pomozte prosim
Moderátoři: šulda, Moderátoři
pomozte prosim
mam octaviu r.v.2002 ,1.9 TDI 66kw motor ALH,naj.120000km, a mam takyto problem:pri rychlosti cca 130km/h,mi motor hodi do tzv.nudzoveho rezimu ,plyn mam na podlahe no auto viac nejde.no ked zastanem a znova nastartujem tak je to ok.urobi to hlavne ked chcem predbiehat ,alebo ked idem do kopca apod.Ked som mal naj.cca 60000tak mi to urobilo raz za 3mesiace ,neskor raz za mesiac a teraz mi to robi skoro kazdy den.
V jednom servise mi povedali ze je to turbo ,v druhom zas ze je to ventil N75,v dalsom zas vaha vzduchu,a podlakove hadicky ,bol som mozno v 5 alebo 6 servisoch a vsade mi povedali nieco ine ,ja uz fakt neviem co mam robit.ked ma niekto stym, skusenost tak poradte prosim.
dakujem velmi pekne.
V jednom servise mi povedali ze je to turbo ,v druhom zas ze je to ventil N75,v dalsom zas vaha vzduchu,a podlakove hadicky ,bol som mozno v 5 alebo 6 servisoch a vsade mi povedali nieco ine ,ja uz fakt neviem co mam robit.ked ma niekto stym, skusenost tak poradte prosim.
dakujem velmi pekne.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 724
- Registrován: 09 dub 2010, 22:27
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Najdi si niekoho kto ma VAG a ti to naloguje.Druha vec ak nie si antitalent,tak siahni na turbo ako je podtlakova banka skus zatlačiť na regulaciu či sa hybe,ak sa nebude moc snou dať hybať,buď banka alebo zanesene naklapanie.Mne sa stalo,že banka KO auto sa spravalo normalne ťahalo ale ako prišlo 3000ot tak šlo ako kedy ale ako som išiel do kopca a trebalo aby turbo viac tlačilo,tak to padalo do nudzaku.Pravdepodobne zanesene turbo.Treba niekoho čo ma VAG nalogovať popripade akčne člyn a pozrieť či funguje N75,pozreť hadičky či nie su spuchrele...atď..hlavne si najdi niekoho čo sa tomu rozumie a naloguje ti to,lebo povymienaš kopu veci a nakoniec to bude niečo ine.Napiš odkial si,možno sa ti niekto ozve z tvojho okolia čo ma VAG.
VW GOLF IV. 1,9TDI 66kW ALH 

Běžná věc...je to turbo...dej nový a jsi OK...jsou zakarbonovaný lopatky a jednotka to hodí to nouzáku kvůli tlaku. Po vypnutí a nastartování se to restartuje...ale bude to čím dál častější...k turbu bych se přikláněl i pokud s autem jezdíš krátký tratě a motor podtáčíš. Pokud jsou lopatky na turbu ok, tak potom bych zkusil N75..ale říkám turbo...
Naposledy upravil(a) Carpe dne 08 kvě 2011, 20:01, celkem upraveno 1 x.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 126
- Registrován: 23 zář 2008, 17:54
- Bydliště: Staré Heřminovy 89,Horní Benešov,79312
Odpovědi: 0
zdarec borci,mám podobný problém,akorát že mi to nepadá do nouzáku,ale stratí to na chvíly výkon (3000ot.)a pak to velice pomalu zrychluje.Před tím,než jsem vyčistil turbo,tak mi to padalo do nouzáku!!Mám octavii 2001 combi 81kw ASV.Může to dělat ta baňka???Klapku jsem cistil při čištění turba!!!!!Musím ještě na log!!!
O1,ASV,2001,81kw
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 724
- Registrován: 09 dub 2010, 22:27
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Prečo by mal davať nove turbo,pokial je OK a je zanesene len naklapanie resp.lopatky na turbe?Stačo vyčistiť,popripade ak sa to opakuje po kratkom čase,že sa zanesie,tak dať podložky a je pokoj.Pokial mu to nebere olej,tak nema dôvod na vymenu turba.Carpe píše:Běžná věc...je to turbo...dej nový a jsi OK...jsou zakarbonovaný lopatky a jednotka to hodí to nouzáku kvůli tlaku. Po vypnutí a nastartování se to restartuje...ale bude to čím dál častější...k turbu bych se přikláněl i pokud s autem jezdíš krátký tratě a motor podtáčíš. Pokud jsou lopatky na turbu ok, tak potom bych zkusil N75..ale říkám turbo...
VW GOLF IV. 1,9TDI 66kW ALH 

