Stránka 1 z 1

Lexus IS220d DCAT - netahne v nizkych a strednich otacka

Napsal: 21 kvě 2011, 20:22
od pablomiami
Ahoj lidi,
rad bych se pokusil nastinit muj problem, jedna se o auto Lexus IS220d, 130 kW, motor D-CAT (motorove je to shodne s Toyota Avensis, Auris, Rav4)

PROBLEM : auto nejede vubec v nizkych otackach (jako bych tahl 2 tunovy vlek), po ohrati na provozni teplotu vuz mezi 1600 - 2300 otacek, pri lehkem pridani plynu pocukava, pokud pridam vic plynu, auto stale netahne, ale necuka, enorme vysoka spotreba - 12,13 litru

SOUCASNY STAV: auto startuje naprosto v poradku, na volnobeh a v tahu motoru (na dalnici atp.) ma vuz vyrovnany zvuk, otacky nehoupaji, nekolisaji. Chladici kapalina nemizi, auto nekouri, nezere olej

VECI NA AUTE UDELANE: odstraneni DPF filtru pomoci emulatoru - auto prestalo spoustet pomerne castou regeneraci, ale na provoz zadna zmena, uplne nove turbo, novy olej. Vyzkousel jsem z jineho auta podtlaky
http://www.toyodiy.com/parts/p_E_2007_L ... _1708.html na zdejsim odkazu

25819 VALVE ASSY, VACUUM REGULATING
25819‑0R011

a

25860 VALVE ASSY, VACUUM SWITCHING, NO.1
25860‑0R010

naprosto zadna zmena, taktez jsem vyzkousel MAF senzor, opet beze zmeny

filtry (palivovy, olejovy atd.. ) jsou meneny za originaly tam take nic nepomohlo, EGR ventil jsem osobne procistil a koukal jsem se na funkcnost a zda se v poradku, jak to vypada v parohach jsem nevidel a v jakem stavu je skrtici klapka, take nevim - na to se ted chci soustredit - udelat dekarbonizaci motoru.

Byl jsem na nekolika diagnostikach (v Praze v Tsucho, v Plzni Dajbych a v Nemecku Lexus) vzdy na diagnostice naprosto vubec nic. Jediny co mi v Nemecku kdo rekl, ze by to asi mohlo byt zanesene saci potrubi a ze by se musel rozebrat motor - coz se mi samozrejme nechce :-/

uz jsem do toho dal 45 tis kc a zatim zadny vysledek, auto potrebuji vyuzivat k praci a je to pro me dost problem. :-(

Nema nekdo nejake napady?

Napsal: 04 čer 2011, 13:07
od pablomiami
tak byl u me problem s lehce prasklou hadici, ktera byla schovana pod sponou a uchazela jen z lehka, jelikoz auto ma veliky turbo a dlouhy kvalty, tak to na spodku bylo znat uplne nejvic. ted uz auto ma opet plny vykon.

co se tyce pocukavani, tak to se mi nepovedlo odstranit, auto proste cuka sem tam v nizky, sem tam ve vyssich, pokud na plyn slapu pozvolna tak auto tahne a zabere a vytoci se az do maxima, ale pokud treba jedu 1800 otacek a dam uplne plnej, tak to auto zacne pokuckavat a s priskokama leze do otacek...

ze by nekde hadice od nafty?

Napsal: 04 čer 2011, 15:14
od jericho-3
A jak to kouří..,při takové spotřebě musí nafta někam jít..Jak jsi řekl od filtru bych napojil průhlednou hadici a sledoval, zda tam není vzduch...

Napsal: 04 čer 2011, 20:32
od pablomiami
nekouri to vubec, respektive nevidim ve zpetnem zrcatku nic. podle me nekde ukapava si osobne myslim, ze bude nejaka netesnost.

Napsal: 05 čer 2011, 15:18
od fero
skus prehrat orig.soft

Napsal: 07 čer 2011, 18:00
od AndrejKv
pokud bys nekdy byl na kladne, zkus se zastavit na chvilku.. mam pocit ze tusim co by to mohlo byt, jen si to chci overit... :) kdyztak PM..
===
samozrejme, predpokladam ze DPF byl odstranen bez chyb v postupu, a SW nality do jednotky je OK

Napsal: 09 čer 2011, 15:29
od pablomiami
napsal jsem ti do vzkazu, ale do Kladna klidne muzu dorazit, pokud mi to odstranis :-))

Napsal: 09 čer 2011, 15:37
od AndrejKv
pred minutou jsem poslal odpoved na PM :)

Napsal: 09 zář 2011, 09:07
od pablomiami
takze jsem trosku postoupil, provedl jsem cisteni motoru a to mi hodne pomohlo, v celkovem spektru tahu motoru. Jenze je stale problem, ze mezi 2500 - 3200 rpm auto trikrat hrozne pocukne, pokud dam plny plyn. Pokud dam treba jen pul plynu auto tahne od spoda v celem spektru. Nejvic to udela na 2stupen, na prvni stupen se to auto hrozne nadechne a za 3500 otacek umre, na druhy stupen to udela ti dva velke cuky a pak uz to necukne, ale je citit takove povadnuti.

Nekdo nejaky napad? Na ECU samozrejme nic. :-( Spotreba mesto 11.8 mimo mesto dalnice pri cca 140 - 8.5 :-(