TDi graf

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

jjuriss
Přispěvovatel
Příspěvky: 895
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2010, 19:53

TDi graf

Příspěvek od jjuriss »

Zdravim! dnes som si konecne chcel overit VAGom 304 predstrek na moje octavke. no napocudovanie som neuvidiel co co som cakal... krivka sa na grave vobec neukazala, len to vypisalo tu hlasku dole. auto som mal zohriate na 83, vted to vypisalo ze je malo zohriate a po zohriati na 86 to vypisalo to co je na obrazku... auto pritom ide v poriadku, vo vagu ziadna chyba. ale ked dlhsie stoji trosku dlhsie startuje ale myslim ze to robi spadnuta nafta.

dakujem za radyObrázek
Skoda Octavia 1.9TDI, ASV 81kW, r.v. 2002, 230tis. km, climatronic

Skoda Octavia Scout 2.0TDI, DJGA, 135kW, 7°DSG, r.v. 2018, 143tis. km
ROBIG
Aktivista
Příspěvky: 1230
Odpovědi: 0
Registrován: 01 úno 2008, 00:27

Příspěvek od ROBIG »

je hodně dole
chce to pootočit na čerpadle :)
CHrysler 300C 5.7 HEMI :-)
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro :-)
jjuriss
Přispěvovatel
Příspěvky: 895
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2010, 19:53

Příspěvek od jjuriss »

ale je mozne ze auto ide v poriadku? nemoze to byt napr nejaky blby vag?
Skoda Octavia 1.9TDI, ASV 81kW, r.v. 2002, 230tis. km, climatronic

Skoda Octavia Scout 2.0TDI, DJGA, 135kW, 7°DSG, r.v. 2018, 143tis. km
ROBIG
Aktivista
Příspěvky: 1230
Odpovědi: 0
Registrován: 01 úno 2008, 00:27

Příspěvek od ROBIG »

jjuriss píše:ale je mozne ze auto ide v poriadku? nemoze to byt napr nejaky blby vag?
je to možný že ten rozdíl moc nepoznáš :)
CHrysler 300C 5.7 HEMI :-)
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro :-)
jjuriss
Přispěvovatel
Příspěvky: 895
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2010, 19:53

Příspěvek od jjuriss »

no a vedel by si mi poradit ako to spravne nastelovat? viem ze treba povolit 3 skroby na cerpadle, otazka je pootocit v smere alebo protismeru hod. ruciciek... ale hlavne ma zaujima ci to staci povolit a nadstavit, lebo kdesi som cital ze najprv treba vo vagu dat zakladne nadstavenia, ako keby "vyresetovat" tie povodne a az potom to nastelovat
Skoda Octavia 1.9TDI, ASV 81kW, r.v. 2002, 230tis. km, climatronic

Skoda Octavia Scout 2.0TDI, DJGA, 135kW, 7°DSG, r.v. 2018, 143tis. km
ROBIG
Aktivista
Příspěvky: 1230
Odpovědi: 0
Registrován: 01 úno 2008, 00:27

Příspěvek od ROBIG »

Udělejj si fixem rysku na řemenici aby jsi si poznačil polohu řemenice a viděl o kolik jsi s ní hnul.Povolíš tři šrouby na řemenici čerpadla na středovou matici nasadíš klíč a pootočíš .Ne moc jenom kousíček :) a zase ty tři šrouby utáhneš.Natočíš auto a podíváš se na graf kde je předvstřik.A takhle pořád dokola dokud nebude předvstřik na modré.Pokud máš uchycenou řemenici šroubama se zůženým dříkem tak bys je měl vyměnit.
CHrysler 300C 5.7 HEMI :-)
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro :-)
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Odpovědi: 0
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

jjuriss píše:ale je mozne ze auto ide v poriadku? nemoze to byt napr nejaky blby vag?
Je to mozne. Ale urcite ide spatne nad 3-3,2 tis. otackami. Pocitam,ze tam je tupe. Len huci a nechce sa mu.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Odpovědi: 0
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

presne jak pise Robig a po serizeni jestli se starty nezlepsi,tak pridat startovaci davku
jjuriss
Přispěvovatel
Příspěvky: 895
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2010, 19:53

