Stránka 1 z 1

SantaFe 2.0 crdi

Napsal: 13 dub 2011, 10:56
od Rasto
problem s tymto motorom vypisuje zavadu p1180 tlakovy regulacny ventil-zavada koncoveho stupna a p 1181 kontrola rovodu paliva-porucha funkcie. Auto sem tam zhasne tlakovy regulacny ventil som menil pred dvoma mesiacmi a auto islo teraz ho vypisuje zase, ide na volnobeh na 15 % po pridani plneho plynu na 30%, mohol zase odist. Dakujem

Napsal: 14 dub 2011, 16:20
od AndrejKv
imho spis ne - samozrejme po dukladne kontrole kabelaze atd.. Jinak koncovym stupnem je myslen tranzistor co ho spina (obcas byva vyveden do krabice zvlast mimo rid.jednotku, ale u tohodle asi bude normalne uvnitr motorovky), jina vec je ze trandak malokdy byva "napul" mrtvy, zkratka bud funguje anebo je proslehlej/spalenej...

Napsal: 14 dub 2011, 19:00
od Kovář
Tipuju to na vstřiky, teď řeším něco podobnýho na svým Sorentu. Udělej kapilární zkoušku vstřiků a uvidíš. Eventuálně bych ti potom doporučil jednoho pána z Tábora, ten tomu opravdu dost rozumí a poradí.

Napsal: 14 dub 2011, 21:20
od AndrejKv
Kovář píše:Tipuju to na vstřiky, teď řeším něco podobnýho na svým Sorentu. Udělej kapilární zkoušku vstřiků a uvidíš. Eventuálně bych ti potom doporučil jednoho pána z Tábora, ten tomu opravdu dost rozumí a poradí.
pak by to psalo jen problem s tlakem, ale ne "koncovy stupen regulatoru"..nicmene souhlasim ze vstriky se na tom serou casto..

Napsal: 15 dub 2011, 05:28
od Kovář
Ano, je pravda, že u mně to "koncový stupeň regulátoru" nepsalo, ale ty vstřiky může těma kapilárama zkontrolovat, pro začátek to je jednoduché a levné řešení. A ten koncový stupeň, to by obnášelo co?

Napsal: 15 dub 2011, 05:38
od Kovář
Jo , už to vidím, co obnáší ten koncovej stupeň, už jsi to psal nahoře. Pardon. Jinak já jsem se v tom Sorentu začal vrtat, protože začalo hůře startovat, po výměně svíček se to nezlepšilo, přestože byly tři v háji a následně mně to za jízdy zhaslo, stejně, jak popisuje kolega.

Napsal: 17 dub 2011, 16:21
od Rasto
kabelaz z regulatoru premerana je v poriadku niekedy to nespravi aj tyzden a niekedy clovek s tym prejde 500 metrov

Napsal: 17 dub 2011, 19:23
od Kovář
A co ty vstřiky, ty už jsi kontroloval? Podívej se ještě jen tak pro zajímavost do palivovýho filtru a do nádrže, jestli tam není drobný kovový "otěr". Ono to tak bývá, že odejdou vstřiky, ale původ je třeba v čerpadle, které se začne vydírat a ty drobné částečky kovu se dostanou do vstřiků. To teď řeším třeba na tom Sorentu, jak jsem psal a to do nafty dávám pravidelně aditiv VIF, spíše více nežli méně a výsledek je stejně skvost (wallbash)

Napsal: 27 dub 2011, 06:37
od liborn
Ahoj,já mám na santa fe 2.0crdi zřejmě to stejný jak ty.vykazuje to pokles tlaku.Chová se to jak píšeš,někdy to neudělá vůbec a jindy každou chvilku mi to vypne za jízdy kdyz to nejmíň čekám.Byl jsem v servisu a dělaly na tom střiky a nový vyssokotlak čerpadlo,čistily čerpadlo v nádrži,veškerý trubičky.A výsledek nulovej.Tak pokud by jsi zjistil co to je dej vědět.Díky moc

Napsal: 28 dub 2011, 21:22
od AndrejKv
liborn píše:Ahoj,já mám na santa fe 2.0crdi zřejmě to stejný jak ty.vykazuje to pokles tlaku.Chová se to jak píšeš,někdy to neudělá vůbec a jindy každou chvilku mi to vypne za jízdy kdyz to nejmíň čekám.Byl jsem v servisu a dělaly na tom střiky a nový vyssokotlak čerpadlo,čistily čerpadlo v nádrži,veškerý trubičky.A výsledek nulovej.Tak pokud by jsi zjistil co to je dej vědět.Díky moc
Nemels to nahodou v jednom servisu u Rakovnika ca 2 tydny zpatky ? Mam pocit ze uz jsem o tom aute slysel...

Napsal: 29 dub 2011, 05:09
od liborn
Ne v Brně.Už se mi do toho auta nechce vrážet peníze.Loni to byla vysipaná převodovka a vysokotlak.čerpadlo