Termopaska
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Termopaska
Chtel jsem se zeptat, jestli ma obaleni svodu termopaskou nejaky zapory. Napadlo me, ze se (mozna dost vyrazne) zvysi EGT, a ze by tim mohlo trpet turbo. Nebo ne? Kolik vlastne snese turbo max. teplotu, nez se zacne tavit? Byvalej majitel moji Ibizy rikal, ze 800 stupnu. Nicmene pred par dnama, kdyz bylo cca 23 stupnu, jsem jel po dalnici a kdyz jsem to drzel pod plnym plynem na petku, tak letela teplota k 900 stupnum (mam v aute EGT display) a to uz jsem pak ubral. Rikam si jakych teplot to pak bude dosahovat v lete, kdyz bude treba 35 stupnu? A to to zatim neni obaleny.. Jo a nekde na netu na anglickym foru jsem cetl, ze u dieselu ma termopaska na svodech opacny ucinky, nez u benzinu, takze to vubec neni dobry omotavat. Nekdo, kdo s tim ma zkusenosti na TDI?
Ibiza mk3 230hp 440nm
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Termopaska muze jedine pomoct, protoze je zadouci, aby si spaliny udrzovaly rychlost proudeni a teplota ma samozrejme vliv i na objem.
Co se toho, co snesou turbodmychadla tyce, je to individualni. Treba takove turbo z GT2260V z BMW (novejsi typ) snasi teploty i pres 900°C, nicmene neni vhodne to tam drzet nejak dlouho. U "starych" Garrettu je to nizsi. Jinak pojem tavit je prinejmensim usmevny.
Ja osobne bych doporucoval keramicky povrch svodu a turbine housingu.
Trochu te te(r)orie: http://www.zircotec.com/
Co se toho, co snesou turbodmychadla tyce, je to individualni. Treba takove turbo z GT2260V z BMW (novejsi typ) snasi teploty i pres 900°C, nicmene neni vhodne to tam drzet nejak dlouho. U "starych" Garrettu je to nizsi. Jinak pojem tavit je prinejmensim usmevny.
Ja osobne bych doporucoval keramicky povrch svodu a turbine housingu.
Trochu te te(r)orie: http://www.zircotec.com/
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
- Martin Kanňuch
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 352
- Registrován: 15 lis 2007, 14:58
- Bydliště: Košice
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
http://cs.wikipedia.org/wiki/Hlin%C3%ADkkozelpub píše:dotaz: co tak obtocit proste misto paskou alobalemten to teplo nepusti
Teplota tání: 660,32 °C
Teplota spalin: až něco málo přes 900°C
... teda pokud se alobal jeste stale dela z hliniku

TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Zdravim. Rad bych zde nabidnul termoizolacni pasku o sirce 25 mm a tloustce 2,5 mm. Mam to nastrihano na 15 m svazky a jeden 10 m a celkem toho 85 m. Dovezl jsem si to z montaze ze zahranici kde jsme s tim izolovali potrubi pro vysokotlake lisy ve kterych proudil olej zahraty na vysoke teploty. Jde o pasku azbestovou se skelnym vlaknem.
http://cs.wikipedia.org/wiki/Azbestov%C ... l%C3%A1kna
Cena: 15m/1500 kc a 10 m/1000kc. Pri vetsim odberu mozna sleva. Jsem kousek od Brna takze osobni kontakt neni problem. telefon 774 824 304. mail:bobanoscz@gmail.com

[/url]
http://cs.wikipedia.org/wiki/Azbestov%C ... l%C3%A1kna
Cena: 15m/1500 kc a 10 m/1000kc. Pri vetsim odberu mozna sleva. Jsem kousek od Brna takze osobni kontakt neni problem. telefon 774 824 304. mail:bobanoscz@gmail.com

