Vaha vzduchu zamena.

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
strano
Přispěvovatel
Příspěvky: 91
Registrován: 28 dub 2008, 10:10
Odpovědi: 0

Vaha vzduchu zamena.

Příspěvek od strano »

Bude mi sediet vaha vzduchu s motora AFN na motor AVB? Chcem to prehodit a odskusat.
Je to z 81 kw passata 1998 na 74kw passat 2001. Auto mi pada do nudzaku pri prekroceni mezi plniaceho tlaku nad 3000 otacok.
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3722
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Tahle chyba nebude způsobená špatnou váhou vzduchu.
Oct asv 2000, DieselPower
strano
Přispěvovatel
Příspěvky: 91
Registrován: 28 dub 2008, 10:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od strano »

Takze repas turba prinajhorsiom, alebo nove.
strano
Přispěvovatel
Příspěvky: 91
Registrován: 28 dub 2008, 10:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od strano »

Este jedna otazka, take tri mesaice som v zime jazdil vecsinou na studenom motori do prace nejake 2 km tam a poobede naspet, ian moznost nebola. Bol som po uraze nohy, tak som auto vyuzival na vozenie do prace. Nepomohla by teraz nejaka dlhsia jazda po dialnici?
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3722
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Asi zatuhlá regulace lopatek turba. Máš možnost udělat log pomocí VAGu?
Oct asv 2000, DieselPower
strano
Přispěvovatel
Příspěvky: 91
Registrován: 28 dub 2008, 10:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od strano »

Ano mam, len som to este nerobil a neviem presne ako. Ako si dobre pametam tak na tretom stupni sa to robi, len terz neviem od kolko do kolko otacok zapat meranie.
Ventil N75 funguje pri pohlade nan, tak tiahlo sa vytiahne, cize nejaka regulacia tam je, ale asi pravdepodbne nie uz, tak ako by mohlo.
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3722
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Vagem zkus najet na měřené hodnoty a nastavit kanál 11. Tam by měl začít ventil N75 začít spínat a rozpínat. Podle toho mrkni na táhlo a rukou zkus jestli chodí až do krajních poloh.
Log uděláš na trojáka lehce nad volnoběhem až po 4000ot/min. Loguješ kanály 3,10,11.
Oct asv 2000, DieselPower
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10360
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Tohle určitě váha nedělá - přesně jak píše Pája. To je regulací turba. Buď se poroučí N75 nebo (pravděpodobněji) je turbo plné sazí.

Zkontroluj chod membrány na turbu, případně logy na kanálu 11 a 10 a uvidíš.

U těchto motorů je výhoda, že turbo je dobře přístupné a jeho demontáž není problém. Vyčistit, vrazit zpátky a NEŠETŘIT !!! :wink:
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)
strano
Přispěvovatel
Příspěvky: 91
Registrován: 28 dub 2008, 10:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od strano »

Skusim to teda popozerat cez vag,
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“