Diagnostika Volvo

diskutujte o diagnostických prostředcích pro různé značky vozidel

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
jirka octavia
Přispěvovatel
Příspěvky: 52
Odpovědi: 0
Registrován: 01 úno 2011, 23:36

Diagnostika Volvo

Příspěvek od jirka octavia »

Ahoj prosím o radu.Na Volvo V70 nám svítí kontrolka ABS.Po načtení závad jsme zjistili že se jedná o pravé zadní kolo.Čidlo jsme tedy demontovali a očistili (bylo na něm vrstva brzdového prachu)
Poté jsme připojili baterku a zkusili jet.Kontrolka svítí pořád.Myslíte si že i kdyby to očištění pomohlo (předpokládám že čidlo je ok) tak že se musí na diagnostiku a chybu smazat?
díky za tip
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9193
Odpovědi: 1
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

ČIDLO NEPŘEDPOKLÁDEJ ALE PROMĚŘ
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
jirka octavia
Přispěvovatel
Příspěvky: 52
Odpovědi: 0
Registrován: 01 úno 2011, 23:36

Příspěvek od jirka octavia »

hansdob píše:ČIDLO NEPŘEDPOKLÁDEJ ALE PROMĚŘ
nemám s tím zkušenost poraď prosím jak jej proměřit.Díky
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9193
Odpovědi: 1
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

ohmetrem hodnoty si mužeš naměřit třeba na druhým zadním kole :-D
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
stefi
Přispěvovatel
Příspěvky: 803
Odpovědi: 0
Registrován: 14 pro 2008, 16:23

Příspěvek od stefi »

porovnaj cez live data snimace
roman
Přispěvovatel
Příspěvky: 520
Odpovědi: 0
Registrován: 26 led 2006, 08:23

Příspěvek od roman »

Nejpřesnější je proměřit čidlo osciloskopem při různých otáčkách.

Roman
VPetr
Přispěvovatel
Příspěvky: 549
Odpovědi: 0
Registrován: 10 úno 2008, 20:42

Příspěvek od VPetr »

Jde o to jaky typ cidla ci abs jde.

Pokud je starsiho typu,jde zmerit ohmicky a hodnota by mela byt 1200ohmu +- pote prepnes merak na stridave napeti a zatocis kolem ,cim vice budes tocit tim vetsi bude napeti.Vetsinou se pohybuje 0-500mV.
FandaTDI
Aktivista
Příspěvky: 1383
Odpovědi: 0
Registrován: 29 kvě 2007, 19:54
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od FandaTDI »

roman píše:Nejpřesnější je proměřit čidlo osciloskopem při různých otáčkách.

Roman
Jo to jsem si taky myslel u O1 na zadnim kole ;) , ale amplituda asi ještě o desetinu V větší/lepší než na druhym/ok, přitom ten špatnej měl odpor nějaký 4MR oproti správnýmu cca 1,1kR . Ono "do zátěže" - tam trošku závisí i na vnitřním odporu měřáku - by ta amplituda šla asi rychleji dolu... pro řj by to možná stačilo, ale ta bude mít danej max.(a asi i min.)odpor tý cívky a mimo rozsah podle mě hodí chybu, ať tam je signál nebo ne...
pašíkombi AFN B597
Odpovědět

Zpět na „Autodiagnostika - Software - Elektro svět“