Stránka 1 z 2
preplach motora pri vymene oleja
Napsal: 16 kvě 2011, 19:14
od jjuriss
zdravim!
chcem sa opytat co si myslite o preplachovani motora pri vymene oleja. je to dobry napad alebo sa s tym moze urobit viac skody ako osohu, popripadne aky pripravok na to pouzit...
Re: preplach motora pri vymene oleja
Napsal: 16 kvě 2011, 19:21
od dhfool
jjuriss píše:zdravim!
chcem sa opytat co si myslite o preplachovani motora pri vymene oleja. je to dobry napad alebo sa s tym moze urobit viac skody ako osohu, popripadne aky pripravok na to pouzit...
Nevidím důvod proplachovat, když budu používat rozumný olej na rozumný interval.
Napsal: 16 kvě 2011, 19:22
od jjuriss
to mas pravdu, ale neviem ci to dorziaval aj predcahdazjuci majitel...
Napsal: 16 kvě 2011, 19:43
od dibarbora
pokial si nie isty, tak prvu vymenu skrat na 1/3 az 1/2 a motoru urcite neublizis.
Napsal: 16 kvě 2011, 19:44
od slovacek.milos
jjuriss píše:to mas pravdu, ale neviem ci to dorziaval aj predcahdazjuci majitel...
tak těch pár kapek starého oleje ti zničí ten nový

pokud máš ten motor zasraný ak hazl centimetrovým bordelem tak ho proplachem nevyčistíš na to musíš s kladívkem a dátkem,
já bych sdělal ventidekl a budeš chytrý hned

miloš
Napsal: 16 kvě 2011, 19:49
od jjuriss
dekel ventilov bol dole a vyzerato cisto bez usadenin... skor myslim ci nebudu nejake usadeniny vo vani... rozmyslal som pri dalsej vymene ze ju dam dolu a ak bude zaserinkana ze ju vycistim, je to dobry napad?
Napsal: 16 kvě 2011, 19:54
od slovacek.milos
jjuriss píše:dekel ventilov bol dole a vyzerato cisto bez usadenin... skor myslim ci nebudu nejake usadeniny vo vani... rozmyslal som pri dalsej vymene ze ju dam dolu a ak bude zaserinkana ze ju vycistim, je to dobry napad?
uvidíš sám prostě rozmýšlaj a pracuj, toto forum te nezastaví, ale pokud jen nahlas rozmýšlaš

Napsal: 16 kvě 2011, 20:23
od tommi 81
Dělej to jak jeden můj známej-při každé výměně oleje sundá ventildekl a vanu,na šroubovák dá hadru a pigluje ten pajšl.
Napsal: 17 kvě 2011, 06:07
od slovacek.milos
tommi 81 píše:Dělej to jak jeden můj známej-při každé výměně oleje sundá ventildekl a vanu,na šroubovák dá hadru a pigluje ten pajšl.
přesně tak to dělám taky eště stříkám sprej na karbon,
dělám to týden ale motor má ten správný chod

Napsal: 17 kvě 2011, 06:56
od Marek77
Výplach chemickým FLUSHem rozhodně nedoporučuju!!!
Nejen že uvolní i to, co uvolnit nemá a motor začne klepat, ale hlavně v motoru vždycky něco málo z toho výplachu zůstane a dost zásadně to znehodnotí novou náplň oleje.
Pokud chceš udělat pro motor něco opravdu dobrého, kupuj předepsané a schválené oleje kvalitních a prověřených značek a dodržuj výměnné intervaly (s přihlédnutím ke způsobu jízdy). A první výměnu oleje zkrať třeba na poloviční interval (jak tu píší kluci), abys tedy měl úplnou jistotu, že veškerý "bordel" se rozptýlí v oleji a po krátkém čase dostane ven.
Napsal: 17 kvě 2011, 07:13
od roman1648
Já bych ti navrhoval při každé výměně oleje celý motor rozložit, dokonale vyčistit - nejlíp ultrazvuk,pak složit a nalít novým olejem...
ne, teď vážně - jak je psáno výše, olej rozumné kvality a raději častější výměny, nějakými rozpouštědly a čistidly to akorát tak zabiješ

Napsal: 17 kvě 2011, 09:18
od Kami3120
taky tam nechci lít žádné přípravky mam 2,0tdi 16v passat ale nevim co tam lil puvodni majitel v servisce ma prupiskou dva oleje ktere tam ale nepatri tak nevim...

a auto smrdí po oleji když se více zahřeje občas si i jako by pšoukne a smrdí jako magi i do vnitř...

Napsal: 17 kvě 2011, 09:46
od Marek77
Magi není olej, ale fridex !!! Takže buď Ti prolíná topné těleso nebo máš sto třicet osm let starý pylový filtr a desinfekci systém ventilace asi taky dlouho neviděl

.
Ohledně oleje - jestli chceš mít jistotu, používej olej dle specifikace VW 507.00 a nemáš co zkazit.
Napsal: 17 kvě 2011, 10:13
od Kami3120
Napsal: 17 kvě 2011, 11:08
od Marek77
To normální není - tlakuje Ti motor. A to je divné, protože přetlak vznikající v motoru (karteru) musí odcházet odvětráním motoru do sacího potrubí. Takže je tam někde chyba. Podle mého názoru je ucpaný systém odvětrání motoru nebo vadný diferenciální ventil na něm (ten sedí na víku ventilů).