pro 2009, 19:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Moravskoslezský kraj

Příspěvek od jirius1 »

A ten, kdo ti dělá auto, neví který simering nebo gufero to je :? ...

Jestli je to stejné jako u motoru ASZ, to nevím, ale ten simering za klikou je nalisován buď v plastovém nebo hliníkovém domečku a nejde koupit zvlášť a pokud se nemýlím, tak v sobě žádné čidlo nemělo.

Radši sepoptej toho mechanika nebo někoho jiného a zajdi se zeptat do autorizáku a on ti to najde
Škoda Octavia1 Combi ASZ, EGR, KAT, MAF off, kit GTB1756V, FMIC 160mm+ALU60mm, HDS57,76downpipe/60.3/60.3AMA, sání90,předek323Brembo-zadek288MD,chip 227HP 464Nm TDI Fun
Uživatelský avatar
šulda
Moderátor
Příspěvky: 1433
Registrován: 18 dub 2010, 15:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Jemnice

Příspěvek od šulda »

Zatím sem mluvil jen po telefonu jak s mechanikem co to dělá tak se servisním ze škodovky. Co je třeba vyměnit ví a vyměnil to, jen mi neřekl že to nikdy nedělal. Šlo to tam jen na výměnu spojky kdy na tohle přišli a pustili se do toho aniž by mě informoval. Vědět to tak to samozřejmě vezu do škodovky. Ve škodovce mi řekl že se to tam usazuje, jak už sem psal, pomocí nějakýho přípravku na desetinu mm přesně. Jen se snažím získat info než se k tomu dostanu osobně abych věděl o co jde. Auto teď samozřejmě stojí v servisu a to čidlo který nebude součástí toho simerinku jim hlásí chybu že je špatně usazen. Zatím se mi podařilo sehnat člověka kterej tomu rozumí, má na to cajk a dneska by se na to měl dojet kouknout a snad to bude OK. Vše jde teď na náklady daného servisu kde to je ale dobrej pocit s toho stále nemám. Tady sem jen zkusil najít někoho kdo ví o co jde a stručně řekne co a jak.
Člověk se pořád učí.
Uživatelský avatar
karel4
Aktivista
Příspěvky: 1308
Registrován: 07 dub 2008, 17:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Nový Jičín a okolí

Příspěvek od karel4 »

jirius1
Přispěvovatel
Příspěvky: 576
Registrován: 22 pro 2009, 19:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Moravskoslezský kraj

Příspěvek od jirius1 »

JJ jak sem hodil karel 4, tak to vypadá. Já mám jen bez přípravy na to čidlo.
Pokud sem se dobře díval, má ten domeček otvory na kolíky pro přesné usazení, tak nevím včem by mohl být problém. Možno zkusit pak pootočit jen trochu klikou a odpojit baterku-zapojit baterku a uvidíš.

Pak napiš až to vyřešíte ;)
Škoda Octavia1 Combi ASZ, EGR, KAT, MAF off, kit GTB1756V, FMIC 160mm+ALU60mm, HDS57,76downpipe/60.3/60.3AMA, sání90,předek323Brembo-zadek288MD,chip 227HP 464Nm TDI Fun
Uživatelský avatar
šulda
Moderátor
Příspěvky: 1433
Registrován: 18 dub 2010, 15:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Jemnice

Příspěvek od šulda »

jj díky za odkaz. Koukal sem na to do Etky a je to ono, ten problém mi taky není jasnej. Zejtra už budu vědět víc. Ten snímač sem taky našel.
Člověk se pořád učí.
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

Taky me to zajima :? Menili jsme na O2 spojku a taky zjistili ze to gufero na motoru neni dvakrat v kondici tak tam slo novy a co si pamatuju byl prave problem splasit na rychlo to co ma byt. Bohuzel sem pak mel volno a nevim jak to kluci doresili :) Takze se rad dozvim jak to je. Dik
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

nejde to nastartovat, protože blbě namontovali impulzní kolo, který je za guferem a při jeho výměně se musí sundat a pak pomocí přípravku (ale jde to i bez něj) přesně namontovat v určité poloze, jinak to nepojede
Uživatelský avatar
šulda
Moderátor
Příspěvky: 1433
Registrován: 18 dub 2010, 15:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Jemnice

Příspěvek od šulda »

Sice nevím co to je :-D našel sem jen kolo pulzního generátoru (což není pro můj motor) a tlumič kmitu ale to není podstatný. Děkuji za osvětu a potvrzení údajů ;)
Člověk se pořád učí.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“