předstřik u PD moooc vysoký
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- cendler
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 208
- Registrován: 07 pro 2006, 22:25
- Bydliště: Ve svém
- Kontaktovat uživatele:
předstřik u PD moooc vysoký
Potřebuju poradit, udělal jsem špatně rozvody protože podle diagnostiky mám vysoký předstřik u 1,9 PD AJM mi to ukazuje ve druhém okénku 111, přitom by tam mělo být 20-80, tak by mě zajímalo jak se to dá stáhnout, protože u normálných tdi to jde ale u pd nevím, tak jestli mi někdo něco poradí?
A ještě je otázka, jestli diagram na TDi funguje i na PD?
Jinak jsem to tu prošel a kloudnou radu jsem nenašel.
A ještě je otázka, jestli diagram na TDi funguje i na PD?
Jinak jsem to tu prošel a kloudnou radu jsem nenašel.
passat B5 1,9TDI PD 85kw origo - turbo z 96kw a chip a už to zase jede lépe
Taky sem to hledal mám motor PD AUY 85kW. V lbl souboru pro Vag-Com píšou toto:
;038-906-019: Engines: 1.9PD AJM/ATJ/AUY(115hp)
;Eric Maurier eric@ross-tech.com / http://www.vag.com.fr
;
;
;Measuring block 000 data at idle, engine warm, coolant >=80°C
;0,1-Engine Speed..................;39-43(820-900 rpm)
;All 4WD models.....................;41-46(860-945rpm)
;0,2-Start of Injection............;124-134(1°BTDC-2.5°ATDC)
;0,3-Trottle Position................;0(0%)
;0,4-Injection Quantity............;11-40(3.0-11.0 mg/H)
;0;5-Manifold Absolute Press...;90-108(910-1110mbar)
;0,6-Atmospheric Pressure......;183-223(910-1110mbar)
;0,7-Engine Coolant Temp.......;80-35(80-110°C)
;0,8-Intake Manifold Temp.......;189-51(5-100°C)
;0,9-Fuel Temperature.............;85-170 (20-80°C)
;0,10-Air Mass(EGR on)............;70-126(230-420 mg/H)
;EGR is switched off after approx. 2 min. of idle (>2min, restart eng. or blip)
;
;Measuring block 000 data at full load, 3rd gear, temp 80°C, at 3000 rpm
;0,1-Engine Speed...................;136-150(2850-3150 rpm)
;0,2-Start of Injection.............;63-53(20°BTDC-23°BTDC)
;0,3-Trottle Position.................;255(100%)
;0,4-Injection Quantity.............;160-172(44-47 mg/H)
;0;5-Manifold Absolute Press.....;197-215(2000-2200mbar)
;0,6-Atmospheric Pressure........;183-223(910-1110mbar)
;0,7-Engine Coolant Temp.........;80-35(80-110°C)
;0,8-Intake Manifold Temp........;189-51(5-100°C)
;0,9-Fuel Temperature..............;85-201(20-102°C)
;0,10-Air Mass.........................;245-255(820-850 mg/H)
Já tam mám na volnoběh 125 a při 3000 asi 65 takže snad dobrý. K dělání rozvodů potřebuješ přípravky, který aretujou ozubený kola v definovaný poloze a tím bys měl mít zajištěn i správný počátek vstřiku. Rozebíralo se to zde: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=7760
A proč je ve VIS hodnota 25-80 to nevím.
;038-906-019: Engines: 1.9PD AJM/ATJ/AUY(115hp)
;Eric Maurier eric@ross-tech.com / http://www.vag.com.fr
;
;
;Measuring block 000 data at idle, engine warm, coolant >=80°C
;0,1-Engine Speed..................;39-43(820-900 rpm)
;All 4WD models.....................;41-46(860-945rpm)
;0,2-Start of Injection............;124-134(1°BTDC-2.5°ATDC)
;0,3-Trottle Position................;0(0%)
;0,4-Injection Quantity............;11-40(3.0-11.0 mg/H)
;0;5-Manifold Absolute Press...;90-108(910-1110mbar)
;0,6-Atmospheric Pressure......;183-223(910-1110mbar)
;0,7-Engine Coolant Temp.......;80-35(80-110°C)
;0,8-Intake Manifold Temp.......;189-51(5-100°C)
;0,9-Fuel Temperature.............;85-170 (20-80°C)
;0,10-Air Mass(EGR on)............;70-126(230-420 mg/H)
;EGR is switched off after approx. 2 min. of idle (>2min, restart eng. or blip)
;
;Measuring block 000 data at full load, 3rd gear, temp 80°C, at 3000 rpm
;0,1-Engine Speed...................;136-150(2850-3150 rpm)
;0,2-Start of Injection.............;63-53(20°BTDC-23°BTDC)
;0,3-Trottle Position.................;255(100%)
;0,4-Injection Quantity.............;160-172(44-47 mg/H)
;0;5-Manifold Absolute Press.....;197-215(2000-2200mbar)
;0,6-Atmospheric Pressure........;183-223(910-1110mbar)
;0,7-Engine Coolant Temp.........;80-35(80-110°C)
;0,8-Intake Manifold Temp........;189-51(5-100°C)
;0,9-Fuel Temperature..............;85-201(20-102°C)
;0,10-Air Mass.........................;245-255(820-850 mg/H)
Já tam mám na volnoběh 125 a při 3000 asi 65 takže snad dobrý. K dělání rozvodů potřebuješ přípravky, který aretujou ozubený kola v definovaný poloze a tím bys měl mít zajištěn i správný počátek vstřiku. Rozebíralo se to zde: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=7760
A proč je ve VIS hodnota 25-80 to nevím.
