Ahoj,omlouvám se jestli jestli svým dotazem prokazuju úplnou hloupost,ale je normální mít vodu v sání (nebo jak se přesně jmenuje ta hadice od EGER ventilu jmenuje) ?? Vypadá to jako normální čistá voda,ničím to nesmrdí,auto jezdí úplně normálně.Děkuji za názory.
Octavia II 1.9 PD 77 KW BJB
no myslim ze normalne to nieje. otazka je odkial sa tam berie Napada ma len chladic vyfukovych plynov ale neviem ci ho tento model ma alebo nie.
Inak sa predava system vstrekovania vody do sania tak za 500 e , tak ty to mas zadarmo
Seat Leon 1,9 TDI ARL ,355PS/ 650NM GT2262VKLR, trysky FIRAD+120%, upravena hlava, CHIP by ROBOT, vyfuk komplet nerez 80mm->70mm, Spojka SACHS race keramika, HP sporting, RS brzdy http://picbg.net/u/283/4760/362493.gif
nesyci ti nahodou v pravom blatniku ? deravi cooler a kde prsi tak natecie voda ale to je tiez minmalne pravdepodobne, jedine ze si isiela cez velku mlaku, rieku...
Napadá mne že já chytrák se chtěl podívat jestli mám olej v sání a tu hadici,když jsem ji dával zpátky jsem tam určitě úplně dobře neupevnil...ale sakra kde se tam bere ta voda......a jakou neplechu případně může udělat??
pokial jej tam nieje vela tak to motoru dokonca prospieva pretoze ked sa dostane do spalovaku tak je z nej vodna para a ta odvadza teplo a teda je tam potom viacej kyslika. Keby jej tam bolo viacej tak to by si uz zrejme pocitoval vynechavanim niektorych valcov
Seat Leon 1,9 TDI ARL ,355PS/ 650NM GT2262VKLR, trysky FIRAD+120%, upravena hlava, CHIP by ROBOT, vyfuk komplet nerez 80mm->70mm, Spojka SACHS race keramika, HP sporting, RS brzdy http://picbg.net/u/283/4760/362493.gif
je tu ňáká dobrá duše která má leona 1M nebo toledo s tímhle nasáváním a koukla se po jízdě v dešti třeba i druhej den ráno jestli po odpojení hadice od egru vodu v sání?viz první obrázek.už to řešim rok a už mě to dost s...... díky
Pár kapek jo ale mě z toho teče voda otázka je kolik je normální.koukněte mi na to někdo na svym autě ať to můžu porovnat.fakt stačí ject 20km v deště a je v tom dost vodu.pak ráno nastartuju a než se to vypaří tak to hulí jak dýmovnice....
Pár kapek jo ale mě z toho teče voda otázka je kolik je normální.koukněte mi na to někdo na svym autě ať to můžu porovnat.fakt stačí ject 20km v deště a je v tom dost vody.pak ráno nastartuju a než se to vypaří tak to hulí jak dýmovnice....
zkuste si cucat vzduch z motorového prostotu (majitelé leonů a G4)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
tento problém je asi normální, když bylo od škodovky TPI na špatný výkon a starty kvůli námraze v hadicách sání, Bud rád že tam byla voda, já viděl led (hodně ledu). dneska sem dělal octu 2009 BKD, sundával sem spodní trubku a vychcala mi voda přímo na montérky . olej sem čekal ale vodu ne.