Seat Ibiza 1.9TDi swap TDi PD ARL -> 227PS/471Nm

Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři

Tunerko
Přispěvovatel
Příspěvky: 756
Odpovědi: 0
Registrován: 01 lis 2006, 22:41
Bydliště: Bratislava

Seat Ibiza 1.9TDi swap TDi PD ARL -> 227PS/471Nm

Příspěvek od Tunerko »

Ibiza 6K1 r.v.99,ex AHU
swap ARL + 5q
vodou chladený hybrid by BH
špičky FB 1043
vyfuk 60mm nerez +koncoý tlmič
Sachs race
FMIC ibiza cupra 6L + custom sanie
soft by BH

ObrázekObrázek
Naposledy upravil(a) Tunerko dne 02 kvě 2011, 18:36, celkem upraveno 1 x.
Seat Ibiza 6K1 r.v.99 -> swap na 1,9TDi PD ASZ+bižutéria = 229PS/484Nm -> 1/4míle 13:714sec
Seat Alhambra 2.0 TDi 8v Stylance LUX 103Kw/320Nm
TRULI 1
Přispěvovatel
Příspěvky: 99
Odpovědi: 0
Registrován: 24 bře 2008, 22:18
Bydliště: SR

Příspěvek od TRULI 1 »

pekne ;)
Slovensko
VW Passat B7
Uživatelský avatar
Branislav Farkaš
Přispěvovatel
Příspěvky: 645
Odpovědi: 0
Registrován: 14 lis 2008, 15:07
Bydliště: Banská Bystrica,SK

Příspěvek od Branislav Farkaš »

Teším sa s tebou (rofl) Ujko, dobrá práca (noteeth)
Ibiza Cupra 6L-predaná
Ibiza AFN,237PS/480Nm,Powered by BH-predaná-rozbitá
BMW 330D touring 302PS/700Nm Powered by BH-predaný-rozbitý
PREDÁVAM TURBÁ 00421905520092 LACNO
Manhaus
Přispěvovatel
Příspěvky: 422
Odpovědi: 0
Registrován: 04 kvě 2009, 06:04

Příspěvek od Manhaus »

Vidím že BH to tam taky pěkně sype :D Pěkné :)
VW Bora 1.9TDi AHF - FB Sprint 764, jednohmota s HDS(2x3,5mm), chip by TDIFun - 154PS, 390nm
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Pekne. :) Len jednej veci nechapem.... tie velke vykonove straty na kolesach... 57ps je na Ibizu akosi kua moc :o Ja mam na Octe 42ps (a to tam je 6q s velkou skrinou), Farky na Ibize dokonca iba 33ps. Zeby to bolo tym ARL spodkom? ;) Mozno opotrebovane loziska, len uvazujem, kazdopadne ja ako sa poznam by som to riesil, tebe to asi neva :)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Odpovědi: 0
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

s tymi nazhavenymi slikmi nastriekane VD ckom nalepene na valcoch som nepretocil nohou tak preto pane.. Taky odpor som nevidel este na predokolke
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
Tunerko
Přispěvovatel
Příspěvky: 756
Odpovědi: 0
Registrován: 01 lis 2006, 22:41
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Tunerko »

subz3ro_tdi píše:Pekne. :) Len jednej veci nechapem.... tie velke vykonove straty na kolesach... 57ps je na Ibizu akosi kua moc :o Ja mam na Octe 42ps (a to tam je 6q s velkou skrinou), Farky na Ibize dokonca iba 33ps. Zeby to bolo tym ARL spodkom? ;) Mozno opotrebovane loziska, len uvazujem, kazdopadne ja ako sa poznam by som to riesil, tebe to asi neva :)
ja som to riešil už min rok pri prvom čipe mi to bolo moc moc divne takisto aj braňovi, tak sme riešili že prečo asi pak ujko kuka na gumy (Toyo R1R) a reku ujko týmto to bude....
teraz počas ladenia sme ich strekli aj VDčkom a mlaskali na valcoch na parádu... a vždy sa zmeralo bez preklzu
na ceste je to tiež naparádu - no nevýhodu to má len tu že v lete som ich kupil najazdil na nich cca 1000km a su nakašu bezdezénu :D:D
ale hold preradosť musíme prinášať obete
Seat Ibiza 6K1 r.v.99 -> swap na 1,9TDi PD ASZ+bižutéria = 229PS/484Nm -> 1/4míle 13:714sec
Seat Alhambra 2.0 TDi 8v Stylance LUX 103Kw/320Nm
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

gumy jsou základ k čemu by to bylo když to pak nepřeneseš na zem....
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
Indi
Přispěvovatel
Příspěvky: 462
Odpovědi: 0
Registrován: 27 led 2006, 18:54
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Indi »

Chlapi to si děláte srandu s tím plácáním BH po zádech??