Já mam tenhle problém - 2700-3100rpm výkonovej propad a pak se to probere a táhhne k cca 3800rpm. Kolikrát při předjíždění přeřadim a zrovna mi otáčky skočej do tý "díry" a moc se tomu nechceJohny_RS píše:Najdi si niekoho kto ma VAG a ti to naloguje.Druha vec ak nie si antitalent,tak siahni na turbo ako je podtlakova banka skus zatlačiť na regulaciu či sa hybe,ak sa nebude moc snou dať hybať,buď banka alebo zanesene naklapanie.Mne sa stalo,že banka KO auto sa spravalo normalne ťahalo ale ako prišlo 3000ot tak šlo ako kedy ale ako som išiel do kopca a trebalo aby turbo viac tlačilo,tak to padalo do nudzaku.Pravdepodobne zanesene turbo.Treba niekoho čo ma VAG nalogovať popripade akčne člyn a pozrieť či funguje N75,pozreť hadičky či nie su spuchrele...atď..hlavne si najdi niekoho čo sa tomu rozumie a naloguje ti to,lebo povymienaš kopu veci a nakoniec to bude niečo ine.Napiš odkial si,možno sa ti niekto ozve z tvojho okolia čo ma VAG.

Octavia I ASV
Impreza WRX 195kW
Impreza WRX 195kW
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 126
- Registrován: 23 zář 2008, 17:54
- Bydliště: Staré Heřminovy 89,Horní Benešov,79312
Odpovědi: 0
přesně tak.SouhlasThomy píše:Já mam tenhle problém - 2700-3100rpm výkonovej propad a pak se to probere a táhhne k cca 3800rpm. Kolikrát při předjíždění přeřadim a zrovna mi otáčky skočej do tý "díry" a moc se tomu nechceJohny_RS píše:Najdi si niekoho kto ma VAG a ti to naloguje.Druha vec ak nie si antitalent,tak siahni na turbo ako je podtlakova banka skus zatlačiť na regulaciu či sa hybe,ak sa nebude moc snou dať hybať,buď banka alebo zanesene naklapanie.Mne sa stalo,že banka KO auto sa spravalo normalne ťahalo ale ako prišlo 3000ot tak šlo ako kedy ale ako som išiel do kopca a trebalo aby turbo viac tlačilo,tak to padalo do nudzaku.Pravdepodobne zanesene turbo.Treba niekoho čo ma VAG nalogovať popripade akčne člyn a pozrieť či funguje N75,pozreť hadičky či nie su spuchrele...atď..hlavne si najdi niekoho čo sa tomu rozumie a naloguje ti to,lebo povymienaš kopu veci a nakoniec to bude niečo ine.Napiš odkial si,možno sa ti niekto ozve z tvojho okolia čo ma VAG.
O1,ASV,2001,81kw
Ano môže,treba dať new banku...Jiří Horváth píše:zdarec borci,mám podobný problém,akorát že mi to nepadá do nouzáku,ale stratí to na chvíly výkon (3000ot.)a pak to velice pomalu zrychluje.Před tím,než jsem vyčistil turbo,tak mi to padalo do nouzáku!!Mám octavii 2001 combi 81kw ASV.Může to dělat ta baňka???Klapku jsem cistil při čištění turba!!!!!Musím ještě na log!!!

Ano môže,treba dať new banku...Jiří Horváth píše:zdarec borci,mám podobný problém,akorát že mi to nepadá do nouzáku,ale stratí to na chvíly výkon (3000ot.)a pak to velice pomalu zrychluje.Před tím,než jsem vyčistil turbo,tak mi to padalo do nouzáku!!Mám octavii 2001 combi 81kw ASV.Může to dělat ta baňka???Klapku jsem cistil při čištění turba!!!!!Musím ještě na log!!!

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 724
- Registrován: 09 dub 2010, 22:27
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
VIS piše: magneticky ventil omezeni plniciho tlaku(N75)zablokovany alebo vadný,medzi turboduchadlom a motorom netestnosť,turboduchadlo vadne(k tomuto by som sa nepriklaňal,pokiaľ to nežere olej)dany950 píše:bol som na dignostike a tam ukazalo:
chyba 17965-regulace plniciho tlaku-hranica regulacie prekrocena
Doporučený postup:kontrola plniciho tlaku,kontrola ventilu (N75)diagnozou akčnych členov,kontrola tesnoti.
Pozrieť hadičky či nie su spuchrele,ale keď tuto chybu vyhodi,tak vždy je regulacia resp.naklapanie zanesené od sadzy.Popripade keď piše,tlak nedosaženy,tak to môže byť ako u mňa,že banka bola zhrdzavena a vôbec nechodila.Mal som s nej rumba-guľu


VW GOLF IV. 1,9TDI 66kW ALH 
