Stránka 1 z 1
Passat B4 1.9 TD jede divně
Napsal: 27 dub 2011, 16:47
od DJ Kyrka
Zdravím Vás. Mám dotaz ohledně mého PASSATa B4 1.9 TD 55KW.
Auto jede líp na čtvrt až půl plynu než na plný - leze o malo rychleji do otáček, to je jedna věc.
Druhá věc je to, že když to tedy sešlápnu až do podlahy aby to něco udělalo, tak to postupně zrychluje (stejnou rychlostí) ale na 3250 ot. to dvojnásobně zatáhne, až to se mnou škubne, a pak to letí dobře.
Co tedy může být špatně ?
Turbo je znát že tomu pomůže i při nižších ot. , ale zaráží mě ten obrovský rozdíl při těch vysokých.
Špatný nějaký ventil či co ? poraďtě , děkuji

Napsal: 27 dub 2011, 16:49
od DJ Kyrka
a ještě mě napadl dotaz - bude pasovat turbo z O1 1.9 TDI 66kw ? nebo silnější ? To už je nebezpečný ale pro motor předpokládám

Napsal: 28 dub 2011, 10:08
od polack
já bych zkusil vyndat tu tycinku v kominku cerpadla
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=
(viz obr). a projet to
Napsal: 28 dub 2011, 14:23
od DJ Kyrka
Myslis tu tycinku s tou membranou nebo co to je ? Vlastne co to vubec je ? mam poprve naftu,doposud jen benzin, takze sem amater docela... Znam teoreticky, prakticky zatim ne, a docela budu rad kdyz to bude jen jezdit a nesrat se to jako benzin..

ale ohledne cerpadla nevim vubec nic, jen jsem ho dokazal seridit aby to vubec vrcelo a jelo jak ma, protoze to melo volnobeh asi 1300 ot. nefungoval sytič,atd.. ted uz to funguje, ale dela to zmiňovaé problémy..
Napsal: 28 dub 2011, 20:52
od polack
pro predstavu se kukni na moje fotky:
http://polack.rajce.idnes.cz/CERPADLA/
Konkretně tady u toho je vevnitř páčka, kerou ovládáš množství vstřikované nafty:
1-tím šroubem si šteloval základní dávku na volnoběh, ten se však ještě upravuje zakl. nastavením páčky v místě 2 (při vytáhnutí páky předvstřiku-zvýší se volnoběh při tahání páčky=jako bys přidal trochu plyn+zmena predvstriku ve spodku cerpadla). Pri startovani se vstrikuje max. dávka, a až motor dosáhne volnobeznych otacek tak odstredivy regulator zatlaci tu packu zpatky=konst. volnobeh. Pri pridani plynu premuzes silu odstedivych sil regulatoru a pohnes packou. Pri velkych otackach je sila regulatoru tak velka, ze premuze pruzinku ovladani packy plynu (je to videt na jinych fotkach) a ubira max davku nafty co muze vstriknout, a teoreticky pri 5200rpm by nemelo vstrikovat vubec nic
3-za tohle tahá vlastní pohyb plynového pedálu. a DORAZ kam až se ta páčka může posunout určuje přes kolík ta tyčinka v komínku čerpadla

Možná ti ta tyčinka v komínku někde drhne,tak ji vyndej, nebo přehoď pružinu tak, aby ta tyčinka byla na doraz (jako při max. tlaku turba)
Napsal: 28 dub 2011, 21:20
od DJ Kyrka
serizeni cerpadla jsem si dedukoval podle toho co to delalo, to je v cajku...

ale uvitr jak to fakci zatim moc neberu...resp. ne uplne... ale zkusim to co nejdirv udelat s tou tycinkou, a uvidime, pak dam zase hned vedet.... dekuju predem

Napsal: 01 kvě 2011, 11:43
od DJ Kyrka
tycinku jsem vyndal, zkusil to projet... nepocitil jsem zadnou zmenu... ale mam problem - nejde mi zastrcit zpatky

( a to za hodinu musim odjet... kua
Napsal: 01 kvě 2011, 13:09
od Zdeněk M
DJ Kyrka píše:tycinku jsem vyndal, zkusil to projet... nepocitil jsem zadnou zmenu... ale mam problem - nejde mi zastrcit zpatky

( a to za hodinu musim odjet... kua
Do čerpadla štouráš zbytečně, jakej mas rok tu B4 95-96? Mas už čerpadlo řízený ( s kabelama) nebo neřízený.
Napsal: 01 kvě 2011, 13:13
od DJ Kyrka
mechanicky cerpadlo.... rv. 94
jinak uz je to slozeny... nevim co s tim... proste to jede jak bez turba... a az na na 3250 ot. to zatahne dvojnasobne a leti to... coz je ale moc ot.

uz nevim co s tim... navrhy panove ??
Napsal: 02 kvě 2011, 20:13
od polack
uz si zkousel jak fouká turbo?
Napsal: 03 kvě 2011, 21:24
od Zdeněk M
DJ Kyrka píše:mechanicky cerpadlo.... rv. 94
jinak uz je to slozeny... nevim co s tim... proste to jede jak bez turba... a az na na 3250 ot. to zatahne dvojnasobne a leti to... coz je ale moc ot.

uz nevim co s tim... navrhy panove ??
Jdi po turbu, jestli nejni otevřenej ten baipas, ta klapka zarezlá.
Napsal: 04 kvě 2011, 08:05
od DJ Kyrka
vcera jsem potkal kamafada automechanika... a rikal ze to je urcite cerpadlem, ze je blbe nastaveny, a ze prej ma jeste nejaky stelovani uvnitr... je to pravda ?? nebo tam uvnitr uz nic na serizeni neni ?
Napsal: 04 kvě 2011, 22:20
od Zdeněk M
DJ Kyrka píše:vcera jsem potkal kamafada automechanika... a rikal ze to je urcite cerpadlem, ze je blbe nastaveny, a ze prej ma jeste nejaky stelovani uvnitr... je to pravda ?? nebo tam uvnitr uz nic na serizeni neni ?
Není tam nic, nafta se přidava tim sroubem s kontramatkou na 13 klíc.
Napsal: 11 kvě 2011, 19:43
od DJ Kyrka
Zdeněk M píše:DJ Kyrka píše:vcera jsem potkal kamafada automechanika... a rikal ze to je urcite cerpadlem, ze je blbe nastaveny, a ze prej ma jeste nejaky stelovani uvnitr... je to pravda ?? nebo tam uvnitr uz nic na serizeni neni ?
Není tam nic, nafta se přidava tim sroubem s kontramatkou na 13 klíc.
No ja si myslim ze keca...

proste nevim co s tim...