Alhambra 1.9 TDI PD 85kW
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 225
- Registrován: 30 led 2006, 11:59
- Bydliště: Brno
TDI gaf nefunguje u PD motorů,když si najdeš moje příspěvky tady na foru tak jsem to tu řešil s Humlem jenom hledat a věřím,že to tu najdeš probíralo se to tu mockrát a je tam i popisováno kde jsou jaké značky na kterých by to mělo sedět.Zde jsou nějaké odkazy tak se na ně podívej.
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=
Stříbrná Alhambra 2.0 CR,
- cendler
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 208
- Registrován: 07 pro 2006, 22:25
- Bydliště: Ve svém
- Kontaktovat uživatele:
OK díky takže jak jsem četl tady http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... c&start=15laurin.clement píše:TDI gaf nefunguje u PD motorů,když si najdeš moje příspěvky tady na foru tak jsem to tu řešil s Humlem jenom hledat a věřím,že to tu najdeš probíralo se to tu mockrát a je tam i popisováno kde jsou jaké značky na kterých by to mělo sedět.Zde jsou nějaké odkazy tak se na ně podívej.
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=
v tvém přízpěvku, že jsi i podle přípravdu a všeho měl stejně hodnotu 125?
Nějak to nechápu, takže obič TDI-čko mám mít 20-80 a Pd mám mít 124-134, takže když mám 111 tak mám zase málo, nebo ne? Jsem z toho nějak zmatený

passat B5 1,9TDI PD 85kw origo - turbo z 96kw a chip a už to zase jede lépe
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 225
- Registrován: 30 led 2006, 11:59
- Bydliště: Brno
- cendler
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 208
- Registrován: 07 pro 2006, 22:25
- Bydliště: Ve svém
- Kontaktovat uživatele:
jj měřilo se to při teplém motoru, nevím kolik měl stupňů na to jsem se nedíval, ale mělo to právě 111laurin.clement píše:A při jaké teplotě motoru jsi to měřil jak už jsem psal mě se to pohybuje podle teploty motoru od těch 111 až po 125.Nevím zda to dělají všechny PD,ale moje to dělalo a od výměny rozvodů se to více nekontrolovalo,myslím si,že to bude asi stejné.
passat B5 1,9TDI PD 85kw origo - turbo z 96kw a chip a už to zase jede lépe
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 225
- Registrován: 30 led 2006, 11:59
- Bydliště: Brno
- cendler
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 208
- Registrován: 07 pro 2006, 22:25
- Bydliště: Ve svém
- Kontaktovat uživatele:
Takže dneska jsem to opět napíchnul, hodnoty v druhém rámečku stále 111 podle tabulky má mít 124 - 134, při cca 3000ot/min mi to hodila ale 95 a má být 63 - 53. Tak to pořád nechápu
Ale dnes jsem ujel cca 280km a mimo město pořád 100-120km/hod a počítač mi napsal průměrnou spotřebu 5,5l.
Vím že to nemám řešit, ale přijde mi divný, že tam mám taové rozdíly!!!
Ale dnes jsem ujel cca 280km a mimo město pořád 100-120km/hod a počítač mi napsal průměrnou spotřebu 5,5l.
Vím že to nemám řešit, ale přijde mi divný, že tam mám taové rozdíly!!!
passat B5 1,9TDI PD 85kw origo - turbo z 96kw a chip a už to zase jede lépe
- chiptuning
- Aktivista
- Příspěvky: 2519
- Registrován: 23 led 2006, 19:59
- Bydliště: plzen
- Kontaktovat uživatele: