Stránka 1 z 3

interval výměny rozvodů

Napsal: 28 dub 2011, 17:41
od JFABO
Nevíte někdo prosím jaký je interval výměny rozvodů u OCTAVIE 1,9 Tdi 66 kw,kod motoru AGR,r.v.1998.Dík všem.

Napsal: 28 dub 2011, 17:50
od alreadys
90tis km a nebo šest let

Napsal: 29 dub 2011, 07:01
od Marek77
U modelu 1998 bych řekl, že první interval byl 60.000 km. Po výměně se prodloužil na 90.000 km.

Ale teď záleží, jaká je tam sada. Novější modely měly rozvodové sady s výměnným intervalem 150.000 km, které lze montovat i na starší motory. Takže jde o to, jaký řemen a jaké kladky (především se jedná o tu velkou vodicí) na motoru máš.

Pokud nevíš nebo neznáš servisní minulost vozu, vyměň rozdovy kompletně za nové (včetně vodního čerpadla) a kup sadu na 150.000 km. Tím máš na dost dlouhou dobu vystaráno.

Napsal: 29 dub 2011, 09:57
od prka
Marek má pravdu. Do konce 6.měsíce 1999 - 60 000km, potom 90 000km.
Předpokládám však, že tam nemáš původní rozvody a proto se řiď tím, co píše Marek.

Rozvody felicia

Napsal: 29 dub 2011, 20:13
od efošek
Nevíte náhodou jaký je interval výměny rozvodů u felicie 1,6 mpi kamarád se ptal tak mu to tady zjištuji díky Efošek

Re: Rozvody felicia

Napsal: 29 dub 2011, 20:49
od Ladas
[quote="efošek"]Nevíte náhodou jaký je interval výměny rozvodů u felicie 1,6 mpi kamarád se ptal tak mu to tady zjištuji díky Efošek[/quote

nejni psán ale dělaj se po 60ti

Napsal: 30 dub 2011, 20:05
od Marek77
Po šedesáti tisících? Na benzinové Felicii 1,6 ??? Proč?


Běžně se dělají po 120-150 tisících bez sebemenšího problému.

Napsal: 01 kvě 2011, 20:50
od DOLPH
já bych se neodvážil říct zákazníkovi 150 000km na rozvody...
poslední dobou se všechno nějak kazí,čína nás válcuje a záruka je 2 roky-víc ani prd.

osobně doporučuju max.100 000km,nebo 4 roky-a každý ať si to přebere jak chce..

Napsal: 01 kvě 2011, 21:04
od jericho-3
No, já teď dělal kamarádovi na AVB, pořád se to odkládalo , jednou já, pak on a jelikož jsem tam ty rozvody předtím dával já, a nedlouho předtím sundal vrchní kryt a kontroloval, nijak jsem nechvátal..A hle, po rozebrání byl dopínák v konci a bylo to jen tak tak..Najeto bylo 135000 km.. zeshora se prostě pozná ho.no... :(

Napsal: 02 kvě 2011, 06:53
od Marek77
U naftových motorů je to trochu o něčem jiném, zejména u PD-ček - tam bych neriskoval ani trochu. To pnutí řemene a rázy jsou ve srovnání s benziňákem nesrovnatelné.

Samozřejmě já neříkám, že každou šestnáctku Feldu nechám jezdit 150.000 km. Někdy se kšanda mění klidně po 90.000. Ale dost často se mi stává, že 120-150 tisíc je běžný interval.

Minulý týden jsem dělal rozvody na Alhambře 2,0i 85kW (motor ATM) a byly originál (najeto 178.000 km).

Napsal: 02 kvě 2011, 07:04
od sky59
alreadys píše:90tis km a nebo šest let
casove obmedzenie tam nie je, informacia zo Skoda MB

Napsal: 02 kvě 2011, 07:29
od jericho-3
U normálního benzina bych nepropadal panice,jen bych zkontroloval napnutí,zda nešumí kladka/y/ a prohlédl řemen, zda není narušen..Řemen praskne hlavně v případě, že se navaluje..je volný..

Napsal: 02 kvě 2011, 07:37
od autorobert840
Obrázek

Napsal: 02 kvě 2011, 20:30
od Tomas.cz
Otázka je jak jsou na tom kladky z druhovýroby, byť je to INA co se dává i do prvovýroby, měnil jsem hydroštely, na rozvodu 65tkm a kladky nic moc, nechápu jak to má vydržet 150tkm :roll:

Napsal: 02 kvě 2011, 20:42
od slovacek.milos
Marek77 píše:Po šedesáti tisících? Na benzinové Felicii 1,6 ??? Proč?


Běžně se dělají po 120-150 tisících bez sebemenšího problému.
marku proč běžně napiš kdo to dělá běžně které firmy nebo garážník to by mě zajímalo ;)