Hyundai H1 CRDI 2,5
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
Hyundai H1 CRDI 2,5
Zdravím,
mám H1 2,5 CRDI, mám s tímto nějakou šanci na úsporu? Směsná nafta vychází cca o 1,50kč/l levněji, ale při nájezdu 30.000km ročně je úspora malá -tak pokud dobře počítám 6000,.kč:-( . Nebo směs s olejem bez úprav?
nevím jestli 6000 stojí za riziko.
děkuji za odpovědi
mám H1 2,5 CRDI, mám s tímto nějakou šanci na úsporu? Směsná nafta vychází cca o 1,50kč/l levněji, ale při nájezdu 30.000km ročně je úspora malá -tak pokud dobře počítám 6000,.kč:-( . Nebo směs s olejem bez úprav?
nevím jestli 6000 stojí za riziko.
děkuji za odpovědi
proc si pri takovem najezdu neudelas prestavbu? ta sada stoji max 15 tis na nejakou automatickou bych se vysral a pripinal tlacitkem. hlavne at to ma vyhrivany filtr nebo nadrz na tech 70 stupnu a vubec bych se nebal.
to ja liju 1:1 s olejem do CR riskuju daleko vic,protoze mi nefunguje ani predehrev na 15 stupnu a jezdim kratoucke trasy,ale jezdit na naftu to se proste nehodi.
to ja liju 1:1 s olejem do CR riskuju daleko vic,protoze mi nefunguje ani predehrev na 15 stupnu a jezdim kratoucke trasy,ale jezdit na naftu to se proste nehodi.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Nic te neceka to ten motor nijak nezaznamena. na to se da jezdit i v -5 vpohode. ale cena je je jen asi o 2,5 mensi nez nafta,takze nic moc. ja s tim dolivam nadrz kdyz mam namichany olej s naftou 1:1 a pohoda.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 80
- Registrován: 28 dub 2010, 23:45
- Bydliště: Zlín a Fryšták
Odpovědi: 0
Já jezdil na 100% bionaftu i při -20 a jediné ,co jsem zaznamenal, byla vyšší spotřeba. Takže nějak řešit přechod na směsnou je podle mě nesmysl, je to sice pár korun, ale riziko nulové.
A přestavba ta se snad může vyplatit jen někomu, kdo má nějaký levný zdroj oleje, protože běžná cena oleje je na úrovni směsné nafty, tak to se pak přestavba nezaplatí nikdy.
A přestavba ta se snad může vyplatit jen někomu, kdo má nějaký levný zdroj oleje, protože běžná cena oleje je na úrovni směsné nafty, tak to se pak přestavba nezaplatí nikdy.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33578
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
já jezdil píšeš a s čímm4xp0w3r7 píše:Já jezdil na 100% bionaftu i při -20 a jediné ,co jsem zaznamenal, byla vyšší spotřeba. Takže nějak řešit přechod na směsnou je podle mě nesmysl, je to sice pár korun, ale riziko nulové.
A přestavba ta se snad může vyplatit jen někomu, kdo má nějaký levný zdroj oleje, protože běžná cena oleje je na úrovni směsné nafty, tak to se pak přestavba nezaplatí nikdy.


s bionaftou sem mel nejvetsi problemy,ale smesna je super.
zase na bionaftu to startovalo lip jak na vyfit,ale to je asi tim,ze sem to blbe prefiltroval.
zase na bionaftu to startovalo lip jak na vyfit,ale to je asi tim,ze sem to blbe prefiltroval.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33578
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
o litr?:D:D to je radove max o 0,1-0,3 ne-li vubec vzdyt to je jen 30% bio.
ja treba na olej mam opravdu spis nizsi spotrebu,ale je pravda,ze se snazim jezdit na spotrebu a nevytacim motor nad 2100 otacek. SM30 bych natankoval do cehokoliv aj do funglovky
ja treba na olej mam opravdu spis nizsi spotrebu,ale je pravda,ze se snazim jezdit na spotrebu a nevytacim motor nad 2100 otacek. SM30 bych natankoval do cehokoliv aj do funglovky
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 44
- Registrován: 28 říj 2010, 02:50
Odpovědi: 0