Stránka 1 z 1
Audi A6 quattro - zkušenosti
Napsal: 17 led 2007, 08:49
od váha
Zdar,chtěl bych koupit A6,ale fakt nevím jaký motor vybrat,chci quattro,takže bohužel odpadá 1,9TDI protože ten se co já vím v quattru nedělal

nebo se mýlím?Jestli jo byl bych jedině rád:)Pak V6 2,5 TDI,jenže tohohle motoru se tak nějaká bojím kvůli jeho technickým specifikum:-)dá se nějak +-poznat v jakym stavu ten motor je?(vačky,atd.)...pak už mě zbývají jen benzíny 1,8T,2,4 a 2,8...Třeba ta 1,8T by se mě líbila,ale netušim jak to je se spotřebou...který motor by jste mě doporučili a na co si dát pozor?Dík za rady

Napsal: 17 led 2007, 21:15
od pafka
Podám souhrné info, a domluvím Ti předváděcí jízdu 2,5tdi Q180ps.

. p.s.Motoru se až tak neboj.Nějaký díly najdu.
Napsal: 17 led 2007, 23:13
od lt.kubosh
Ja mel 2.8V6, zere to. Ale jede to a ten sestival si proste tak tise huci. Jinak ta 142kW verze vychazi ze 128kW verze a ta se jako jedina A100/A6 vyvazela do USA. Solidni drzak.
Napsal: 18 led 2007, 06:23
od váha
lt.kubosh píše:Ja mel 2.8V6, zere to. Ale jede to a ten sestival si proste tak tise huci. Jinak ta 142kW verze vychazi ze 128kW verze a ta se jako jedina A100/A6 vyvazela do USA. Solidni drzak.
ty jsi měl ale tu starou ne?Nebo jis jich měl víc?

Napsal: 18 led 2007, 09:57
od lt.kubosh
Mel jsem jen tu starsi, ale ono kdyz se podivas, tak se na nich krom kastle a interier (hezci) moc nezmenilo. Se 142kW jsem chvili jezdil v A4, ale to nejde porovnavat. Zrala min, ale auto je lehci.
Na ten novej motor mam ucebni prirucku pro Skoda Superb, je tam par veci jinejch a chytrejsi ECU, jinak je to proste 4. generace letite V6

už nevim co pomoc
Napsal: 15 říj 2008, 20:46
od georges
koupil sem A6 96 2.8 v6 142kw nastartuju začne topit po 15min netopi jen v ot.nad 2000 pak začne tlačit vodu přes nadobku až je bez vody,vyměnil sem:v.čerpadlo,termostat,chladič,udělane hlavy,po proplachu nejde žadna rez,bud je to šilenost odvzdušnit nebo mam super prasklinu v bloku co se roztahne po zahřati jo a prska mi to vodu (ale vyfuky bivaj plne vody) prostě sem na mašli už nevim jo a ma to bufik za promyšlene rady diky

Napsal: 15 říj 2008, 20:57
od pafka
co to znamená udělané hlavy?
Napsal: 16 říj 2008, 21:57
od georges
srovnane natlakovane ,ale už to neřešim dnešni pokus čislo 10odhalil praskli blok nejspíš tlakuje to a jde voda do vyfuku a pak to vře

Napsal: 16 říj 2008, 22:02
od pafka
georges píše:srovnane natlakovane ,ale už to neřešim dnešni pokus čislo 10odhalil praskli blok nejspíš tlakuje to a jde voda do vyfuku a pak to vře

jestli není jen pořádně zkroucená vrchní plocha, moc bloky nepraskaj, a trhlinu by jsi viděl, praskne většinou pokud někdo nevyčistí závity pro hlavové šrouby
Re: Audi A6 quattro - zkušenosti
Napsal: 18 říj 2008, 07:30
od Octava
váha píše:Zdar,chtěl bych koupit A6,ale fakt nevím jaký motor vybrat,chci quattro,takže bohužel odpadá 1,9TDI protože ten se co já vím v quattru nedělal

nebo se mýlím?Jestli jo byl bych jedině rád:)Pak V6 2,5 TDI,jenže tohohle motoru se tak nějaká bojím kvůli jeho technickým specifikum:-)dá se nějak +-poznat v jakym stavu ten motor je?(vačky,atd.)...pak už mě zbývají jen benzíny 1,8T,2,4 a 2,8...Třeba ta 1,8T by se mě líbila,ale netušim jak to je se spotřebou...který motor by jste mě doporučili a na co si dát pozor?Dík za rady

Copak se deje,chces uz menit zase auti?vsak sis nedavno koupil A4....

Napsal: 18 říj 2008, 09:36
od David-pv
motoru 132 KW bych se nebál.