Stránka 1 z 1

Ducato 2.8 TDI,2.8i DTD,2.8 JTD

Napsal: 19 čer 2011, 13:20
od Rixie
Zdravim vas,zvazujem o kupe Ducata.
Viete mi prosim vysvetlit rozdiel v tychto motoroch:
2.8 tdi -iveco rotacne cerpadlo
2.8i DTD -????
2.8 JTD - iveco common rail
Dakujem

???

Napsal: 19 čer 2011, 13:22
od Rixie

Napsal: 19 čer 2011, 13:59
od bjukemen
..skor by som povedal že tamkde maš otazniky tak to je priamy vstrek rotačka ako bola croma tdid..majkl by ti viac o tom povedal ale dobry motor len ich nieje vela

Napsal: 19 čer 2011, 14:42
od turbo kamna power
2,8 TD - vstřikování do předkomůrky
2,8 i.d.TD - přímý vstřik
2,8 JTD - common-rail

Napsal: 19 čer 2011, 16:53
od Rixie
Ten 2.8i.d.td ma teda rotacne cerpadlo?Bosch?
Je tam aj riadiaca jednotka?nieco ako EDC15???
Alebo este lanka na cerpadle?
Dakujem

Napsal: 20 čer 2011, 00:13
od jurki888
lankove cerpadlo :) par ich bolo aj edc ale malo

Napsal: 20 čer 2011, 09:17
od TDI tech
TDI Euro1

i.d. TD Euro1/Euro2 (podla prevediena)

JTD Euro2/Euro3 (podla prevedenia)

Napsal: 20 čer 2011, 16:45
od Rixie
Este taka otazocka,naklady na tento motor s porovnanim s 1.9 td
myslim spotreba paliva,poruchovost motora,atd.....
Dakujem

Napsal: 20 čer 2011, 20:53
od Majkl.fiat
Oproti 1,9 je to velký motor, vydrží hodně, a spotřeba nebude o moc horší. Nehledě že každá 1,9 v Ducatu je po smrti.

Napsal: 20 čer 2011, 21:16
od bjukemen
..1.9 v ducate bol podla mna krok vedla priliš slabe už na prazdne vozidlo,tak uvažuj o tomto 2.8

Napsal: 21 čer 2011, 20:40
od Non1
bjukemen píše:..1.9 v ducate bol podla mna krok vedla priliš slabe už na prazdne vozidlo,tak uvažuj o tomto 2.8
Tak je.