vstřiky

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
bery2266
Nováček
Příspěvky: 11
Odpovědi: 0
Registrován: 18 dub 2011, 18:06

vstřiky

Příspěvek od bery2266 »

ahoj
nevíte o někom kdo prodává vstřiky 0414 720 214/216 a to 4ks děkuji
bery2266
Nováček
Příspěvky: 11
Odpovědi: 0
Registrován: 18 dub 2011, 18:06

Příspěvek od bery2266 »

zdravím,
tak ještě jednou... (LOL)
číslo vstřiku je 038 130 073 nebo 079 FA
je to na superba 2002 19tdi pd 96kw
a ještě jedna otázka a to zda se dají repasovat???

děkuji
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33635
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

bery2266 píše:zdravím,
tak ještě jednou... (LOL)
číslo vstřiku je 038 130 073 nebo 079 FA
je to na superba 2002 19tdi pd 96kw
a ještě jedna otázka a to zda se dají repasovat???

děkuji
kde bydlíš :?
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20288
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Repasovat se dají ale většinou to vyjde na cenu málem novýho vstřiku...
bery2266
Nováček
Příspěvky: 11
Odpovědi: 0
Registrován: 18 dub 2011, 18:06

Příspěvek od bery2266 »

jsem z Litoměřic
jen mě zaráží cena pro normálního smrtelníka což je17.000kč/ks. pokud je na firmu tak 9.800kč/ks. což je pořád strašný u 9let starého auta. šlo mi o to zda se dá koupit sada pro repas a pak samozřejmě nechat někde seřídit. Měl jsem problém s teplým startem. motor studený chytil ale po ohřátí ani boha. nechal jsem zkontrolovat vstřiky a bylo mi řečeno že jsou v háji páč po ohřátí nedají startovací dávku... vůbec... prý vydřený ventilek.
arielohv
Přispěvovatel
Příspěvky: 98
Odpovědi: 0
Registrován: 17 led 2009, 20:45
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od arielohv »

Řek bych, že tě chtěj nějak natáhnout. Zkus u teplého motoru odpojit čidlo teploty chl. kapaliny a nastartovat. Pokud chytí dobře, tak je to standartní porucha teplých startů u pd, tedy starter, popř. úprava softu.
Škoda Octavia combi BKD 2009
bery2266
Nováček
Příspěvky: 11
Odpovědi: 0
Registrován: 18 dub 2011, 18:06

Příspěvek od bery2266 »

zkoušeli jsme odpojit čidlo teploty vody, zkoušel jsem i výměnu tandemovky, měl jsem to u dvou na sobě nezávislých mechaniků na vagu a žádná chyba se neobjevila, měření tlaků za tepla i studena vše v pořádku. nakonec jsem zkusil vstřiky a odvezl na zkoušku. Asi nemá cenu si myslet že to vstřikama není páč mám i z každého měření protokol....
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20288
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Cena hrozná, to máš pravdu...
Zrepasovat se to ale určo dá i když je vydřený - zkus firmu www.diamos.cz

Dá se jim to poslat, oni na to mrknou a pak ti řeknou co by to stálo a ty se pak rozhodneš co s tím dál.
Nebo oslovit vyzkoušený kontakty jako je Laďas, Meggy atd. - určo to seženou za lepší peníz.
Třetí možnost - dám to kontakt na firmu z holadnska, umí nový vstřiky za super peníz - posledně jsem od nich bral PD vstřik na T5ku a vyšel necelých 300EUR i s poštovným
Martin RS
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Odpovědi: 0
Registrován: 26 črc 2009, 06:53

Příspěvek od Martin RS »

Taky se na neco zeptám abych nezakladal nove tema,Auto fabia RS mám následujíci problem když ráno auto nastartuju chytne na otočení malinko si zakouří což asi každý diesel, krásně pravidelně šlape,ale jakmile se ohřeje na cca 70C začne škubání s autem jako když je špatná dvouhmota,ale tu jsem dával novou,měl jsem to na vagu a tam mi mechanik říkal že je horší 2 vstřik,ale hodnoty byly 1= +0,17 2= -1,2 3=+0,40 4=+0,26 je možný že je ten druhý v mínusu tak motor škube a dalí takoví poznatek když jedu a přeřazuju na další kvalt motor sebou škubne je tam malinká prodleva než se chytne prostě nejde plynule je tem to škubnutí,ale zase se to neděje pravidelně někdy to dělá někdy ne,je tu opravdu někdo zkušený co umí s vagem a ví co a jak Královehradecko.Díky za postřehy a rady.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“