Hyundai H1 CRDI 2,5

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

Odpovědět
H1
Nováček
Příspěvky: 3
Odpovědi: 0
Registrován: 17 kvě 2011, 17:51

Hyundai H1 CRDI 2,5

Příspěvek od H1 »

Zdravím,

mám H1 2,5 CRDI, mám s tímto nějakou šanci na úsporu? Směsná nafta vychází cca o 1,50kč/l levněji, ale při nájezdu 30.000km ročně je úspora malá -tak pokud dobře počítám 6000,.kč:-( . Nebo směs s olejem bez úprav?
nevím jestli 6000 stojí za riziko.

děkuji za odpovědi
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Odpovědi: 0
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

proc si pri takovem najezdu neudelas prestavbu? ta sada stoji max 15 tis na nejakou automatickou bych se vysral a pripinal tlacitkem. hlavne at to ma vyhrivany filtr nebo nadrz na tech 70 stupnu a vubec bych se nebal.
to ja liju 1:1 s olejem do CR riskuju daleko vic,protoze mi nefunguje ani predehrev na 15 stupnu a jezdim kratoucke trasy,ale jezdit na naftu to se proste nehodi.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
H1
Nováček
Příspěvky: 3
Odpovědi: 0
Registrován: 17 kvě 2011, 17:51

Příspěvek od H1 »

Opravdu nikdo neví co mě čeká při použití SMN 30?
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Odpovědi: 0
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

Nic te neceka to ten motor nijak nezaznamena. na to se da jezdit i v -5 vpohode. ale cena je je jen asi o 2,5 mensi nez nafta,takze nic moc. ja s tim dolivam nadrz kdyz mam namichany olej s naftou 1:1 a pohoda.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
m4xp0w3r7
Přispěvovatel
Příspěvky: 80
Odpovědi: 0
Registrován: 28 dub 2010, 23:45
Bydliště: Zlín a Fryšták

Příspěvek od m4xp0w3r7 »

Já jezdil na 100% bionaftu i při -20 a jediné ,co jsem zaznamenal, byla vyšší spotřeba. Takže nějak řešit přechod na směsnou je podle mě nesmysl, je to sice pár korun, ale riziko nulové.
A přestavba ta se snad může vyplatit jen někomu, kdo má nějaký levný zdroj oleje, protože běžná cena oleje je na úrovni směsné nafty, tak to se pak přestavba nezaplatí nikdy.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33578
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

m4xp0w3r7 píše:Já jezdil na 100% bionaftu i při -20 a jediné ,co jsem zaznamenal, byla vyšší spotřeba. Takže nějak řešit přechod na směsnou je podle mě nesmysl, je to sice pár korun, ale riziko nulové.
A přestavba ta se snad může vyplatit jen někomu, kdo má nějaký levný zdroj oleje, protože běžná cena oleje je na úrovni směsné nafty, tak to se pak přestavba nezaplatí nikdy.
já jezdil píšeš a s čím :? koloběžka, tatra CRDi :?
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Odpovědi: 0
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

s bionaftou sem mel nejvetsi problemy,ale smesna je super.
zase na bionaftu to startovalo lip jak na vyfit,ale to je asi tim,ze sem to blbe prefiltroval.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33578
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

sikin1987 píše:s bionaftou sem mel nejvetsi problemy,ale smesna je super.
zase na bionaftu to startovalo lip jak na vyfit,ale to je asi tim,ze sem to blbe prefiltroval.
a co tam máš za čerpadlo,

mi se asi v úterý podaří prohodit řeč s borcem co těm čepadlům rozumí protože je opravuje,
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Odpovědi: 0
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

BOSCH CP1
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ovocny
Přispěvovatel
Příspěvky: 100
Odpovědi: 0
Registrován: 19 lis 2010, 10:59

Příspěvek od ovocny »

Jestli te muzu poprosit Milosi, muzes se ho zeptat jake ma zkusenosti s Bosch VP44? Za ty roky provozu jsem o ne slysel kdeco a nejake zkusenosti jsem i nashromazdil ale treba by mel nejaky uzitecny poznatek..... teda krome toho ze je to cerpadlo nahovno, to uz me rikali nescetnekrat :D
H1
Nováček
Příspěvky: 3
Odpovědi: 0
Registrován: 17 kvě 2011, 17:51

Příspěvek od H1 »

Co má hyundai H1 za čerpadlo nevím a i kdybych věděl tak nevím jestli je to dobré nebo ne .

Jo a jestliže budu mít se směsnou na 100km o litr větší spotřebu tak kde je úspora, když je rozdíl 2kč/l?
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Odpovědi: 0
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

o litr?:D:D to je radove max o 0,1-0,3 ne-li vubec vzdyt to je jen 30% bio.
ja treba na olej mam opravdu spis nizsi spotrebu,ale je pravda,ze se snazim jezdit na spotrebu a nevytacim motor nad 2100 otacek. SM30 bych natankoval do cehokoliv aj do funglovky
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
redidlos6006
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Odpovědi: 0
Registrován: 28 říj 2010, 02:50

Příspěvek od redidlos6006 »

(LOL) od 26.2. jezdím na směs 10RO+1N95, čerpadlo začalo chcát, ucpal se přívod paliva, prosakovala mi vratka, odešli vstřikovací trysky. Oprava home made+vstřiky na seřízení = 3000,-
Takže za mě už nikdy, pokud to situace dovolí, nenaleju naftu do svý nádrže :o
Renault Espace III 2,2dt (83kW;234Nm)
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“