Stránka 1 z 1
2.5 TDI a S764 smysl?
Napsal: 03 kvě 2011, 13:06
od OLDSCHOOL_DAVE
ahoj ma smysl dat na audi 2.5tdi 764 trysky a naspedne odladit soft?
Napsal: 04 kvě 2011, 05:13
od KaCzaba
Jakou audi mas? C4 R5 AAT?
Dal jsem ze zacatku jen tyhle trysky a bylo to sakra znat.casem jsem tam napachal i turbo z T4ky.jelo to hodne slusne.a hlavne spotreba byla dost nizka.kolem 6.5 a to jsem ji nelehtal...potom nakonec dostala i 6kvalt.
Takze trysky doporucuju
Napsal: 04 kvě 2011, 08:01
od Slavkov
764 jsou origo osazeny v 2.5TDI R5 110kW/151HP

, tudíž záleží, co tam máš za motor...
Napsal: 04 kvě 2011, 09:07
od KaCzaba
111kW je jen v T4.audi ma 85 nebo 103kW.lisi se pouze vstrikama a softem.a osobni zkusenost,ze na soft z 85tky to jede lip
Napsal: 04 kvě 2011, 21:14
od pistabazar
KaCzaba píše:111kW je jen v T4.audi ma 85 nebo 103kW.lisi se pouze vstrikama a softem.a osobni zkusenost,ze na soft z 85tky to jede lip
to mě docela zajímá,mám 103 kw,a jde jenom přehodit PC,nebo se to musí přehrát
Napsal: 04 kvě 2011, 21:18
od KaCzaba
prehodis PC smazes imo a nacte se ti tvuj klicek do jednotky a drandis.trosku to bude cmoudit nez se posbira tubro.ale bude to krapet zivejsi.
Napsal: 05 kvě 2011, 12:20
od bjukemen
..a načo to komplikovať treba tam upraviť rozumne soft a pojde to lepšie ako prehadzovať jednotku z 85kw
Napsal: 05 kvě 2011, 14:52
od KaCzaba
zrovna tady je rychlejsi doma prehodit jednotku.nema to flashovaci jednotku..musis rozebrat vynda prehrat a zandat a pak by to slo.myslim ze uz to richard delal andremu
Napsal: 05 kvě 2011, 21:01
od bjukemen
..ja viem že ma ešte pajkovaciu jednotku v tom nevidím žiadny prob. čitáčka sa najde
..ale ked je ina RJ dostupna tak potom je to najlacnejšia a najrýchlejšia metoda

Napsal: 11 kvě 2011, 06:45
od roti
ja mel 85kw a po montazi 764 to bylo sakra znat!!
Napsal: 13 kvě 2011, 17:59
od pistabazar
Tak se na to nejspíš vykašlu,našetřím kačky a necham to čipnout od reeshi,zatím mám sprinty 764 a k tomu turbo z T4 111kw,a jede to dost svižně,dám ještě větší IC a pak pujdu na ten chip,a mimochodem neválí se někomu doma velký IC a nějaká ta hadice

Napsal: 13 kvě 2011, 19:06
od KaCzaba
pistabazar píše:Tak se na to nejspíš vykašlu,našetřím kačky a necham to čipnout od reeshi,zatím mám sprinty 764 a k tomu turbo z T4 111kw,a jede to dost svižně,dám ještě větší IC a pak pujdu na ten chip,a mimochodem neválí se někomu doma velký IC a nějaká ta hadice

TAHLE KOMBINACE NAPROSTO STACI

jeste sestikvalt a uvidis jak to auto pojede uplne jinak...
Napsal: 13 kvě 2011, 22:19
od pistabazar
KaCzaba píše:pistabazar píše:Tak se na to nejspíš vykašlu,našetřím kačky a necham to čipnout od reeshi,zatím mám sprinty 764 a k tomu turbo z T4 111kw,a jede to dost svižně,dám ještě větší IC a pak pujdu na ten chip,a mimochodem neválí se někomu doma velký IC a nějaká ta hadice

TAHLE KOMBINACE NAPROSTO STACI

jeste sestikvalt a uvidis jak to auto pojede uplne jinak...
sestku já přece mám

,a mých origo 103 kw s těmito ůpravamy je dost znát,hlavně to naklápění lopatek jde pěkně od spoda,jo a ja jsem taky od chomuova

Napsal: 14 kvě 2011, 03:57
od KaCzaba
Takze me znas od videni?ja uz C4 prodal asi dva tydny zpet.ale jezdi porad u nas
Napsal: 14 kvě 2011, 06:37
od pistabazar
KaCzaba píše:Takze me znas od videni?ja uz C4 prodal asi dva tydny zpet.ale jezdi porad u nas
možná bych tě podle auta poznal