Kdyby tu dal takový graf někdo z konkurence, tak ho za ten průběh ukřižujete.

Narovinu - na BH je to bída a pokles výkonu musí být za jízdy znát.
Audi cab AVF 190kW/518Nm
Seat Alhambra 190PS/420Nm
Audi A4 3.0TDI Q 150kW/450Nm
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Odpovědi: 0
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

zasa si chytry. vsetko vychadza zo serie. ked je seria pekna tak aj modifikacia je super. nieje to idealne lebo origo nebol idealny. Ale na motocome by to bolo uhladenejsie. pripustam
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
Tunerko
Přispěvovatel
Příspěvky: 756
Odpovědi: 0
Registrován: 01 lis 2006, 22:41
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Tunerko »

ano, predošlí soft mal priebeh plynulejší a plochejší točák to je pravda
no momentálne som s autom nabehal 40 km takže ked dostane zatažkávací test na okruhu uvidíme ako sa to bude správať
čo som testoval auto ide na pocit plynule a dobre aj ked poriadne to vyskúšať nieje kde kedže v uliciach sa to nedá

Je tam viacero nových komponentov : vyfuk, turbo, vstreky atď atď takže ked si to všetko sade a nabehám nejaké kilometre nieje problém si myslím to este doladiť... nech je točák plochejší

Chcel som naladiť soft tak ako mám aj komponenty na výdrž nie na hranice komponentov a maximálne možné hodnoty
Seat Ibiza 6K1 r.v.99 -> swap na 1,9TDi PD ASZ+bižutéria = 229PS/484Nm -> 1/4míle 13:714sec
Seat Alhambra 2.0 TDi 8v Stylance LUX 103Kw/320Nm
Uživatelský avatar
Indi
Přispěvovatel
Příspěvky: 462
Odpovědi: 0
Registrován: 27 led 2006, 18:54
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Indi »

BH motor píše:zasa si chytry. vsetko vychadza zo serie. ked je seria pekna tak aj modifikacia je super. nieje to idealne lebo origo nebol idealny. Ale na motocome by to bolo uhladenejsie. pripustam
To ani né, ale nenechám se tahat za nohu ;)

Částečně to vysvětlení beru, ale tady se nejdná o chip seriového motoru, ale o komplet přestavbu, takže nějaké tvrzení o špatné serii je zcestné.
Něco nefunguje jak má.

Co se týká Motocomu, moc dobře víš, že je tam rozdíl pouze v nástupu, ale průběh a výsledný parametr je téměř identicky( to se několikrát dokázalo).
Navíc právě na Motocomu je každá chyba pořádně vidět, ale to víš moc dobře.

PS:Hlavně to neber osobně ;)
Audi cab AVF 190kW/518Nm
Seat Alhambra 190PS/420Nm
Audi A4 3.0TDI Q 150kW/450Nm
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Odpovědi: 0
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

....no mě připadá, že je právě vše na max, protože ten průběh odpovídá tomu, že něco už nestíhá. Podle mě turbo. Je to dost horská dráha. Nějaký komponent musí asi trpět. Připomíná mi to můj starej graf s rotačkou 250.000km a GT2052.
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
Tunerko
Přispěvovatel
Příspěvky: 756
Odpovědi: 0
Registrován: 01 lis 2006, 22:41
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Tunerko »

tlak je 1,7 a špička je občas niekde okolo 1,8

BH vedel o čo mi ide a čo chcem dosiahnuť a vo volbe komponentov (turbo trysky dostal volnu ruku)
či som spokojny alebo nespokojny z priebehom a funkčnostou auta naladeného ako celku sa ukáže pri prvej príležitosi na trati
potom sa môžu robiť prípadné korekcie, zatial su všetko len dohady... z mojej strany čo sa pocitov týka počas cca 40km najazdených
Seat Ibiza 6K1 r.v.99 -> swap na 1,9TDi PD ASZ+bižutéria = 229PS/484Nm -> 1/4míle 13:714sec
Seat Alhambra 2.0 TDi 8v Stylance LUX 103Kw/320Nm
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Indi píše:Chlapi to si děláte srandu s tím plácáním BH po zádech??

Kdyby tu dal takový graf někdo z konkurence, tak ho za ten průběh ukřižujete.

Narovinu - na BH je to bída a pokles výkonu musí být za jízdy znát.
Peto, nic v zlom... ale zalistuj si par temat dozadu, tiez sa tam do neba vyspevoval jeden graf ktory (povedzme si to rovno) nejako nevycnieval z radu... takze myslim ze akakolvek kritika je v tomto pripade mimo misu, aj ked to nie je idealny priebeh, ale nepozname suvislosti... a ako hovori majitel, podstatne je ako sa to sprava na ceste, nie co z toho vylezie na brzde ;)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Odpovědět

Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“