2.0 TDI BKD - skubani na volnobeh

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
hamony
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Odpovědi: 0
Registrován: 14 led 2011, 19:33

2.0 TDI BKD - skubani na volnobeh

Příspěvek od hamony »

Ahoj, mam tenhle nestastnej motor a resim problem s trhanim na volnobeh. Zacina to az po tom co se to ohreje. Stojim na krizovatce a motor v nepravidelnych intervalech skube. Ptam se, protoze uz mi dochazi napady.

Vymenil jsem cely motor (praskla hlava, delal to i puvodni), sadu vstriku, silentbloky na motoru (zlepsilo se, motor nema takovou moznost sebou trhnout) a v patek spojku se setvacnikem. Doufal jsem, ze to bude setrvak. Vstriky nepodfukuji. Ja uz nevim. Koukal jsem tady na foru, ale nic konstruktivniho jsem nenasel.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33641
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

mrkni vagem jestli nemáš vyšší volnobežné otáčky než mají být za tepla! ;)
hamony
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Odpovědi: 0
Registrován: 14 led 2011, 19:33

Příspěvek od hamony »

volnobezny otacky mam kolem 840/min... na VAGU to stridave klesa +/- 20ot/min. Kdyz pridam na volnobeh na cca 1200ot, poskubava cely auto
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

ten setrvák byl LuK? jak máš nastavený rozvody?
hamony
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Odpovědi: 0
Registrován: 14 led 2011, 19:33

Příspěvek od hamony »

jj byl LUK.... chova se to uplne stejne jak s tim predchozim... rozvody jsou nastaveny z tovarny, mam tam 08 motor, cca 50tis najeto
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7569
Odpovědi: 0
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

zaslechl jsem že na volnoběhu může snad zlobit i chcípací klapka která je u těchto motorů elektronická? může to být pravda?
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33641
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Vici píše:zaslechl jsem že na volnoběhu může snad zlobit i chcípací klapka která je u těchto motorů elektronická? může to být pravda?
tak ji odpoj a umravni ;)

třeba u SDi to zde bylo tak motor cuká, netáhne hulí, odpojíš klapku a jede jek drak, pak ji časem připojíš a zas to maká jak má, asi je přepracovaná a podřebuje oddech ;) miloš
944
Přispěvovatel
Příspěvky: 136
Odpovědi: 0
Registrován: 08 črc 2007, 21:54

Příspěvek od 944 »

slovacek.milos píše:
Vici píše:zaslechl jsem že na volnoběhu může snad zlobit i chcípací klapka která je u těchto motorů elektronická? může to být pravda?
tak ji odpoj a umravni ;)

třeba u SDi to zde bylo tak motor cuká, netáhne hulí, odpojíš klapku a jede jek drak, pak ji časem připojíš a zas to maká jak má, asi je přepracovaná a podřebuje oddech ;) miloš
to jsou ale moudra :roll:
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33641
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

znáš něco lepšího :roll:
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14440
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Vici píše:zaslechl jsem že na volnoběhu může snad zlobit i chcípací klapka která je u těchto motorů elektronická? může to být pravda?
Tak ona ta klapka bude na volnoběh přivřená aby motor mohl lépe nassávat pochutiny z výfukového potrubí.
Uživatelský avatar
kristobara
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Odpovědi: 0
Registrován: 27 říj 2010, 21:16
Bydliště: Praha

Příspěvek od kristobara »

az to vyresis dej vedet, pls, resim stejny problem, akorat ja kdyz pridam, treba na 1000 ot je, prestane to, jinak veskere vymeny cos popisoval jsem (asi nastesti) jeste neabsolvoval, asi bych jen zbytecne vyhazoval penize...
O II 2,0TDi PD 103 kW BKD
mikloš
Sběrač informací
Příspěvky: 39
Odpovědi: 0
Registrován: 25 bře 2011, 20:21
Bydliště: Praha

Příspěvek od mikloš »

spojku jedině sachs je určitě lepší na luk bývají stížnosti měl jsem podobný proble a nejdřív spojka komplet samozřejmě pak kabeláž ke vstřikum a nakonec vstřik na 4.válci psal chybu nakonec jsem ho nechal "ugrilovat" ultazvukem a ted pohoda jezdí to jak fík.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

no s LuKama to opravdu víc škube na volnoběh, ale Sachs mi poslední dobou přijde o dost horší, spojky nic nevydrží a setrváky se vyjebávaj na středovým složení těch dvou hmot, takže je to pak jak ždímačka
Koubis Tdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 430
Odpovědi: 0
Registrován: 30 bře 2014, 20:16
Bydliště: Dečín

Re: 2.0 TDI BKD - skubani na volnobeh

Příspěvek od Koubis Tdi »

hamony píše:Ahoj, mam tenhle nestastnej motor a resim problem s trhanim na volnobeh. Zacina to az po tom co se to ohreje. Stojim na krizovatce a motor v nepravidelnych intervalech skube. Ptam se, protoze uz mi dochazi napady.

Vymenil jsem cely motor (praskla hlava, delal to i puvodni), sadu vstriku, silentbloky na motoru (zlepsilo se, motor nema takovou moznost sebou trhnout) a v patek spojku se setvacnikem. Doufal jsem, ze to bude setrvak. Vstriky nepodfukuji. Ja uz nevim. Koukal jsem tady na foru, ale nic konstruktivniho jsem nenasel.
Vyřešil si to? Mám stejný problèm. Díky
Škoda Octavia 2.0 Tdi RS 125kw CEGA
Škoda Octavia 2.0 Tdi BKD 103kw, Turbo GT-1749VB, soft-mvolesko2 Profituning @203HP, 445nm
Seat Ibiza FR 1.9 tdi ASZ @162 HP, 416nm
VW polo 1.4 TDI-soft Rudis TDic :-) 108hp, 234nm

TDI-NO SMOKE NO FUN
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“