2,0 TDI BKD - ztrácí se voda

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
altea
Přispěvovatel
Příspěvky: 220
Registrován: 02 srp 2006, 20:51
Odpovědi: 0

2,0 TDI BKD - ztrácí se voda

Příspěvek od altea »

Zdravím.
Už podruhé mě ráno začala ráno svítit červená kontrolka chladící kapaliny - dolil jsem asi 3 dcl. Mezi dolitím asi 2000 km.
Olej vypadá OK, auto jede normálně.
Na co se zaměřit????

Díky všem.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Sákne chladič? Včera jsem dělal rozvody u AVB a chladič měl mokré rohy , tak jsem jej chtěl vyměnit a majitel ho nechtěl, že vždy raději trochu doleje...Tak potom zase celý čumák dolů... :)
nepropadat panice...
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33559
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

vytáhneš hadičku z expansky ucpeš na expansku napojíš 12 hadičku a pomalu tlakuješ vzduchem a díváš se kde do chčije, nebo si kupo sajrat do chladice za 12O korun a dle návodu aplikuj ;)
octavia.TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 735
Registrován: 09 pro 2010, 20:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od octavia.TDI »

hlava KO , nechat natlakovat popr. srovnat nebo vyměnit.běžná věc:) pokud nechcije chladic atd...
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

tiez to vidim tak ze to ide do motora a nie na cestu ;)
ale skus este pre istotu kuknut ci ti to netecie okolo vodnej pumpy, je to pod rozvodovym krytom a odpari sa to na bloku motora, cize navonok nic nevidno....
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Uživatelský avatar
Kami3120
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 01 dub 2011, 11:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Kami3120 »

mám 2.0tdi 16V BKP taky se mi ztrácí tak co 4tisíce doleju čtvrt litrů nevím kam to jde moc jsem nezkoumal nejsem mechanik.:) ale podívám se kam uvidím okolo chladiče. No co to budu řešit občas doleju a možná koupím tu směs tekutou na utesneni chladicí soustavy. Taxikar se stejným autem to měl prý taky nalil směs a prej klid co o tom myslíte nezasere to něco co nemá? Na opravu hlavy fakt nemám hlavně je tam víc investic který mě čekaj a nadšeněj z toho nejsem.. :(
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33559
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

jde to i tak že vyleješ G12 propláchneš a dáš G11, pokud teče málo a na více místech tak to zabere ;)
Pavelkot
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 27 pro 2007, 15:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Pavelkot »

co je na G11 jinýho ??
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

pokud není únik nikde ven, nejspíš bude prasklá hlava, pokud to netlakuje chlazení, zkusil bych nejdřív přípravek na utěsnění, jinak většinou není problém tu hlavu zavařit a jezdí se dál
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33559
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Pavelkot píše:co je na G11 jinýho ??
netlačí se ven ;)
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

Projistotu bych se podival co ti plave v expanzce. Svitici cidlo muze byt i priznakem pronikani oleje do vody pres vymenik voda-olej. Pak v expanzce pribyva cernej mazut a zamasti ti kontakty cidla, az to zacne svitit. Cas od casu pak pretlakovej ventil ve vicku foukne prebytek ven. Auto jezdi normalne dal. Da se to poznat i tak, ze ma auto tendenci se rychleji ohrivat a to i v zime.
Pavelkot
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 27 pro 2007, 15:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Pavelkot »

slovacek.milos píše:
Pavelkot píše:co je na G11 jinýho ??
netlačí se ven ;)
to by mě po tvém příspěvku asi nenapadlo :-)
Ale jaký je mezi nima rozdíl ??
ciko
Přispěvovatel
Příspěvky: 500
Registrován: 31 říj 2006, 21:26
Odpovědi: 0
Bydliště: trnava

Příspěvek od ciko »

alebo na bloku nad prevodovkou je taka krabicka ktora je prisrobovana na hlave cez ktoru ide voda do systemu, neviem kam presne..mne to tadial tieklo, (kratky srob v hlinikovej hlave=slaba pevnost)
altea
Přispěvovatel
Příspěvky: 220
Registrován: 02 srp 2006, 20:51
Odpovědi: 0

Příspěvek od altea »

Díky za reakce.
Je nějaká šance to na 100% opravit (ne dát novej motor (noteeth) ), nebo jak můj mechanik říká, že mám jezdit a dolejvat než se pozná, kde je problém.
Potřebuju jezdit a ne se strachovat, kdy se to vy...re.


OFFTOPIC: návrhy na nový vůz - 1) spolehlivost
2) nad 100 kW
3) spotřeba
(LOL)

Už teď to vidím ...... chodit pěšky (wallbash)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

A nafouknout jsi to zkoušel..?Nafoukni soustavu tak na 1 atm /vyndat zátku/ raději u teplého motoru a musí držet tlak..Jak to klesne, bude někde únik..Ale bacha to nepřehnat , slabá místa mohou bouchat.. :)
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“