Skoda Octavia 1.9 TDI, 77 kW PD 2008

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

wwkkk
Přispěvovatel
Příspěvky: 68
Registrován: 01 bře 2011, 19:09
Odpovědi: 0

Skoda Octavia 1.9 TDI, 77 kW PD 2008

Příspěvek od wwkkk »

Zdravim znamej ma problem Skoda Octavia 1.9 TDI, 77 kW PD 2008 najeto 70 000 km.
Při studeným startu hned po nastartování vybrace motoru jako by to jelo na 3 valce. Po ohrati v pohodě. žádnej problem . když byla zima tak to prej i huř chytalo stalo se to někomu naky rady co stim.
yirka
Aktivista
Příspěvky: 1307
Registrován: 12 zář 2007, 18:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Karlovy Vary už jinde

Příspěvek od yirka »

dělala mi to jedná vadná žhavka, po výměně OK
wwkkk
Přispěvovatel
Příspěvky: 68
Registrován: 01 bře 2011, 19:09
Odpovědi: 0

Příspěvek od wwkkk »

a jak pozna kera je špatna ?
swordka
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 16 led 2011, 23:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Zbuzany, Praha - západ
Kontaktovat uživatele:

Zjištění vadné žhavící svíčky

Příspěvek od swordka »

Postup kontroly žhavících svíček TDI

– Odpojit svorkovnice od žhavicích svíček.

– Připojit vedení diodové zkoušečky, nebo obyčejného měřáku přepnutý na měření diod

- žhavící svíčka by měla mít odpor cca 0,2ohmu což je prd ale jinak řečeno musí vodit.

- v případě že je odpor hodně vysoký a nebo je neměřitelný (přerušený obvod žhavícího drátu) je žhavící svíčka zralá na výměnu

jinak svíčka se mění na mírně zahřátém motoru a velmi opatrně se odšroubuje. Klidně si dej na čas. Nespěchej a ani moc nepožívej násilí. prostě klídek.

a je ideální měnit všechny najednou i když je vadná jen jedna...

PS: nové svíčky utáhnout momentem 15 Nm. A máš to jako nové.

Klidně si kup momentový klíč v Hornbach nebo OBI, když ho nemáš za cca 600,- a ty peníze nebudeš litovat...
Octavia II facelift 1.9 Tdi PD 77kW BXE
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3665
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

wwkkk píše:a jak pozna kera je špatna ?
Diagnostikou..
Oct asv 2000, DieselPower
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14435
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Hlavně vyměnit zavčasu, pokud svíčka nefunguje dlouho, tak se kolem kolíku a válečku usadní hodně karbonu a jde těžko ven, známému na Touranu nežhavily všechny 4 už dva roky, jezdí jako taxi takže něco najede a když jsem je měnil tak jsem chvilkama nevěděl čí jsem. :roll:
wwkkk
Přispěvovatel
Příspěvky: 68
Registrován: 01 bře 2011, 19:09
Odpovědi: 0

Re: Zjištění vadné žhavící svíčky

Příspěvek od wwkkk »

swordka píše:Postup kontroly žhavících svíček TDI

– Odpojit svorkovnice od žhavicích svíček.

– Připojit vedení diodové zkoušečky, nebo obyčejného měřáku přepnutý na měření diod

- žhavící svíčka by měla mít odpor cca 0,2ohmu což je prd ale jinak řečeno musí vodit.

- v případě že je odpor hodně vysoký a nebo je neměřitelný (přerušený obvod žhavícího drátu) je žhavící svíčka zralá na výměnu

jinak svíčka se mění na mírně zahřátém motoru a velmi opatrně se odšroubuje. Klidně si dej na čas. Nespěchej a ani moc nepožívej násilí. prostě klídek.

a je ideální měnit všechny najednou i když je vadná jen jedna...

PS: nové svíčky utáhnout momentem 15 Nm. A máš to jako nové.

Klidně si kup momentový klíč v Hornbach nebo OBI, když ho nemáš za cca 600,- a ty peníze nebudeš litovat...
dik zejtra dem na to momentak mu pučim vyměnime teda rači všechny jesi bude jedna špatna. a když ne?
wwkkk
Přispěvovatel
Příspěvky: 68
Registrován: 01 bře 2011, 19:09
Odpovědi: 0

Příspěvek od wwkkk »

tak žhavky sou v pořádkud nakej další nápad co by stim mohlo bejt ???
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3665
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Omrknout vstřiky VAGem hned po startu, když to běží na tři.
Oct asv 2000, DieselPower
wwkkk
Přispěvovatel
Příspěvky: 68
Registrován: 01 bře 2011, 19:09
Odpovědi: 0

Příspěvek od wwkkk »

VAGem to je co nebo jak
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

Radsej napis odkial si. Dostanes nejake doporucenie. ;)
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
wwkkk
Přispěvovatel
Příspěvky: 68
Registrován: 01 bře 2011, 19:09
Odpovědi: 0

Příspěvek od wwkkk »

okoli Hradce Kralové nebo rovnou Hradec mate někoho kdo by to dal do kupy ? za rozumnou cenu
Uživatelský avatar
RomanF
Přispěvovatel
Příspěvky: 161
Registrován: 22 zář 2009, 11:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od RomanF »

wwkkk píše:okoli Hradce Kralové nebo rovnou Hradec mate někoho kdo by to dal do kupy ? za rozumnou cenu
poslal jsem Ti SZ
Superb III 2018 CRLB, Superb II 2015 CFGB, ex-Rapid 2014 CBZB, ex-Passat 3C 2007 BLS,
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

nebo 1pavel
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
swordka
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 16 led 2011, 23:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Zbuzany, Praha - západ
Kontaktovat uživatele:

to wwkkk

Příspěvek od swordka »

hlavně napiš jak se to vyřešilo a čím to bylo způsobeno, když jsou žhavky v pohodě...
Octavia II facelift 1.9 Tdi PD 77kW BXE
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“