Transporter T4 2.5TDi nestartuje *vyřešeno*
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Nováček
- Příspěvky: 10
- Registrován: 09 pro 2009, 18:34
- Bydliště: Praha
Odpovědi: 0
Transporter T4 2.5TDi nestartuje *vyřešeno*
Ahoj kluci, po výměně těsnění pod hlavou nestartuju. Jedná se o T4 2.5TDi 5válec rotačka 111kW AXG /bez chipu/. Jen pro připomenutí má dva ozubený řemeny, jeden klika-vačka, druhej vačka-čerpadlo. Startér točí, ale motor nechytne. Před rozebráním samozřejmě jezdila, starty byly na drc.
* hlava srovnaná, odtlakovaná, nový zdvihátka, vačka dobrá
* šrouby dotaženy předepsaným postupem ( pořadí + momenty )
* rozvody: setrvák na značce, vačka na pravítku, čerpadlo na značce (vše kontrolováno několikrát)
* výpis chyb VAG: nula - vše v pořádku
* baterie nabitá, rok a půl stará, startér točí dobře
* auto zhruba měsíc stálo než proběhlo nandání hlavy po repasi
Při pokusu o nastartování nic neklepe, necinká, nebouchá, motor točí zlehka, ale ani neštěkne, ani jeden válec. Z výfuku jde minimum kouře, spíš nic než něco. Pod motorem sucho.
Nějaké nápady na co bych se měl zaměřit ?
Děkuju.
EDIT: Už startuje, bylo špatně nastavené časování čerpadla.
* hlava srovnaná, odtlakovaná, nový zdvihátka, vačka dobrá
* šrouby dotaženy předepsaným postupem ( pořadí + momenty )
* rozvody: setrvák na značce, vačka na pravítku, čerpadlo na značce (vše kontrolováno několikrát)
* výpis chyb VAG: nula - vše v pořádku
* baterie nabitá, rok a půl stará, startér točí dobře
* auto zhruba měsíc stálo než proběhlo nandání hlavy po repasi
Při pokusu o nastartování nic neklepe, necinká, nebouchá, motor točí zlehka, ale ani neštěkne, ani jeden válec. Z výfuku jde minimum kouře, spíš nic než něco. Pod motorem sucho.
Nějaké nápady na co bych se měl zaměřit ?
Děkuju.
EDIT: Už startuje, bylo špatně nastavené časování čerpadla.
Naposledy upravil(a) virtualBoB dne 11 čer 2011, 11:33, celkem upraveno 1 x.
-
- Nováček
- Příspěvky: 10
- Registrován: 09 pro 2009, 18:34
- Bydliště: Praha
Odpovědi: 0
Jestli má motor kompresi a vše, co potřebuje k chodu, zaměřil bych se na postavení čerpadla versus rozvody...Je to píčácky udělaný....Ale jak to, že ti to nekouří z výfuku, když to nechytne? Ta nafta musí někam jít...A jde tam vůbec..?Povol trubky, zda stříká a když ano, namontuj na nějakou trubku vstřik , zda jej protlačí...Když to nechce chytat, musí to aspoň kouřit....
nepropadat panice...
-
- Nováček
- Příspěvky: 10
- Registrován: 09 pro 2009, 18:34
- Bydliště: Praha
Odpovědi: 0
jericho-3: Kompresi jsem neměřil, zatím se mi do toho moc nechce, dostat se k některým svíčkám je dost jebačka, tohle si nechávám až nakonec. Čerpadlo by mělo být nastavený správně, je na značkách, jakož i setrvák i vačka. Vše sedí. To že nekouří je právě divný, nafta v průhledný hadičce k čerpadlu přitom je. Bohužel vidim jen asi čtyři centimetry, dál je zas černá.
roman1648: Díky, zkusim to odvzdušnění, start sprej jen v nouzi nejvyšší
roman1648: Díky, zkusim to odvzdušnění, start sprej jen v nouzi nejvyšší

-
- Nováček
- Příspěvky: 10
- Registrován: 09 pro 2009, 18:34
- Bydliště: Praha
Odpovědi: 0
-
- Nováček
- Příspěvky: 10
- Registrován: 09 pro 2009, 18:34
- Bydliště: Praha
Odpovědi: 0
A což zkusit nejlepší startér lano..?Nechat ho pěkně v rychlosti na 4 prokvedlat..nové součástky se seznámí s těmi starými, vyprdí se vzduch a hurá... 

Naposledy upravil(a) jericho-3 dne 06 čer 2011, 21:33, celkem upraveno 1 x.
nepropadat panice...
Jak kdysi říkával bývalý kolega, "To si sedne..."nové součástky se seznámý s těmi starými,

Podle mě, je špatně nastavené čerpadlo. Je to dost náchylné. Přidej mu trošku fóra a jak to chytne, tak udělej dynamickou kontrolu vstřiku přes VAG.

Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D