Termopaska

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
jizzle
Přispěvovatel
Příspěvky: 90
Registrován: 29 dub 2011, 14:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Termopaska

Příspěvek od jizzle »

Chtel jsem se zeptat, jestli ma obaleni svodu termopaskou nejaky zapory. Napadlo me, ze se (mozna dost vyrazne) zvysi EGT, a ze by tim mohlo trpet turbo. Nebo ne? Kolik vlastne snese turbo max. teplotu, nez se zacne tavit? Byvalej majitel moji Ibizy rikal, ze 800 stupnu. Nicmene pred par dnama, kdyz bylo cca 23 stupnu, jsem jel po dalnici a kdyz jsem to drzel pod plnym plynem na petku, tak letela teplota k 900 stupnum (mam v aute EGT display) a to uz jsem pak ubral. Rikam si jakych teplot to pak bude dosahovat v lete, kdyz bude treba 35 stupnu? A to to zatim neni obaleny.. Jo a nekde na netu na anglickym foru jsem cetl, ze u dieselu ma termopaska na svodech opacny ucinky, nez u benzinu, takze to vubec neni dobry omotavat. Nekdo, kdo s tim ma zkusenosti na TDI?
Ibiza mk3 230hp 440nm
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Termopaska muze jedine pomoct, protoze je zadouci, aby si spaliny udrzovaly rychlost proudeni a teplota ma samozrejme vliv i na objem.

Co se toho, co snesou turbodmychadla tyce, je to individualni. Treba takove turbo z GT2260V z BMW (novejsi typ) snasi teploty i pres 900°C, nicmene neni vhodne to tam drzet nejak dlouho. U "starych" Garrettu je to nizsi. Jinak pojem tavit je prinejmensim usmevny.

Ja osobne bych doporucoval keramicky povrch svodu a turbine housingu.

Trochu te te(r)orie: http://www.zircotec.com/
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
kozelpub
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Registrován: 17 led 2010, 13:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od kozelpub »

dotaz: co tak obtocit proste misto paskou alobalem :D ten to teplo nepusti :D
VW golf IV, 1.9 TDI, 74 kw zatial vsetko povodne :(
Uživatelský avatar
Martin Kanňuch
Přispěvovatel
Příspěvky: 352
Registrován: 15 lis 2007, 14:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Košice

Příspěvek od Martin Kanňuch »

No neviem skor to teplo este lepsie odvedie si myslim.
VW Passat variant 1.9 Tdi AFN - KW var.1, Jednohmota zotrvak + HDS, brzdy 312x25/269x22, dva IC ako 2,5 Tdi,turbo VB, EGR off, KAT off
Land rover Defender 110 SW
kozelpub
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Registrován: 17 led 2010, 13:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od kozelpub »

Martin Kanňuch píše:No neviem skor to teplo este lepsie odvedie si myslim.
ja teda neviem, alee alobal odraza teplo. ale kludne ma opravte ja sa v kuchyni a hulení nevyznám :D
VW golf IV, 1.9 TDI, 74 kw zatial vsetko povodne :(
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

kozelpub píše:dotaz: co tak obtocit proste misto paskou alobalem :D ten to teplo nepusti :D
http://cs.wikipedia.org/wiki/Hlin%C3%ADk

Teplota tání: 660,32 °C
Teplota spalin: až něco málo přes 900°C

... teda pokud se alobal jeste stale dela z hliniku 8)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
kozelpub
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Registrován: 17 led 2010, 13:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od kozelpub »

no tak ne alobalo no :D
VW golf IV, 1.9 TDI, 74 kw zatial vsetko povodne :(
bobancz
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 14 srp 2010, 15:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Tišnov

Příspěvek od bobancz »

Zdravim. Rad bych zde nabidnul termoizolacni pasku o sirce 25 mm a tloustce 2,5 mm. Mam to nastrihano na 15 m svazky a jeden 10 m a celkem toho 85 m. Dovezl jsem si to z montaze ze zahranici kde jsme s tim izolovali potrubi pro vysokotlake lisy ve kterych proudil olej zahraty na vysoke teploty. Jde o pasku azbestovou se skelnym vlaknem.

http://cs.wikipedia.org/wiki/Azbestov%C ... l%C3%A1kna

Cena: 15m/1500 kc a 10 m/1000kc. Pri vetsim odberu mozna sleva. Jsem kousek od Brna takze osobni kontakt neni problem. telefon 774 824 304. mail:bobanoscz@gmail.com


Obrázek
Obrázek[/url]
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

Normalne 830 max, tech 900 bych pochyboval, 860 u novejsich. Kratkodobe snese vic, ALE
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Toreto
Přispěvovatel
Příspěvky: 510
Registrován: 26 zář 2011, 01:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od Toreto »

vkačka znesu 950 aj dlho dobo.
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

Toreto píše:vkačka znesu 950 aj dlho dobo.
A to mas odkud? Garrett si mysli neco jinyho.
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Thomy
Aktivista
Příspěvky: 1122
Registrován: 11 kvě 2008, 09:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešovsko

Příspěvek od Thomy »

kdyby to byl nerez tak asi no problem, ale s tou páskou prej obyč materiál hodně rychle koroduje...
Octavia I ASV
Impreza WRX 195kW
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“