Příspěvek od jjuriss »

momentalne to moc netocim, lebo mam zatuhnute lopatky na turbe, chystam sa ich cistit buduci tyzden, lebo nebol cas, ale mozno mas pravdu, skusim to nadstavit a uvidime...:) ale do 2000 a na volnobeh sa chova normalne teda aspon mne sa to tak javi pekny kultivovany chod motora
Skoda Octavia 1.9TDI, ASV 81kW, r.v. 2002, 230tis. km, climatronic

Skoda Octavia Scout 2.0TDI, DJGA, 135kW, 7°DSG, r.v. 2018, 143tis. km
jjuriss
Přispěvovatel
Příspěvky: 895
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2010, 19:53

Příspěvek od jjuriss »

sniper-- píše:presne jak pise Robig a po serizeni jestli se starty nezlepsi,tak pridat startovaci davku
tie horsie starty pripusujem spaduvaniu nafty, chcem to odskusat nakratko od filra a uvidim ci budem mat aj tak bubliny v hadicke, toto ma uz dost dlho trapi, ale ak to bude robti aj potom , nejaky navod ako pridat startovaciu davku tu niekde nieje?
Skoda Octavia 1.9TDI, ASV 81kW, r.v. 2002, 230tis. km, climatronic

Skoda Octavia Scout 2.0TDI, DJGA, 135kW, 7°DSG, r.v. 2018, 143tis. km
Johny_RS
Přispěvovatel
Příspěvky: 724
Odpovědi: 0
Registrován: 09 dub 2010, 22:27
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Johny_RS »

Ja som mal podobny predvstrek,kdesi zahorami a prejavovalo sa to dlhšim rannym štartom a keď chytilo tak kudoľ čierneho dymu z vyfuku.Po nastaveny,štartovalo ako za mlady. ;)
VW GOLF IV. 1,9TDI 66kW ALH :-)
Uživatelský avatar
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2166
Odpovědi: 0
Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od 1pavel »

dole máš předvstřik 5 , povol tři šrouby na čerpadle , otoč čerpadlem za středový šroub proti směru hodinových ručiček tak aby ty tři šrouby se posunuly v drážkách přibližně o 1mm , zatáhni a znova zkus graf , už by jsi měl vidět průsečík , a podobným spůsobem dolaďuj ;)
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD
jjuriss
Přispěvovatel
Příspěvky: 895
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2010, 19:53

Příspěvek od jjuriss »

Johny_RS píše:Ja som mal podobny predvstrek,kdesi zahorami a prejavovalo sa to dlhšim rannym štartom a keď chytilo tak kudoľ čierneho dymu z vyfuku.Po nastaveny,štartovalo ako za mlady. ;)
tak tak ked dlhsie stoji hories startuje az na to ze mne to vyprdne modrasty dym
Skoda Octavia 1.9TDI, ASV 81kW, r.v. 2002, 230tis. km, climatronic

Skoda Octavia Scout 2.0TDI, DJGA, 135kW, 7°DSG, r.v. 2018, 143tis. km
jjuriss
Přispěvovatel
Příspěvky: 895
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2010, 19:53

Příspěvek od jjuriss »

oki dam na vase rady a skusim to este otazka ako postupvoat vo vagu... vyberem motor 01, potom zakladne nadstavenia 04 a dam TDI graf?

lebo teraz som dal motor 01, blok hodnot 08 tam som zadal 000 a az potom som dal TDi graf.... je v tom nejaky rozdiel?

a este k tej startovacej davke... je tu nejaky navodik?
Skoda Octavia 1.9TDI, ASV 81kW, r.v. 2002, 230tis. km, climatronic

Skoda Octavia Scout 2.0TDI, DJGA, 135kW, 7°DSG, r.v. 2018, 143tis. km
ROBIG
Aktivista
Příspěvky: 1230
Odpovědi: 0
Registrován: 01 úno 2008, 00:27

Příspěvek od ROBIG »

jjuriss píše:oki dam na vase rady a skusim to este otazka ako postupvoat vo vagu... vyberem motor 01, potom zakladne nadstavenia 04 a dam TDI graf?

lebo teraz som dal motor 01, blok hodnot 08 tam som zadal 000 a az potom som dal TDi graf.... je v tom nejaky rozdiel?

a este k tej startovacej davke... je tu nejaky navodik?

01-motor pak 11-Login zadat 12233 potvrdit potom 10-přizpůsobení kanál 05 střední hodnota 32768 max. hodnota 33268
:)
CHrysler 300C 5.7 HEMI :-)
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro :-)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“